Prohledat tento blog

sobota 15. února 2014

Nová rtěnka Moisture Renew od Rimmel

       Novinka od firmy Rimmel mně přišla poštou nedávno a udělala mi velkou radost. Má první rtěnka k recenzi někým darovaná v odstínu, co mi sekne a hydratuje jako balzám na rty. To se pak recenze píše nějak sama. Takto bych mohla skončit a nasolit tu deset fotek, ale nedá mi to a trošku blíže Vám ji přiblížím:




  • Voní naprosto stejně jako stará verze téže rtěnky. Takže krásně krémově, nevtíravě, velmi, velmi příjemně bez nějakých umělých podtónů.
  • Skvěle hydratuje i po setření, opotřebení nebo jak to nazvete. Žádné vysušení se nekoná a jelikož můžu srovnávat s její předchůdkyní, tak jednoznačně je na tom líp tato nová verze. Rty nevysušuje a já bych ji klidně srovnala s mnohem dražšími značkami, které doma mám. 
  • Odstín č. 200 - Latino je zařazený do kategorie "Mauve", já bych ji popsala jako extrémně slušivý narůžovělý odstín s jemňoulinkým stříbrným třpytem, spíše se jedná o odlesky. Proto má tento odstín spíše studený podtón.
  • Vysoké krytí mě u tak hydratační rtěnky velmi mile překvapilo.
  • Obsahuje vitamíny A, C a E.
  • Rtěnku seženete ve 25 odstínech, vybere si každá.
  • Doporučená cena 129 Kč. (zadarmo)

       Vy ji ještě nemáte? Ano, je to nadšená recenze, ale jinak to nešlo. Dobře hydratačních rtěnek v drogériích zas tak moc není a už vůbec ne v této cenové relaci. Kdybych tuto rtěnku srovnala se rtěnkou od Diora, vyšla by svými vlastnostmi minimálně nastejno. 

25 komentářů:

  1. Už jsem po nich koukala v drogerii. A zaujal mě tenhle odstín je fakt krásný :) No asi si ho pořídím :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. to staré balenie sa mi páčilo oveľa viac, mám 2 odtiete ešťe zo starej verzie a patria medzi moje obľúbenejšie, táto farba je tiež pekná a určite po nej mrknem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se spíše líbí toto balení, není tak blýskavé, ale samozřejmě je to o vkusu, každopádně stojí za vyzkoušení:-)...

      Vymazat
  3. Naprosto nesouhlasím s tím, že je vůně nevtíravá - pro mě je velmi výrazná a vůbec ji nesnesu :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě, co člověk, to názor. Není na světě věc, která by nebyla pro někoho konfliktní ;-).

      Vymazat
  4. Vypadá moc dobře a i odstín je strašně pěkný:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je vážně moc hezký odstín! :) Škoda, že jsem je u nás pořád nepotkala s testery, trvá to nějak dlouho a naslepo nic kupovat nebudu. :)
    Nové balení se mi líbí mnohem víc než to původní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Testery bych uvítala i já, chybí i mně.

      Vymazat
  6. Ta je opravdu krásná! Musím se po ní v drogérii podívat. Akorát jsem zatím viděla prodávat jen asi 6 odstínů, ne 25...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě dost zarazilo pátrání po drogériích a nalezení pár odstínů, na papíře ke rtěnce připojených bylo proklamováno 25 odstínů, tak doufám, že se Rimmel "pochlapí" a poskytne plnou škálu odstínů i v ČR!

      Vymazat
  7. Odstín vypadá nádherně. Od Rimmelu miluju rtěnky z kolekce Kate. Takže na tyhle se teprve budu muset pořádně podívat.

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/limitky-produkty-essence-jaro-2014.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty nové, v černo-červeném obalu ještě neznám, ale lákají mě již delší dobu, v brzké době vyzkouším:-).

      Vymazat
  8. Díky moc za recenzi, asi si nějaký odstín pořídím :)

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, snad ti rtěnka sedne stejně, jako mně :-).

      Vymazat
  9. mam ju, ale v uplne nenapadnom tone..napriek tomu ju mam velmi rada.. mne vobec nevonia skor naopak..ale da sa to vydrzat a vnimam to hlavne pri nanasani.. ty mas naozaj nadherny odtien..

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další stížnost na vůni, no jo no, parfemace, to je vždycky risk, já bych klidně brala i parfém s takovou vůní, vidíš to ;-)

      Vymazat
  10. Ja mám ešte tú "starú" verziu v odtieni Vintage pink a je to môj najobľúbenejší rúž.. Asi si kúpim aj novú v tom istom odtieni.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak pokud je v tom samém odstínu, koupím si ji i já:-).

      Vymazat
  11. Moisture Renew jsou moje nejoblíbenější rtěnky :) mám dvě ze staré verze a jednu z nové - Vintage Pink a přijde mi, že je víc pigmentovaná, než stará Vintage Pink, podle swatchů. nicméně jsou to fakt boží rtěnky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vintage pink jsem měla taky, mimo jiné, nevím kam se mi zatoulala, byla barevně moc povedená, souhlas:-).

      Vymazat
  12. Já ji mám v tomtéž odstínu, jenom za svoje:-). Vintage pink jsem měla, ale putovala do koše, nesedí mi podtónem - moc studená:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem si kupovala odstín Picadilly Pink. Rtěnky byly v akci za 100kč, což je super, ptž je to fakt skvělá rtěnka :)

    OdpovědětVymazat
  14. Také mám tuto rtěnku a mám z ní podobný pocit, jako ty Kamčo. Je dobrá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oooo, to jsem ráda, jdu ti konečně přeposlat ty odkazy na elfí věci:-D

      Vymazat
  15. Tá jej farba je krásna, vidím že mi asi pribudne další rúž od Rimmel :)
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...