Prohledat tento blog

sobota 4. ledna 2014

Yves Rocher Péče o Pleť

       Zdravím Vás v novém roce. Yves Rocher není zrovna extra oblíbená značka mezi blogerkami. Ani já jsem s touhle značkou netvořila milostnou úsečku, trojúhelník ba ani čtyřúhelník či jiný mnohoúhleník... Pak jsem vyzkoušela pár nových věcí a můj názor se změnil. Ne o 180 stupňů, ale dost na to, abych přestala tvrdit, že se jedná o odpad z Francie.



       Je pravdou, že jsem vyzkoušela jejich dražší řady, ať už v péči o tělo nebo o pleť. Ale s jejich slevovými akcemi (jinak snad u nich ani nikdo nenakupuje, byla by to stejná prasárna, jako si v kamenné parfumerii zakoupit novinku od Dolce & Gabbana) se to dá.

Sérum 7.9



Jeho konzistence je vodová, mléčně zabarvená. Ihned se do pleti vsákne. Můžete ho používat samostatně (doporučuji mastné pleti), nebo jako základ pod jakýkoli krém. Já, se svou smíšenou pletí, ho používám pod krémy. Momentálně pod denní krém 7.9.  pro citlivou pleť. Jeho účinky jsou znatelné. Má pleť je na pohled mladší, vyhlazenější, má zdravý tón a vrásky ubyly. Není to žádný zázrak, ale pokrok jsem zaznamenala a minimálně v krátkodobém horizontu službu udělá. Hodí se na nadcházející období různých plesů a jiných akcí, kdy my ženy chceme vypadat co nejlépe i nevyspalé, upracované a s několika ratolestmi na krku.




    Denní krém 7.9 pro citlivou pleť(total energy cream)

       Konzistence lehká, přímo našlehaná. Velmi dobře se roztírá, okamžitě se vstřebá. Vynikající jako podklad pod make-up. Se sérem z téže řady pleť nezatěžuje, dělají ji "živější" a mladší. Vrásky jsou méně viditelné. Velmi dobře hydratuje, líbí se mi nanášení z pumpičky, kdy po ránu jen jednou pumpnu a mám vystaráno. Každý pohyb navíc se počítá:-D... Asi nebude nic pro extrémně vysušenou nebo extrémně mastnou pleť. Vše mezi tím nejspíš velmi dobře uspokojí. Bez parfemace.

   Cure Solution Anti Fatigue cream



       Tento krém používám už třetím měsícem. Hned po otevření jsem ho používala měsíc v kuse. To mi s pletí hodně pomohl. Byl podzim a já jsme z dřívějších let zvyklá na našedlý tón. Byla jsem přesvědčená, že pokud mi nepomůže, koupím si Hydrabio sérum z Biodremy a vynadám si za utrácení u Rochera. Nic takového se nestalo, krém je velmi, velmi dobrý, řekla bych, že by se klidně mohl prodávat i za plnou cenu (cca 800 Kč).


       Textura je hutná, hůře se roztírá. Ideální pro smíšenou a hlavně suchou, mrazem namáhanou pleť. Líbí se mi, že i přes svou hutnou konzistenci se do pleti téměř ihned vsákne. Stačí ho opravdu trochu, maximálně velikost hrášku na celou pleť včetně krku. Tento krém, s ohledem na nynější roční dobu, vřele doporučuji. Rozhodně bych ho neviděla jako krém na léto, ale do chladného počasí to bude příjemný společník. Voní jemně a nejsem schopna říct po čem.


       Jak mnohé z Vás víte, nejsem zrovna člověk, co řeší složení do atomu. Pro mě je důležité, zda věc funguje, jak se na mé pleti odrazí. Tyto krémy zajistily mé pleti další období bez šupinek a to se cení.




22 komentářů:

  1. Já mám Yves Rocher ráda:) Pár věcí mě zklamalo, ale dost mě toho i nadchlo.. moje nejoblíbenější rtěnka je od YR a taktéž pleťové tonikum ze žluté řady na suchou pleť:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ráda jejich rtěnku (tu v zlatém obalu):-)

      Vymazat
  2. Mně vždycky nalákají na nějaké slevy, které ale nikdy nemohu uplatnit, protože většina věcí a prakticky 100% věcí, které bych zkusila, je s tím zeleným puntíkem... Vždycky adcházím akorát naštvaná, takže si to můžou strčit za klobouk. Něco jsem někdy dostala, za tu cenu nic moc, teď k Vánocům to bylo něco vanilkového - tu já normálně ráda, ale YR mi smrděl a složení se nelišilo od drogeri za poloviční cenu. Stíny jsem měla málo pigmentované, černá byla jemně šedá... takže můj názor zůstává stejný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty zelené puntíky mě štvou taky. A stíny, ty sypké, jsem měla a byly vynikající, ostatní neznám. Vanilková řada, především jejich toaletka, je pro mě naprosto nenositelnou záležitostí, úplně se mi z ní dělalo nevolno:-(

      Vymazat
  3. mne vždy príde, že recenzie sú také husičkovské. bioderma supeeeeer, hoci mi to celkom nevyhovovalo, ale iným by to isto pomohlo, yves rocher hnus, lebo to tak napísali aj ostatní.
    teraz k veci. ja som nikdy nechodila do yves rocher, lebo som si myslela, že je to drahé asi ako loccitane :D ale moja spolubývajúca ma stále na sviatok obdarovala niečim od YR a konečne som tento rok pred vianocami prvýkrát vkročila do obchodíka aj ja sama osobne. a nevedela som, kam pozrieť skôr. priateľovej sestre som nakúpila balík kakaových produktov z limitky, sebe citrónový šampón, s ktorým momentálne bojujeme proti mastnote na mojej hlave a nedám dopustiť na minuloročnú limitku vanilka-citrón. to bola lahôdka! isteže je jeden produkt, ktorý mi nijak nepomohol a to vlasový olej, ale na jeho obranu musím konštatovať, že žiaden olej ešte nezafungoval tak dokonale, aby sa mi končeky neštiepili.
    najbližšie sa tam vydám a kúpim si rúž a tú ospevovanú riasenku sexy pulp (alebo by som ju mohla dostať ako darček :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ninuš, řasenku bych chtěla časem vyzkoušet, ačkoli ten název mě dost odrazuje:-D, ano, mají ji v eshopu jako dárek. Já dárkem dostala dva krémy na pleť (z drahé řady omega, už se těším, až je načnu, byly jako dárek "překvapení")...Já teď asi dva měsíce na žádný blog nevkročila a ani v budoucnu to přehánět nebudu, naposledy jsem byla docela zhnusená některými články a odradilo mě to na hodně dlouho:-(...Každý by si měl udělat svůj vlastní úsudek, každému taky sedne něco jiného, já třeba biodermu ráda, ale je celkem drahá a dá se sehnat fajn krém i za menší obnos. Třeba tyto tři produkty mě se slevami vyšly na nějakých šest stovek a to jsem se fakt rozšoupla, protože sérum běžně nepoužívám, ale chtěla jsem konečně něco koncemtrovanějšího vyzkoušet:-)

      Vlasový olej jsem měla taky, taky mi s vlasy nic moc neudělal, ale jak píšeš, neznám olejíček na vlasy, který by skutečně pomohl...zatím:-)

      Vymazat
    2. Já miluju olej z bambuckého másla od Lovea, je přírodní a opravdu vlasům pomáhá narozdíl od těch silikonových "olejíčků", které vlas jenom slepí a za chvíli vypadá jak předtím, ale je dost mastný takže jen pro hodně suché vlasy :)

      Vymazat
    3. Děkuji za tip, kde se tato značka-Lovea dá, prosí tě, sehnat?

      Vymazat
    4. Anonymní6:50:00

      Kupovala jsem na feelunique, ještě jsem zkoušela arganový, ale to je spíš rozčesávač a viditelně vlasy nevyživuje, na to mi stačí i Alverde s ibiškem za 50 :)http://www.feelunique.com/p/lovea-Burkina-Shea-Nourishing-Hair-Oil-125ml

      Vymazat
  4. Anonymní2:07:00

    Musím se přiznat, že i já se nechala ovlivnit špatnou recenzí na YR a kolem obchodu jsem chodila s našpulenou pusou a odvráceným pohledem. Před Vánoci jsem dostala od kolegyně šampon pro lesklé vlasy, tak jsem si říkala "darovanému koni na zuby nehleď" a aspoň ho vyzkoušej.....zírala jsem jako blázen, ten šampon byl dokonalý!!!! I když používám drahé šampony přímo z kadeřnictví, přesto tenhle YR mne opravdu uchvátil, tak, že jsem včera zabrousila na jejich e-shop a objednala další produkty na vlasy. Tak uvidím, jestli budu stále nadšená nebo to byla jen náhoda u jednoho šamponu. Přesto si troufám říct, že určitě navštívím i jejich kamenný obchod a pusu u toho špulit vážně už nebudu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám velmi pozitivní zkušenost se šamponem pro objem vlasů, který jsem dostala od tety na Vánoce. Je velmi dobrý, zdráhala jsem se ho vyzkoušet a teď nelituji. V jejich eshopu nakupuji velmi ráda, věčně skvělé dárky k nákupu, chodí mi na mail jejich akce a málokdy odolám:-)

      Vymazat
  5. já mám náhodou YR ráda :) kdysi jsem dostala miniaturku toho denního 7.9 krému jako dárek k nákupu (bomba! konečně něco normálního a ne nějaké příšerné šperky a šátky!), ale ještě jsem nezkoušela, nechávám si ho na cestování. tak snad budu taky spokojená :)
    jinak doporučuju jejich šampóny, ty nové, velké zelené

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém doporučuji k vyzkoušení, překvapil mě výsledek v podobě vyhlazené pleti. Mají nějaké nové šampony? To ani nevím, budu si muset rozšířit obzor!:-)

      Vymazat
    2. jak píšeš nade mnou do komentu o tom objemovém, tak to bude asi z té řady :) takové větší zelené lahve. já mám na vyhlazení a ten byl novinka na podzim, tak jsem to vzala jako že jsou nové všechny :D

      Vymazat
  6. Odpad z Francie to určitě není, platí tam za jednu z nejoblíbenějších značek :) A stejně jako všechny značky má svoje dobré a špatné výrobky. Mně vyhovuje rozhodně větší polovina, ale je pravda, že bez slev se to vážně nevyplatí. Trochu mě štve, že tady v Česku je zelený bod na víc jak půlce sortimentu a ve Francii jen opravdu na něčem :/
    Za sebe můžu doporučit bio denní krém, makeupy, pudry, jumbo tužky na oči, některé oční stíny, sprcháče, řadu Tradition de Hammam (nebo jak se to píše) :D, suchý olej Monoi de Tahiti, některé EDT a EDP. Naopak mi moc nesedly masky na obličej, vlasová péče. Rtěnky, lesky a řasenky hodnotím jako průměr a za tu cenu se dají sehnat i lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejoblíbenější značka ve Francii? No možná ano, jejich krámky tam jsou na každém kroku, ale spíš si myslím, že je tam vnímána jako za tu "levnější" kosmetiku, což u nás zrovna neplatí a s těmi body, jak píšeš, vůbec mě to nepřekvapuje, no co se dá dělat:-(...Bio věci jsme ještě nezkoušela, ale mám to v plánu, četla jsem velmi dobré recenze právě na tuto řadu.

      Co se vůní týče, tak to vidím jak ty, něco ano, něco ne...Za plnou cenu nic:-D

      Vymazat
    2. no hlavně ve Francii nemají drogérky. Buď to koupíš v předražené Sephoře, anebo u Rochera a zbytek v hypermarketech. A ten jejich věrností program je vážně promakanější, teď jsme si tam objednávala nějaké věci a dárky hodnotou předčily cenu samotné objednávky...
      Bio řada je super, akorát jí u n ás v kamenných prodejnách stáhli a na eshopu je jen něco (zrovna ten denní krém s 11 bylinami, co mám ráda ne, kupuji ho ve Francii) :/ Sami si hází klacky pod nohy.
      A nakupovat tam za plný ceny snad můžou jen ti, co si neváží peněz :D

      Vymazat
  7. Prekvapila ma tvoja recenzia, ale v pozitívnom slova zmysle. Fakt, že YR je celkovo na blogoch málo obľúbená, čím to je...? Je pravdou, že od YR nič nemám, ale nebolo to kvoli recenziám, ale skúsenosť mojej kamarátky, ktorá si chcela niečo kúpiť v kamennej predajni a predavačka jej dávala najavo, že takúto luxusnú kozmetiku si obyč človek ako ona nemože dovoliť :) To ma tak nakrklo, že som na nich zanevrela (a trvá to už viac než 10 rokov, aj keď chápem, že šlo o ľudskú chybu ;)) Ale možno sa po niečo poobzerám ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to naprosto chápu averzi, ale za těch deset let se, troufám si tvrdit, situace dost změnila. A hlavně teda, já tuto kosmetiku jinak než přes net nenakupuji, protože takové dárky běžně u nich v kamenné prodejně nedostanu. A děkuji za pochvalu moc moc moc ;-)...

      Vymazat
    2. Anonymní10:08:00

      tak já mám od Yves Rocher spoustu výrobků a nemůžu si stěžovat a zrovna z této řady mám krém a po delší době používání,byla moje plet krásnější :-)

      Vymazat
  8. Ja som veľké skúsenosti s YR nemala, a tak som to chcela napraviť, urobila som si väčšiu objednávku, no a nakoniec som nebola veľmi spokojná takmer s ničím, jediné, čo bolo na celej objednávke super bolo, že som k nej dostala zadarmo práve jeden z týchto dvoch krémikov,o ktorých píšeš, ten skončil u maminy, a tá si ho nevie vynachávaliť:) Tým pádom, že bol tak hodnotný krém zadarmo sa to aspoň nejak vyrovnalo, ale popravde ma už nejak neláka tam ísť kupovať niečo znovu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...