Prohledat tento blog

neděle 26. ledna 2014

Spotřebováno

       Díky svému blogu poctivě schraňuji prázdné obaly s tím, že časem, až se nakupí solidní množství, udělám souhrn toho, jak mi co sedlo. Schraňovala jsem dlouho předlouho, protože, jak jste si již mohly všimnout, jsem líná psát a cítím mírné opotřebení materiálu. Inspirace a chuť sdílet dojmy z kosmetiky je, ale spíš bych Vám to všem raději řekla třeba někde na dívčím sedánku než se zdlouhavě vypisovat, ehm:-)...Takže zde jsou obaly bez duše:




Oriflame Diamond Cellular micelární voda NE:

       To je první micelární voda, ze které mě štípaly oči, po odlíčení jsem měla lepkavý pocit na pleti, smrděla jak nějaký saponát a bylo mi ji líto vyhodit, protože mě stála víc jak stovku. Nakonec jsem ji používala pouze na pleť, kde i tam mi sem tam dělala červené flíčky. Voda pro masochistky. Jo a to předlouhé složení je mazec, když to porovnáte se složením micelárky od Biodermy či L'Orealu, je pětkrát tak delší, proboha proč?!

Gucci Guilty MOŽNÁ:

       Neurčitý mišmaš květin a ovoce na protepleném základu jistě většinu žen neurazí. Já jsem čekala trošičku více vyhraněnosti, originality, na mě je to příliš neurčitá, líbivá a lehce zaměnitelná kompozice. Ovšem to nemyslím jakkoli zle, velmi často mám právě na takovou neurčitost chuť. Na druhou stranu, od značky Gucci jsem čekala více.

Essence Studio Nails Top Sealer Fast Dry ANO:

       Kam se hrabe SecheVite, tento urychlovač schnutí je fantastickým výrobkem za pár korun. Díky tomuto nadlaku mi barevný lak na nehtech vydrží neuvěřitelně dlouho, rychle díky němu i zaschne a navíc vytvoří na nehtech neuvěřitelný lesk. Jaká škoda, že ho přestali vyrábět:-(...


Oční krém Oriflame Optimals Smooth Out Cream ANO:

       Ano v tom případě, že od očního krému nečekáte zázraky. Jeho balení je s kuličkovým aplikátorem, který mi vyloženě vadil, protože v podstatě neplnil funkci. Krém jsem musela z tuby násilím vymáčknout. To je ovšem jediné mínus. Samotný krém je řídké konzistence, rychle se vsákne a oční okolí po třech měsících používání viditelně vyhladil. Taky mě překvapila vysoká míra hydratace.

Avon Dry Ends Serum MOŽNÁ:

       Tento profláknutý výrobek jsem prostě musela vyzkoušet. S mými melírovanými vlasy mně příliš nepomohl, ale konce dokázal na celý den uhladit a díky tomu vypadaly  na pohled zdravější. Měla jsem neuvěřitelnou spotřebu, musela jsme do vlasů dát téměř kaluž této silikonové tekutiny, aby výsledek byl znatelný. Velmi se mi líbila vůně tohoto olejíčku, voní téměř totožně jak parfém Womanity od Thierry Muglera: fíky, slaný mořský vzduch a v dáli někdo rozbaluje kokosové sušenky...:-) 

Ziaja Kozí krém na ruce ANO:


       Konzistencí tak akorát, vstřebání bleskové. Výživa rukou od jedné do deseti bych hodnotila šestkou až sedmičkou. Krém jsem dostala v nějakém kosmetickém balíčku a nelituji vyzkoušení. Parfemace pro mě byla velkým překvapením, voní jako luxusnější bílá kostka mýdla. Nic víc, nic míň.

Avon Skin So Soft tělové máslo MOŽNÁ:



       Máslo v názvu není jen tak pro srandu králíkům. Jeho tuhá konzistence a hydratační vlastnosti se hodí především na zimu, v létě by tento přípravek u mě neobstál. Na druhou stranu, nehydratoval zas tak dobře, jak bych čekala od tak tuhého krému. Docela špatně se roztíral a vstřebával se taky dlouho. V této řadě má Avon tělový olej, tělové mléko a právě toto tělové máslo. Asi bych příště zvolila to mléko.

Řasenka Sumptuous Extreme Estée Lauder ANO:


       Měla jsem jen malinké balení, které jsem dostala k nějakému nákupu a nic moc jsem od ní nečekala. Řasenka má klasický kartáček s hustými štětinami, černočernou barvu a vydrží na řasách do odlíčení naprosto neporušená. Zhušťuje i prodlužuje zároveň, řasy s ní jsem měla jak mrkačka, ale přitom vůbec řasy nezatížila nějakým těžkým nánosem barvy. Tato řasenka určitě stojí za povšimnutí.

Rival de Loop odličovací ubrousky Hydro 3 v 1 NE:


       Ač levné, tak tyto ubrousky rozhodně nikomu nedoporučuji. Jsou jakoby málo vlhké, vůbec neodličují, o očním makeupu ani nemluvě. Já si je koupila k dočištění pleti v líných dnech, kdy se mi nechce ráno použít čistící gel. Nakonec jsem je teda spotřebovala, ale znovu si je už nikdy nekoupím. 

Queen Helene Mint Julep ANO:


       Mé druhé balení a jistě ne poslední. Tato maska mi sedla jako žádná jiná. Skvěle pleť vyčistí, stáhne póry, projasní. Při používání dvakrát týdně dělá s pletí doslova divy. Pokud masku neznáte, je to vlastně bahenní maska, obsahuje destilovanou vodu, kaolin, zinek a glycerin. Během pár minut na pleti zaschne a můžete ji smýt. Pokud jste tuto masku ještě nevyzkoušely, neváhejte. Balení seženete na netu za cca 120 Kč. Určitě si tato maska zaslouží časem samostatnou recenzi.

(složení jsem nevyfotila u všech produktů proto, protože někde bylo složení na krabičce, kterou já automaticky vyhazuji:-()


Spotřebovaly jste za poslední dobu něco, co stojí za povšimnutí?


7 komentářů:

  1. womanity vonia ako to sérum? tak to musím ísť vyskúšať, lebo vôňu toho séra milujem :)
    a ďakujem že si ma zachránila pred micelárkou od oriflame, ja som na ňu mala akurát zálusk, čo ju toľko ospevovali na stránkach oriflame a poriadnu recenziu som nikde nenašla

    OdpovědětVymazat
  2. Já teď po Vánocích, kdy jsem zásobená kosmetikou, mám se spotřebou docela problém :D.

    OdpovědětVymazat
  3. O masce Queen Helene jsem psala recenzi tady: http://sororessa.blogspot.cz/2013/10/queen-helene-mint-julep-masque.html a jsem z ní nadšená!! :)

    Nedávno jsem vypotřebovala krém na nohy od Balea (viz obrázek v článku http://sororessa.blogspot.cz/2014/01/minirecenze-vypotrebovanych-produktu-ii.html) a rozhodně si ho koupím znova! Za 30 korun dělá divy!!

    A.

    OdpovědětVymazat
  4. z věcí znám akorát Ziaju, taky jsem ho nedávno dodělala :) ta vůně je nádherná, ale na zimu mi bohužel hydratací moc nestačil.

    OdpovědětVymazat
  5. Oni ten krycí lak od essence přestali vyrábět úplně? Já jsem myslela, že jen vymysleli nové varianty. No to je průšvih, je i můj nejoblíbenější :-/. Jinak ten oční krém mám taky, jak víš, a jsem spokojená, a děkuji za varování před micelární vodou pro masochistky, možná bych si ji někdy bývala objednala :). Řasenka mě zaujala, díky. No a u mě se spotřebováno objeví dneska taky ;-).

    OdpovědětVymazat
  6. docela jsi mě vyvedla z míry tou informací o krycím laku od essence, co já budu místo něj používat? chm...
    bára.kára

    OdpovědětVymazat
  7. P. S. Moje spotřebováno najdeš tady:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2014/01/lednova-bilance-povsechne-novinky.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...