Prohledat tento blog

neděle 13. dubna 2014

BB Cream Rimmel a jeho nového laky

      Pěknou neděli Vám všem. Je to skoro měsíc, co testuji nové BBčko od Rimmelu a musím se s Vámi taky podělit o jejich novou kolekci laků. Doma mám dva odstíny a jsou z kolekce zpěvačky se jménem Rita Ora. Zpěvačka jako taková má krevní skupina není, ale kolekce laků určitě ano:-).



Matující BB Cream Rimmel v odstínu Light:

- Na to, že se jedná o matující výrobek určený spíše pro mastnější, mladší pleť, vůbec nevysušuje. Já ho používám na denní krém.

- Má klasickou krémovou konzistenci a velmi jemně, krémově voní. Nejedná se o žádnou silnou parfemaci.

- Mám mastnější  T-zónu a tu zmatní tak na čtyři hodiny, což považuji za solidní výkon. Stejně se během dne několikrát přepudruji.

- Obrovské mínus spatřuji v odstínu, i když s blížícím se létem se tento mínus maže, protože budeme pravděpodobně všechny opálenější. Odstín Light rozhodně není pro úplné bledule, ale spíše pro opálenější pokožku. Při roztírání je to nejhorší, to mám vždy pocit, že si na pleť mažu něco z cihel:-). Naštěstí si barva na pleť velmi rychle "sedne" a jako by se přizpůsobí tónu. Jen podotýkám, že já mám momentálně opravdu velmi světlou pleť.



- BBčko mi nezalézá do pórů, ale po celém dni jsem tam mírné zanesení zaznamenala. Není to ovšem žádná katastrofa, dělají mi to prakticky všechny makeupy a BBčka.

- SPF 15 je solidní jarní ochrana před sluníčkem:-)


      Koupila bych si tento výrobek příště? Ne. Podle mě je tento výrobek vhodný pro mladší ročníky se sklonem k mastné pleti a akné, protože výrobce slibuje, že pomáhá předcházet tvorbě pupínků a regulovat tvorbu mazu. Je to taky vhodný výrobek pro ty z Vás, co jsou líné a nepotřebují v podstatě používat denní krém. Tento výrobek supluje i funkci krému. Pokud jste bledule, máte  smůlu.

      A teď s podívejte ještě na:


laky z kolekce Colour Rush - 60 Seconds od Rity Ory:

      Vlastním jen dva, pro mě nositelné odstíny. Odstín 203 Lose Your Lingerie - což je chladná růžová barva, a 323 Don't Be Shy - jedná se o krásný letní odstín fuchsiové.



      Oba laky velmi dobře schnou, výdrž velmi slušná, až 4 dny. Dobře se lakují a jsou krémové konzistence. Jediné mínus spatřuji v nerovně střiženém štětečku, se kterým se mi velmi špatně tvoří "obloučky".

      Ačkoli odstín 203 Lose Your Lingerie vypadá nenápadně, rozhodně nenápadný není, spíše naopak. Je to bílá barva jemně šmrncnutá růžovou. Jemný, stříbrný třpyt se v ní úplně ztrácí. Barva na nehtech vyloženě svítí a bude vypadat pěkně jak na světlé, tak na tmavé pokožce. Pro plné krytí nutné dvě vrstvy.

      Odstín 323 Don't Be Shy je klasická barva, matná s leskem bez jakéhokoli třpytu. Klasická fuchsiová barva, která velmi dobře kryje již v první vrstvě, výdrž je taky tak 3 - 4 dny. Barva je efektní, na léto jako stvořená-). 

      Celá kolekce Colour Rush obsahuje 8 odstínů. Čtyři teplé a čtyři chladné odstíny. Všechny odstíny bych volila spíše s kratšími nehty, jinak by celkový dojem hodně bláznivých barev a dlouhých drápů mohl působit vulgárně, ale proti gustu...;-).

      Koupila bych si tyto laky i příště? Samozřejmě, že ano:-).

9 komentářů:

  1. Ten tmavě růžovej je krásnej :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Laky mě nechaávají chladnou, zatímco na BB cream si pěkně brousím zoubky:)
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Matná s leskem je poněkud nešťastné vyjádření, lepší by bylo krémová s leskem ;-) Líbí se mi oba, ale pořizovat je určitě nebudu, mám těchto základních barev už lehce přes míru :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to máš pravdu, už když jsem to psala, tak mi to přišlo jako oxymoron, ale tak u laků asi každá víme, jak je to myšleno. Příště tedy krémový s leskem:-).

      Vymazat
  4. Ten nude lak vypadá krásně!!

    A.

    OdpovědětVymazat
  5. ten Don't by shy odstín je krásnej! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Odstíny laků jsou krásné:)

    OdpovědětVymazat
  7. Od Rimmelu jsem dostala tento BB krém v odstínu medium, a to fakt stojí za to a můžu ho akorát tak zahodit :D A Laky od Rity právě testuji (taky tyhle odstíny), a musím říct, že barva Don´t be shy je úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V odstínu Medium, tak to musí být mazec :-D...

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...