Prohledat tento blog

středa 16. dubna 2014

Yves Rocher Riche Crème Omega - Vyživující péče

       Jelikož mi tento koncentrát pomalu dochází a opravdu stojí za to o něm něco napsat, taky tak činím. Toto koncentrované sérum je určeno pro pleť 55+, je z řady Riche Creme a obsahuje sojový olej. Olej jako takový obsahuje rostlinné omega kyseliny 3 6 9. Krém je určen jako kúra, která obnovuje rezervy živin pleti  a dodává do pleti nedostatek výživných látek. Krém jsou dostala dárkem k nákupu nad určitou hodnotu, byl vlastně jako překvapení, takže jsem ani nevěděla, co dopředu dostanu (objednávala jsem přes eshop). Ještě dodám, že tuto péči používám cca 3 měsíce vkuse, ráno a večer bez ničeho dalšího "pod-nad".


       Úplně první dojem nebyl nejlepší. V první řadě mi vadila parfemace, která mému nosu rozhodně nelahodila a nelahodí ani doteď, ačkoli si na ni můj nos po času navykl. Je to chemická vůně, něco mezi chlorem a řepkou olejnatou, to celé hozené do rádoby líbiva. Už ze samotného popisu Vám musí být jasné, že to není trefa do černého:-). Nicméně to je tak asi jediná vada na kráse tohoto séra.



Zbytek recenze bude chvalozpěvem:

  • Krém (sérum) má úžasnou, lehkou texturu, která se do pleti okamžitě vsákne a tak je skvělým podkladem pod makeup.
  • Naprosto vhodné pro sušší pleť, kdy chcete kvalitní výživu, ale lehkou texturu. Troufla bych si ho doporučit i pleti normální. Nezanechává na pleti mastný film a je to skvělá volba, jak pleti přilepšit nad klasickou péči.
  • Konzistence je olejovo - gelovitá, prostě skvělá. Já sama jsem vyzkoušela obrovské množství krémů na suchou pleť a tato konzistence u mě jednoznačně vítězí. 
  • Po delším používání redukuje (!) vrásky (mou nosoretní rýhu, na které to pozoruji nejvíc).
  • Nepůsobí na pleti neplechu, žádné pupínky mi na pleti nevznikly, nezanáší póry.
  • Vynikající hydratační schopnosti.

       Neomezovala bych tento výrobek věkem. Je škoda čekat na padesátku, protože krém oceníte v každém věku, především pokud máte sušší, dehydratovanou pleť a neustále nevíte co se "šupinkami". Pleť je náhle odpočatá, svěží, krásná, opečovaná. 

       A teď k otázce, zda bych si výrobek koupila za plnou cenu 1.220 Kč za 40 ml. Odpověď bude ta, že bych si počkala na nějakou akci, která u Yves Rocher je skoro pořád, a koupila ho. Rozhodně za to stojí, protože výsledky jsou viditelné a 40 ml Vám vydrží skoro 4 měsíce používání dvakrát denně.

       Doporučuji.

3 komentáře:

  1. Já jsem nikdy Yves Rocher moc nemusela, ale poslední dobou se mi jejich sbírka nějak rozrůstá a jsem jejich výrobky velmi spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám teď doma sérum Revitalift Laser Renew a nové sérum od Nivey, takže teď opravdu nemám místo pro další, no, možná je to pro mě i dobře, aspoň ušetřím:D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, tak to jsi mě potěšila, taky jsem ho dostala a propadla jsem zklamání, že to není nic pro mě:) Zatím ležel ve skříni, ale teď ho ráda vyzkouším.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...