Prohledat tento blog

neděle 20. dubna 2014

Soutěž o Infallible L'Oreal Makeup

      Tak tomuhle se říká blbej vtip nebo prostě smůla. Tento nový makeup od L'Oreal mi přišel zhruba před měsícem a já stále přemýšlím, co k němu napsat. Je tedy fakt, že jsem si koupila Beta-Karoten a užívám ho v pravidelných dávkách, nicméně pro to, abych mohla používat tento odstín makeupu by mi pravděpodobně nepomohla ani smrt na dlouhodobé předávkování mrkví. Prostě a jednoduše, byl mi zaslán odstín č. 220 Sable Sand. Já naprosto chápu, že makeupy byly zasílány ve velkém a nikdo nemá čas sledovat, jaký že to má Levandule od Lutense odstín pleti, ale tato varianta odstínu by vyhovovala leda tak ženě, co denně tráví čas v soláriu, tudíž pravděpodobnost pramalá.






      No nic, k makeupu Vám prostě nenapíšu nic, dojmy z ruky pro recenzi nejsou dostačující a já se rozhodla nějaké z Vás, co by ho využila, darovat. Jste tmavší typ a chcete vyzkoušet tuto novinku? Napište mi dole svůj email a já během zítřka (21.3.2014) vylosuji jednu z Vás, které makeup pošlu. Upozorňuji, že je z makeupu dvakrát pumpnuto. Odstín si raději ověřte někde v drogérii z testru. Jediná podmínka je, že musíte být můj pravidelný viditelný čtenář přes GFC.

      Mějte fajn neděli a případně Vám přeji hodně štěstí.

18 komentářů:

  1. Skvělý, tenhle make-up mě hrozně láká, vypadá skvěle. :)
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle make-up jsem si chtěla koupit, ale nakonec jsem si řekla, že si radši koupím pudr od Astoru. Ale teď když je tu k mání, láká mě znovu a znovu.
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá dobře :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že by mi odstínově mohl sedět, tak tedy zkusím štěstí.

    UltimateChic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá dobře, odstín by mohl sedět mojí sestře, tak to zkusím :-)
    lenickakozakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Zkusím štěstí :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. V lete by bol fajn ;)
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. grygarcikova.karin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ráda bych ho vyzkoušela :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní12:10:00

    Myslím, že mi tento odstín může sedět.
    molieno@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Na léto by mohl být super :)
    Luciie.tuckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. no, ja nechcem sutazit, len ten odtien ma dost pobavil :D (mam podobny ton pleti ako ty)

    OdpovědětVymazat
  13. barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Na léto makeup ještě nemám, tak na občasné máznutí by mi odstín vyhovoval, ač jsem bledule opaluji se do bronzova:)
    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Ségra je jako černoch, tak třeba by se jí hodil:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ten by se mi zrovna šikl. Já jsem naopak tmavší typ, takže vyhledávám spíše tmavé odstíny.
    lady.eees@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...