Prohledat tento blog

sobota 26. dubna 2014

Lip Lover Lancome - 353 Rose Gracieuse

      Tato novinka od firmy Lancome pro březen 2014 má něco do sebe. Nemám ráda ulepené lesky na rty, nemám ráda rtěnky, které ve většině případů vysušují. Tento produkt je pro mne něčím zcela unikátním v mnoha ohledech a já se prostě zamilovala. Sluší se tuto krásku řádně představit:


  • v nabídce naleznete celkem 15 odstínů, které jsou členěny na odstíny Basic Chic (7 odstínů přirozených barev) a Creative Chic (8 odstínů v odvážnějších tónech), z nichž mám jeden odstín 353 Rose Cracieuse, což je zářivý odstín s rubínovými odlesky, odstín projasní mou tvář a díky bohu mi sluší.

  • Lip Lover obsahuje více než 1/3  hydratačních a zjemňujících složek, díky nimž jsou mé rty dlouhodobě zvláčněné. To není málo, ráno ho nanesu a do oběda se o rty nestarám, jsou naprosto v "komfortní" zóně.
zdroj ww.chicprofile.com

  • Lesknutí je taky akorát - nekřičí ani nešeptá do ouška. Dodá rtům objem a zároveň vypadá přirozeně. 

  • Barva se nerozpíjí.
  • Lesk na rtech zůstane možná hodinu, ale co je skvělé, pigment se do rtů vpije a i po setření jsou rty nedbale upravené a HLAVNĚ vyživené.
zdroj www.beautyscene.net
  • Pokud potřebujete dodat svým rtům přirozený objem, Lip Lover je tou správnou volbou.
  • Klikací balení je praktické, určitě lepší, než šroubovací uzávěr. Aplikátor je taky vychytaný, alespoň pro můj tvar rtů ideální, velmi dobře se mi s ním pracuje.

  • Další podstatnou věcí je, že na rtech není absolutně cítit. Jako bych na nich nic neměla. Žádné lepení, žádná přehnaná parfemace, je bez chuti a nedělá hutný bahnitý nános. Velmi příjemný.
  • Pigmentace střední až vyšší, intenzita barvy se dá měnit podle toho, kolik lesku nanesete.
      Pro mě je to jeden z nejlepších produktů na rty, co jsem zatím měla možnost vyzkoušet. Takový hybrid mezi rtěnkou, leskem a balzámem. Leskne se tak akorát, nelepí, nerozpíjí se a jemně, decentně voní.

Doporučená cena 490 Kč za 4,5 ml.


Děkuji Lancome za poskytnutí produktu k recenzi.



7 komentářů:

  1. Tak ten musím mít! Ach jo, proč výrobci chodí pořád s nějakými novinkami :D
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá opravdu skvěle! hned bych si jeden odstín pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Noo tak na něj si mě opravdu nalákala, vypadá skvěle!

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. máš nádherný odstín. já jsem se svým sice také spokojena, mám hezký neutrální, ale myslím, že stejně budu potřebovat ještě jeden :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Na perách vyzerá krásne :)...

    OdpovědětVymazat
  6. Ten odtieň je pekný, aj keď ja by som si vybrala skôr niečo viac nude... Ale s najväčšou pravdepodobnosťou mi bude ľúto vraziť toľké peniaze do lesku na pery, keďže ich už poslednú dobu nejako nemusím... hlavne nie tie farebné...

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle lesk je úplně boží, už po něm slintám delší dobu. Chci přesně ten odstín, který má ta modelka na fotce. Jen ta cena teda..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...