Prohledat tento blog

sobota 5. dubna 2014

Fáčková invaze

      Hodně levná kosmetika, kterou používám od dob mé puberty. Ještě si pamatuji ten růžový sprej ve skle, který mi v té době voněl jako ta nejlepší voňavka na světě a i dnes bych si ji s chutí zopákla.




      Mám tu pro Vás pár tipů na nadcházející teplou sezonu. Ať už nechcete za kosmetiku moc utrácet nebo Vám jde o lehkou dostupnost, Fa bude to pravé pro Vás. Jako první Vám představím mého naprostého favorita, lehké tělové mléko s vůní zeleného čaje, pro milovnice Green tea od Elizabeth Arden naprostá nezbytnost k maximálnímu voňavému doladění. Voní totiž naprosto totožně. Ihned se do pleti vsákne, dobře hydratuje, ale pro extra vysušenou pleť to asi nebude. NutriSkin od Fa  je stvořené pro léto, kdy se nechcete mazat něčím extra hutným, chcete svěže vonět a vyžadujete okamžitou vstřebatelnost. Toto tělové mléko směle doporučuji, jistě nezůstávám u jednoho balení. Mléko má údajně zpevňující účinky (obsahuje, mimo jiné, kofein), ale to nejsem schopna jakkoli posoudit, raději bych vsadila na cvičení...


      Další je dvojice novinek s názvem Romantic Moments - deo sprej a sprchový krém. Obojí nádherně voní po růžích a žvýkačce, taková líbivá sladká vůně, která se bude líbit zajisté i Vašemu partnerovi:-). Sprchový krém je hutný, nevysušuje nijak zvlášť pokožku, dobře pění a hlavně, HLAVNĚ pěkně voní. Deodorant z téže řady je fajn, ale pro ty z Vás, co se více potíte, bych raději volila nějaký antiperspirant, přeci jen...


      A když už jsem u těch antiperspirantů, doporučím Vám ten opět od Fa, Sport Invisible Power. Je vynikající, používám ho hlavně před nějakou sportovní aktivitou, zabraňuje pocení, příjemně voní a nedělá bílé fleky, což je fajn, když většina mého oblečení je černé barvy.

      Kosmetiku Fa asi netřeba nikomu více přibližovat, jsou to kvalitní výrobky, které se v akcích dají sehnat za pár korun. Ani jeden výrobek mě vysloveně nezklamal, naopak si je v dohledné době opět pořídím. Pokud se chcete dozvědět více o novinkách, především firmy Schwarzkopf, naleznete je zde www.schwarzkopf.cz a zde www.fa.cz.

3 komentáře:

  1. Fa Nutriskin tělové mléko mám moc ráda, i když ho nemám v této zelené variantě, ale ve fialové. Určitě ho vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  2. FA je super! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. mám nové deodoranty FloralProtect (resp měla jsem, jeden mi byl již ukraden mamkou :D) a velmi jsi mě nalákala na to tělové mléko se zeleným čajem, mám ráda, když se to hned vsákne :) uvidím, jestli mi bude vonět.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...