Prohledat tento blog

pondělí 14. dubna 2014

Bourjois Healthy Mix Pudr a Makeup

      Jen lenost mi bránila v tom, že jsem Vám tuto vynikající dvojici líčidel nepředstavila dříve. Druhé balení pudru a makeup na dně svědčí o tom, že mi tyto dva výrobky sedly.




      První Vám představím makeup Healthy Mix Radiance Reveal:


* Jedná se o středně krycí makeup, podle názvu by měl být rozjasňující.




* Rozjasňující příliš není, žádného „dewy“ looku se nedočkáte, jedná se o klasický, matný makeup.

* Vhodný pro pleť normální, sušší a smíšenou. Myslím si, že by mohl vyhovovat i pleti mastnější. Má velmi dobré hydratační  vlastnosti.

* Nevysušuje a má přirozeně matný finish.

* Voní po ovoci a odstín č. 52 Vanille je vhodný pro světlou pleť, má podtón mírně do žluta, ale klidně bych ho označila za neutrální. Pokud jste mrtvolně bílé, volila bych o číslo světlejší (mají v nabídce).



* Jeho výdrž je celodenní po zapudrování, celkem dobře se roztírá a nemá přílišné sklony k zalézání do pórů, vrásek a pod.

* Krásně sjednotí tón pleti, vypadá přirozeně, nedělá masku, prostě další vynikající výrobek od Bourjois.


PŘED

PO


* 30 ml kupuji na internetu za cca 250 Kč.


Pudr Healthy Balance:


* Mám již druhé balení a tento pudr by si klidně zasloužil samostatnou recenzi.

* Naprosto nejlepší pudr, jaký jsme zatím měla. Líbí se mi na něm úplně všechno, jen není bohužel bezedný:-).


* Vůbec, ale vůbec nevysušuje, zmatní, ale ne mrtvolně,  po jeho  použití získáte přirozeně matný vzhled, nepráší, velmi dobře se štětcem nanáší.

* Odstnín č. 52 Vanille je vhodný i pro velmi světlé tipy.



* Zmatnění vydrží půl dne.

* Miluji ho:-).

* Voní stejně jako makeup – po ovoci, 9 g kupuji na internetu za necelých 200 Kč.

Obě líčidla používám současně a nelze jinak než doporučit:-). Bourjois opět zabodoval.


26 komentářů:

  1. Make-up vypadá v celku fajn :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Zkoušela jsem micelárku od Bourjois a ta mě moc nepřesvědčila, ale ten make-up vypadá dobře :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Micelárku znám díky Elle taky a mně teda vyhovuje velmi:-).

      Vymazat
  3. Tenhle make-up jsem tuším měla před pár lety, ale snad starší verzi a byl moc fajn. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi myslíš ten klasický Healthy Mix, tak ten jsem ještě nikdy nezkoušela, hrozně ráda bych, ale vzhledem k tomu, že ho nikde nemají předpokládám, že už se nevyrábí. Škoda, recenze jsou velmi slibné. Já si teď brousím zuby na jejich nový CC krém:-).

      Vymazat
  4. zaujal mě ten pudr, ale teď mám tuny zásob, bohužel :D ale časem mrknu na něj i na MU. díky za hezkou recenzi!

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní11:01:00

    ahoj , ja mam k tomu ješte toto Bourjois Paris Happy Light Matte Serum Primer a to pak ksichtíček jak dětská prdelka.-)
    hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji ti za tip, vůbec nevím, že něco takového existuje, píši si.

      Vymazat
    2. Anonymní23:37:00

      no kupovala jsem to v boots v anglii:-) ještě mají shiny verzi, ale to se blýská jak disco koule:-)

      Vymazat
    3. Aha, díky za info, snad ty výrobky dojdou i k nám:-)

      Vymazat
  6. Já měla z této řady korektor a taky super, Bourjois není špatná kosmetika :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není, není...za tu cenu většinou nadprůměr:-)

      Vymazat
  7. Cha, minuly tyzden som ten puder skoro kupila, pozdaval sa mi, ale mala som naponahlo a nevedela sa rozhodnut pre spravny odtien...dik za tip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tak to jsi ale, lučiak, udělala osudovou chybu!!:-D

      Vymazat
  8. Makeup mám, miluji a jiý nepoužívám, vypadá na mé pleti naprosto přirozeně, naprosto mi vyhovuje svými vlastnostmi a krásná jemná vůně je bonus. Používám na něj Dermacol sypký fixační pudr a fungují spolu skvěle, zaujala jsi mě ale tím kompaktním pudrem, je tedy vážně tak dobrý? Tak to si ho asi pořídím :). Vypadá nádherně, akorát mě teda nikdy nelákalo si jej koupit, s tím Dermacolem jsem hodně spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pudr je fakt vynikající, naprostá bomba, krásně sjednotí tón plety, nevysušuje a dodá přirozený mat. Deramacol pudr mám taky ráda, ale podle mě na ten od Bourjois nemá ani náhodou:-).

      Vymazat
  9. O make-upu jsem dlouho přemýšlela, ale držím se modrého od Rimmelu. Pudr mám, ale bohužel jsem si objednala moc tmavý odstín, takže si ho nechávám na léto. Přišel mi ale skvělý. Akutálně používám ten od Dermacolu, co je nahoře v logu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, modrý makeupu od Rimmelu znám, je dobrý, akorát bych řekla, že mi na pleti nevydržel až tak dlouho.

      Vymazat
  10. Na make-up také chystám recenzi... mám ho v odstínu 51 a je to asi nejsvětlejší mu, jaký jsem měla, takže pro bledulky určitě super! :) A navíc ta vůůůně ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Taky oba tyto výrobky miluju! Pudr je naprosto nejlepší, jaký jsem kdy vyzkoušela. Make-up smíchaný s Max Factor Lasting Performance je nejlepší kombinací. :-) Můžu všem doporučit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, tak to ti děkuji za zajímavý tip:-)

      Vymazat
  12. Pudr také používám, je skvělý a hlavně nevysušuje. Kupuji opakovaně.

    OdpovědětVymazat
  13. No napsala bych to uplne stejne...mam oboji a jsem nax spokojena. Kdyz nevim co, tak vzdy sahnu po teto kombinaci. Jinak m-up je pro me kopii chanel vitalumiere aqua, dokonce se mi libi finish bourjois jeste o malinko vic (neni tak pudrovy) a pudr je opet kopii toho od chanel...takze bourjois je pro me proste jinak zabaleny chanel=)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...