Prohledat tento blog

sobota 19. dubna 2014

By Terry SHEER-EXPERT

      Tento makeup jsem si koupila někdy na podzim s tím, že bych ráda vyzkoušela značku, o které jsem podvědomě věděla, ale nikdy jsem od ní nic neměla. Kouzlo něčeho, co není u nás k mání a zároveň vysoké ceny na mě fungoval dostatečně dobře (nevím, proč zrovna vysoká cena, raději bych tento efekt měla u ceny nízké, chjo). No nic.




      Z tohoto produktu mám hodně rozporuplné pocity. Tak za prvé, jeho cena je kolem (v přepočtu) 1.800 Kč, což mi přijde opravdu, ale opravdu hodně. Za druhé, ten pocit na pleti, který při jeho nanášení mám, mi není příjemný. Jako bych svou pleť balila do igelitové fólie. Na druhou stranu musím říct, že během dne ten pocit nemám. Za třetí je tu ta divná parfemace. Prostě chemie – rozmočené bonbony lipo. Vadí mi. A za čtvrté proti němu hraje fakt, že na pleti moc dlouho nevydrží, ačkoli by měl. Se zapudrováním půl dne, bez pudru je to ještě horší.




      Výrobek má i své plusy. Nezalézá do pórů, odstín co vlastním -  č. 2 Neutral Beige, je naprosto totožný s odstínem mé pleti, takže nanášení i poslepu dopadne dobře. Velmi dobře se roztírá. Pleť jemně rozzáří, ale nedodává ji lesk. Neobsahuje ani žádné třpytky. Jedná se o produkt pro přirozené, nahé líčení. Líbí se mi, jak pleť po nanesení vypadá – je jakoby prozářená, vyleštěná, sjednocená a zároveň to vypadá, jako bych na pleti vůbec nic neměla (ale efekt tam je). Jeho krytí je téměř nulové, takže bych tento výrobek doporučila spíše ženám, co nemají s pletí problémy. Na můj vkus je jeho NEkrytí až moc veliké. Pokud znáte Face and Body od MAC, tak ten kryje podstatně více a to je co říct.

před

po



      Ve složení je hodně silikonu, takže pokud se mu vyhýbáte, na By Terry zapomeňte. Jak už jsem několikrát psala, mně silikony s pletí neplechu nedělají, takže to neřeším.




      Makeup používám většinou ve svých líných dnech, kdy chci rychle sjednotit pleť, protože jen máznu prsty po pleti a je, a to doslova, vymalováno:-). Vůbec bych k jeho nanášení doporučila ruce, štětec je netřeba, krytí se jeho použitím nezvýší.



      Koupila bych si ho příště? Ne. Je zbytečně drahý, vyniká hlavně tím, jak na pleti vypadá.  BBčko za zlomek ceny Vám udělá podobnou službu. Já bych jako vhodnou alternativu doporučila třeba makeup od Rimmel s tím oranžovým víčkem.


35 ml vyrobeno ve Francii.

12 komentářů:

  1. A mě hrozně lákal, tak nic :(

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní2:43:00

    Uchch, už jsem ho taky párkrát měla v košíku... :-/ Mrzí mě, když někdo takhle dojede na své bláhové představy (které máme asi všechny - "Stane se zázrak!" :-) ), ale stejně od nich někdy něco zkusím - možná spíš krytí v pudru, rozjasnění a nebo něco pečujícího... Ze silikonů jsem paf, já se kvůli nim i skvělým BB vyhýbám a střídám minerální Just Pure Minerals (úžasnej!) s Korres tónovákem, to bych ze složení zaplakala! Držím palce, ať se příště něco s menším očekáváním a levné stane superkaufem! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já si myslím, že tato značka nebude špatná, ale tento výrobek bych mezi TOP fakt nezařadila. Díky za tipy na bbčko a tónovák, na léto bych zrovna ten Korres brala.

      Vymazat
  3. http://vanitytime.blogspot.sk/2014/04/by-terry-sheer-expert.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím, že jsme se sešly:-D A dojmy naprosto stejné, jen díky bohu, já mám lepší odstín:-)

      Vymazat
  4. hmm, tak to je hodně peněz za málo muziky :-/ takový hodně lehoučký make-up mám vyzkoušený od Yves Rocher, ten Pure Light, myslím, že efekt je podobný a cena nesrovnatelná. nevím, jestli jsi zkoušela, kdyžtak doporučuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten od Yves Rochera znám, je super a časem si ho určitě koupím. Mnohem lepší, než tento vynález.

      Vymazat
  5. Hezká recenze, jen mi nějak nevychází ta cena 1800, když na ofiko stránkách je cena 49 eur :-O

    OdpovědětVymazat
  6. Hm, za ten peniaz veľmi málo muziky..:/ To vie nahnevať.. Ja momentálne používan Diorskin Nude a neviem si vynachváliť..:)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
  7. já o ByTerry čtu jen na Sofastars, nikde jinde jsem ještě žádnou recenzi nečetla, takže jsem docela překvapená :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak před to vypadá mnohem líp než po!! Máš moc pěknou pleť=)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...