Prohledat tento blog

neděle 9. února 2014

Bourjois Cream Blush

       Nevím jak vy, ale já jsem této tvářence příliš dlouho neodolávala. I když se musím přiznat, že krémová líčidla příliš v lásce nemám. Jejich výdrž je většinou díky krémovosti dosti mizerná a nanášení je leckdy taky oříškem, protože se sem tam nesnesou s pudrem, makeupem nebo bbčkem a cuckovatí, flekatí, zalézají všude kde jen zalézt lze...a jak je na tom tato rozkošná makronka od Boujois?














  • Velmi dobře se roztírá, má ve finále spíše pudrovou konzistence, nejedná se o žádný krém nebo rtěnkovitou konzistenci. Nanáším prsty.
  • Na pleti vydrží s přehledem celý den, není vůbec problém tvářenku během dne přiživit vzhledem k jejímu přirozenému odstínu.
  • Nemůžete to s ní přehnat. Alespoň co se odstínu č. 03 - Rose tender týče. Jde o tělově růžovou barvu se stříbrným třpytem. Díky třpytkám získáte přirozeně zářivý vzhled. Já osobně bych těch třpytek uvítala méně nebo vůbec žádné, ale i tak tvářenku hojně používám.
  • Jemně pudrově voní.
  • Snese se s jakýmkoli podkladem(!), necuckovatí, roztírá se do jedné celistvé vrstvičky naprosto v pohodě.
  • Velmi dobře se vrství, vypadá přirozeně a odstín 03 bude slušet i hodně světlým typům. 
  • Malé balení se zrcátkem je jako stvořené pro nošení v kabelkách.
  • 2,5 g jsem kupovala za necelé dvě stovky na netu. Vyrobeno ve Francii.
Tento výrobek musím doporučit. Nevidím na něm jediné mínus. Jak už jsem u Bourjois zvyklá, jedná se opět o kvalitu za rozumnou cenu.

32 komentářů:

  1. Já ji mám a používám ji hodně často. Stejně jako ty nejsem fanda krémových tvářenek, ale tato se jen za krémovou počítat nedá. Na pleti se mění konzistence na pudrovou a podle toho se s ní i pracuje. Vrství se bezvadně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže to vidíme naprosto stejně, to mě těší ;-).

      Vymazat
  2. Asi se po ní porozhlídnu :)
    http://anett01.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Super, mám další věc, kterou nutně potřebuju:D

    OdpovědětVymazat
  4. pěkný odstín :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se moc líbí díky odstínu, díky kterému není nějak moc násilná:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barva je fakt fajn, nedá se to s ní přehnat a člověk se může namalovat i ráno pod umělým osvětlením bez strachu, že na denním světle bude vypadat jako Marfuša.

      Vymazat
  6. Tenhle odstín ti opravdu sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, určitě bude slušet i Tobě ;-).

      Vymazat
  7. Vypadá skvěle! Já mám Bourjois zapečenou klasiku a mám jí strašně ráda!! Takže až dopotřebuji krémovou od Alverde, možná se po ní poohlídnu, protože se snažím mít krémovou vždy jen jednu tvářenku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Troufám si říct, že s výdrží i aplikací je na tom lépe tato od Bourjois, tu alverdí asi nikdy nevypotřebuju a popravdě, už i trošku změnila konzistenci :-(

      Vymazat
    2. Ta moje je zatim OK, ale prave z toho zkazeni mam strach, proto nechci mit najednou vic kremovych:-)

      Vymazat
  8. Uaaaa, proč všichni cpou do tvářenek ty hloupý třpytky....vypadá nádherně přirozeně, ale kdyby tak byla matná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, matná by byla lepší, o tom žádná.

      Vymazat
  9. Vypadá báječně. Od Bourjois mám zatím jen dvě legendární zapečené tvářenky a ty mi vyhovují po všech směrech. Nejsem moc fanda krémových tvářenek, ale tato vypadá zatraceně dobře. Navíc pokud je výsledný finnish spíše pudrový, tak po ní určitě kouknu. Díky za tip.

    Radu - Valentýnská giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná, fakt. A přesně jak píšeš, proto se krémovým líčidlům vyhýbám. A asi do ní fakt půjdu. Včera jsem v Sephoře okukovala NARS tvářenky za 620, ale bylo tam tolik lidí a blbé světlo... Oproti tomu tohle vypadá naprosto božsky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ty Nars tvářenky až tak moc nelákají, zdají se mi všechny moc třpytkaté. Myslím si, že s touto nešlápneš vedle:-).

      Vymazat
  11. Ach jo, prečo má v sebe tie třpytky? Myslela som si, že tieto sú všetky čisto krémové :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z toho taky nebyla nadšená, objednávala jsem si ji naslepáka, ale nakonec to není taková hrůza, jak už jsem psala, zvykla jsem si a ty třpytky nejsou nijak řampulácké. Na druhou stranu, taky bych raději matnou.

      Vymazat
  12. Já mám 01 a jsem taky moc spokojená, přitom jsem se vždy krémovým tvářenkám vyhýbala, ale tahle je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Je ještě lepší než ta Alverde.

      Vymazat
    2. Já s Alverde celkově mám špatné zkušenosti a zrovna tvářenku od nich nevlastním.. ale tahle je fakt dobrá. Jen je opravdu hodně maličká! :/

      Vymazat
  13. Jsem ráda za tak pěknou recenzi, dnes jsem objednala u Sofastars v Blogsale a opravdu se na ní těším :) Bude to má první krémová tvářenka, tak snad mi sedne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo, já věřím, že budeš spokojená, je fakt fajn:-)...

      Vymazat
  14. škoda těch třpytek, to já moc nemusím, ale jinak vypadá hezky, krémovou jsem ještě žádnou neměla, asi z nich mám nějaký strach, že budou (jak píšeš) flekatět a blbě zalézat...

    OdpovědětVymazat
  15. pěkný odstín, i když já mám možná radši výraznější:) k tobě se ale krásně hodí
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  16. Páni, třpytkám sice taky tolik neholduju, ale tvářenka vypadá báječně, určitě po ní mrknu :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/loreal-kod-mladi-rozjasnujici-pece.html

    OdpovědětVymazat
  17. Ten odtieň sa ti strašne hodí :) Kika

    OdpovědětVymazat
  18. Mam ji a miluju ten odstin! Krasne prirozeny,na zimu moc pekny.

    OdpovědětVymazat
  19. Ten odstín ti moc sluší:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...