Prohledat tento blog

středa 9. dubna 2014

Novinky od Garniér

       Nový odličovač očí od Garniér mě zaujal především tvrzením, že se jedná o produkt, který zároveň pomáhá zlepšovat kvalitu řas. Dalším plusem bylo dvousložkové složení, které u odličování očí mám ráda, jelikož je to oblast, kterou mám věčně vysušenou. Nebudu lhát, od doby, co jsem poznala kouzlo micelární vody, bych si už nic jiného nekoupila, ale když mi přišel balíček od Garniér, jinou možnost jsem ani neměla. Zároveň mi přišel nový antiperspirant Néo krémové konzistence. Jelikož antiperspiranty používám denně, byla jsem nadšená, že ho mohu prvně takto testnout. Když mi totiž přišel poštou, už jsem jeden zakoupený měla doma, k tomu není co dodat:-).



2v1 Posilující odličovač očí:

* Co se týče odličovacích schopností, zdá se mi, že micelární voda je na tom o poznání lépe. Na druhou stranu, odlíčí důkladně, jen to chce delší čas.

* Jako veliké plus beru fakt, že po odlíčení mě okolí očí nepne a nepálí, nemám pocit vysušení, což u micelárek mívám dost často.

* Kvalita řas se mi skutečně zlepšila. Mám je mnohem silnější. Nejspíš za to může Arginin, který tento odličovač obsahuje.

* Je bez parfemace.






Koupila bych si příště tento výrobek? Ano.




Krémový antiperspirant Néo:

* Řekla bych, že se s klidem může srovnat v účincích s jeho předchůdci jiných firem a je levnější. Jedná se o krémové antiperspiranty s vyšší účinností, než ty běžné.


* Krém se velmi dobře „hlavicí“ nanáší, okamžitě se do podpaží vstřebá a hlavně pokožku zregeneruje. Hrozně mi pomáhá i po aplikaci Dricloru. Jedná se o skutečně pečující antiperspirant.

* V nabídce je několik vůní, Shower Clean voní krásně svěže, nevtíravě, něco mezi krémem a jemnými květinkami.

* Co se týče pocení, tak průměrná žena bude nadšená a my, co mám prostě vyšší činnost potních žláz si ho až tak vychvalovat nebudeme. Mně pomůže leda Driclor a tento antiperspirant používám v mezidobí, kdy Driclor nepoužiji.



        Tento antiperspirant na mě udělal veliký dojem. Je ho 40 ml, velmi dobře se nanáší, regeneruje pokožku, krásně voní a je skutečně účinnější než běžný antiperspirant. Líbí se mi taky, že se do pleti okamžitě vsákne.


Koupím si příště tento výrobek? Jednoznačně ano a už se tak i stalo. Další stálice v mé kosmetické obsesi:-).

19 komentářů:

  1. Hrozně ráda bych vyzkoušela ten odličovač a také micelárku, tyhle novinky mě lákají :).

    OdpovědětVymazat
  2. Neo antiperspirant jsem jsi teď nově pořídila a jsem moc spokojená. Vyhovuje mi po všech stránkách. Ten odličovač očí plánuji vyzkoušet, asi budu muset skočit do Rossmanna, kde ho mají právě v akci :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle deodoranty od Garnier jsem vyhrála (všech 5) a je fakt dobrý 2 jsem si nechala a ostatní porozdávala. Mám tu stejnou vůni jako ty a ještě soft cotton. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. tak na ten Neo si brusim zubky, mam antiparspirant podobnej formy od Biotherm a rada by som nieco v tomto style pouzivala aj nadalej, ale za drogeriovu cenu :) takze urco vyskusam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skoro bych se vsadila, že ten od Biotherm nebude o nic lepší :-D

      Vymazat
    2. tak, obe znacky patria pod L`Oreal, tak si mozno posunuli recept :) uvidim, porovnam a zhodnotim ;)

      Vymazat
  5. Antiparspirant Garnier je fajn, ale mne hrozne vadí to že je krémový, je to pre mňa nepraktické. :)

    Sweet Letty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to, já měla ten samý problém na začátku, vadilo mi to nanášení, ale jen chvíli, zvykla jsem si a vlastně mi to nanášení teď připadá lepší než u jiných forem antiperspirantů.

      Vymazat
  6. antiperspirant som vyskušala prvy krat ešte neviem posudiť ale pači sa mi to kremove zloženie a citila som že sa tak nepotim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu účinnější než běžný antiperspirant, na běžné nošení i mně v pohodě stačí:-).

      Vymazat
  7. no super, oboje musím mít! :D cokoliv, co posiluje řasy potřebuju
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  8. Odličovač bych ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten odličovač jsem si po té blogomasáži taky koupila a je pravda, že micelárka odlíčí snadněji a rychleji... tak snad se aspoň dočkám zlepšení těch řas... :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  10. Ten odličovač bych ráda vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  11. K tomu Garnieru by som sa rada spýtala, či vytvára biele stopy na oblečení alebo nie? Ja už dlho používam tiež od Garnier anitperspirant ale guľôčkový, tie tuhé mi robievali hrozné biele fľaky na oblečení, takže sa tohto trochu obávam aj v tomto prípade, keďže je to krém, nemám s tým ešte skúsenosti ale rada by som ho vyskúšala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bianko, bílé stopy nezanechává, má to i napsané na obale, mně na černém oblečení žádné bílé fleky v podpaží nedělá :-).

      Vymazat
    2. Nuž tak to je super, tak to ho určite vyskúšam.

      Vymazat
  12. Mám doma oba produkty a stejně jako ty jsem velice spokojená :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/garnier-perfect-blur-je-opravdu.html

    OdpovědětVymazat
  13. Obě věci si plánuji pořídit:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...