Prohledat tento blog

sobota 22. února 2014

Perfect Blur Garniér

Zrcadlo, zrcadlo, pověz, kdo zdejší je zde nejhezčí a nejkrásnější?! No kdo, ty přeci! Ty jsi nejhezčí a nejkrásnější! Makeupu ti netřeba, stačí jemné silikonové máznutí v barvě sladké pouťové vaty přeci, a pokud její výrobu zaštiťuje firma Garniér tuš, že jsi na správné cestě, dítě moje...



A tak já si, s bázlivostí mou vlastní, na svůj obličejík tu růžovou mázla. Inu, co se stalo? Má vznešená pleť, bez jediného kazu, zpívala blahem. Tak vyleštěně hladká jsem ještě nikdy nebyla, a ta narůžovělá, zdravá záře, ach ach, ta je prostě hodná princezny. Nebudu svou pleť přeci obtěžovati nějakými nánosy hutného makeupu a nepatřičně póry zanášejícího pudru, já použiji toto sladké nadýchané nic. Toto je přesně něco pro nás, pro princezny.



Pokud máte jinou pleť, tu s kazy a rozšířenými póry a popraskanými žilkami a...no fuj, ani nechci pomysleti...tak to teda velkej sorráč, dámy, to bude lepší něco více krycího, ale my, MY DOKONALE BEZKAZOVITÉ, my si tento krém zamilujeme, jasný?!


ANÉÉÉÉÉEB 


Perfect Blur od Garniér je opravdu velmi zajímavým výrobkem. Především pro milovnice přirozenosti a ženy trpící strachem z "masky", kterou umí nějaký makeup vykouzlit na tváři každé z nás. Když jsem výrobek poprvé testovala, byla jsem tak trošičku zklamaná. Říkala jsem si něco v tom duchu, že zase další báze pod makeup pod novým názvem mě rozhodně nespasí, já totiž báze pod makeup vůbec nepoužívám. Zatím mě žádná nepřestvědčila o tom, že bych ji potřebovala a případný výsledek s ní by byl lepší než bez ní. To mě taky vedlo k tomu, že jsem Blur (v překladu rozmataná, zastřená či zamaskovaná) používala pouze bez makeupu. Používala jsem ji týden, chodila jsem s ní nalíčená do práce. Taky jsem své okolí podrobila testování v podobě dotazů, zda si všimli, že nemám makeup. Nikdo si nevšiml, že jsem bez makeupu, jen chlapské osazenstvo nechápalo, vždyť ho přeci mám, když mám nalíčené oči, nééé?! Na případné dovysvětlení jsem chuť rozhodně neměla a tak i jejich odpověď započítávám do těch PRO bázi Blur. 





Co si budeme vykládat, jedná se o silikon, ale mé pleti nijak neuškodil, žádné pupínky nemám, pleť mám jako sameťáček:-)...


Pro mě je to fajn výrobek, mou pleť udělal krásnější a vypadá to naprosto přirozeně. Další zářez po krému s vitaminem C pro Garniér, díky moc za výrobek, který jsem mohla vyzkoušet.

13 komentářů:

  1. bodol by nejaky tester, lebo plnu cenu cca 8 eur mi na vyskusanie pride vela... zatial sa mi to javi vazne ako len dalsia podkladova baza...

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, bylo by fajn, kdyby Garnier dal do oběhu nějaké vzorečky, vyhodit za to ty prachy mě neláká, jelikož mi od Garnieru sedí máloco :(

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovědětVymazat
  3. doma mám vzorek z časopisu, tak jsem dost zvědavá :) zatím čtu rozporuplné reakce
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  4. Mě taky moc vyhovuje a nedělají se mi po něm pupínky :) mimochodem-já měla vzoreček z Rossmanna :) visel tam v regálu letáček a v něm byl pytlíček na zkoušku zdarma :))

    OdpovědětVymazat
  5. Pro Češky - holky, vzorek je teď v Žena a život.

    Doporučuju vyzkoušet, já jdu teda pro velké balení. Sice samostatně ne-e, to na mě nestačí, ale báze výborná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jednu věc jsem nezmínila a to, že z obličeje vrstva nesleze, musí se až večer důkladně odlíčit micelárkou. Má opravdu neuvěřitelnou výdrž:-).

      Vymazat
  6. ten odstavec pod obrázkem s bází na ruce, moc hezký, skoro se hambou propadám, že nemám krásnou pleť, fuj, že si to vůbec někdo dovoluje nemít od přírody naděleno :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám pytlíkový vzoreček a zatím jsem se k tomu nedostala ... uvidím:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě docela zaujala, tak možná, až dopatlám Dermacol, tak půjdu do ní, ale nevím, jestli se toho vůbec někdy dočkám :D.

    OdpovědětVymazat
  9. na mňa z reklám pôsobil ako báza až po prečítaní pár recenzií pomaly mením názor, pre moju pleť to ale asi nebude to pravé:/

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, chtěla bych ti v první řadě poděkovat za odkaz na můj blog na Wordpressu. Jelikož mě to potěšilo, nechávám ti tady ze slušnosti odkaz na svůj nový blog, přestěhovala jsem se.

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní10:12:00

    Já si nejdřív myslela to samý. Po pár dnech euforie jsem měla pleť jak puberťačka. Garnier letěl do koše a já se pokorně vrátila k menším svinstvům... Ale pravda je, že ILUZE krásné pleti byla dokonalá:/ Škoda, že to nejde bez těch následků.

    OdpovědětVymazat
  12. Skvelo napísaná recenzia! Vtipná, to ja môžem :) Nudných kecov o kozmetike majme plné zuby! :)
    Čo sa týka výrobku, skúšala som len vzorku a bez make-upu a mne sa teda tiež celkom páčil. Ale ako som už niekde napísala, nie je zrovna moja šálka kávy rvať na moju tvár čokoľvek "navyše"...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...