Prohledat tento blog

neděle 11. května 2014

Bourjois CC Cream 123 Perfect

      Tento rok je pro mě, co se týká kosmetiky, ve znamení značky Bourjois. K výrobkům, co používám delší dobu, přibyly další věci, které jsem chtěla vyzkoušet. Samozřejmě včetně novinek, které mi prostě nesmí chybět. A to, že tento CC krém použila Lisa Eldridge ve svém videu, bylo pro mě něco jako pro býka červený hadr před očima. Jakmile se objevil ve Fannu, byl můj. 



  • Obsahuje tři druhy pigmentů - oranžový, který kryje známky únavy, zelený, který je proti zarudnutí a bílý, který opticky pomáhá projasnit tmavá místa na pleti.
  • CC krém bych popsala jako něco mezi makeupem a tónujícím krémem, kdy CCčko má vyšší krycí schopnost.
PŘED

PO

  • silné hydratační účinky, což potvrzuji. Bála jsem se, vzhledem k jeho matnému finishi, že bude vysušovat. Nic takového se ovšem nestalo, po nanesení mám příjemný pocit a věřím, že normální a mastná pleť ho může použít i bez krému.
  • Nádherně mi splyne s pletí, krásně ji rozzáří, při aplikaci prsty  mi nikam nezalézá a pokud máte suchou pleť, není třeba pudr.  
  • Na pleti mi vydrží celý (!) den. 
  • Odstín číslo 31 Ivory - podtón do růžova - je vhodný pro velmi světlé typy, nicméně pro úplné běloby to nebude. Když přihlédnu k tomu, že nás čeká léto, nebála bych se ho. 
  • Krytí je slabší střední, pro mě ideální. Používám ho momentálně pořád a nepřestává mě udivovat, jak krásně má pleť vypadá po jeho použití. Odpočatě, vyhlazeně, opravdu jemně rozzářeně.
  • Konzistence je hodně tekutá, lehoučká jako vánek. Velmi dobře se mi s ní pracuje. Parfemace jemná, fialková. Mně osobně se velmi líbí.
  • SPF 15

      Chtěla bych být kritická nebo alespoň najít nějakou mouchu, aby tato recenze nevypadala jako tupá vychvalovačka. Bohužel za mě to nejde. Pro mě je to naprosto, naprosto famózní makeup - chcete-li CC krém - který vřele doporučím k vyzkoušení. Je jasné, že se najdou i ty, kterým nesedne, ale tak je to se vším a koupě kosmetiky je vždy riskem, který sem tam prostě nevyjde. Mně například příliš nevyhovuje klasický 123 Perfect foundation.

      Takže hurá na zkoušení, 123 CCčko od Bourjois bude skvělé i pro právě nadcházející letní období:-).

  Kupovala jsem ve Fannu za cca 320 Kč, už nevím přesně. Balení 30 ml.

39 komentářů:

  1. Ach jo a já si právě chtěla dát nakupovací stopku! Nevadí, odložíme :D
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je potřeba si dělat malé radosti:-).

      Vymazat
  2. vypadá zajímavě :) popřemýšlím nad ním :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za skvělou recenzi a taky za fotky v akci! Příkladně ukázáno, jak make-up pracuje ;-)
    Jak jsem byla k CCčkům zpočátku skeptická, tak po vyzkoušení a spokojeném užívání CC od Salvetky jsem nahlodaná zkoušet další. Tenhle vypadá přívětivě, i složení by mělo být v pohodě, akorát mě zrazuje ta cena. GS stojí skoro půlku, Max Factor něco málo přes dvě stě... potřebovala bych si je vyzkoušet všecky naráz vedle sebe, jen pro porovnání, jinak určitě nepochybuju, že Bourjois je skvělý :)
    Jo a taky mě u všech CC štve ten malý objem. Proč to sakra nedělají v 50ml tubičkách? Třicet je moc málo...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač:-)...CCčko od GS mě taky moc láká, ale nakonec jsem dala přednost mé, už oblíbené, značce. A vzhledem k tomu, že CCčko od Bourjois je hodně tekuté a stačí ho málo, nevadí ani ten 30 ml objem, vydrží určitě dlouho.

      Vymazat
  4. Chcela som si ho kúpiť, ale rozhodla som sa nekúpiť ho skôr bež vypotrebujem aspoň jeden mejkap. :D Už sa neviem dočkať. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak takové předsevzetí bych si nedala, protože bych ho nebyla schopná dodržet:-).

      Vymazat
    2. Mne velmi vyhovuje a som s nim spokojna.

      Vymazat
    3. A to je co říct, vzhledem k tvému obrovskému kosmetickému přehledu. To mě těší dvojnásob, že jsme s ním za jedno:-)

      Vymazat
  5. no vypadá hezky! musím ozkoušet ten podtón, já ho sice nemám výrazný, ale rozhodně do žluta. tenhle ale vypadá použitelně. kdybych neměla rozdělaných tolik věcí, navíc používám vždycky jeden MU, abych ho pořádně protestovala, tak teda tohle píšu na seznam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radím kvůli odstínu vyzkoušet ve Fannu (teda ale nejsem si jistá, zda tam mají testery). Jinak s tím množstvím, ani mi nemluv...mám tolik makeupů, že bych nemusela x let nic kupovat, nebýt expirace.

      Vymazat
    2. ufff, no make-upy sú asi jediná vec, z ktorej mám doma fakt že 1 /slovom JEDEN!!!/ kus! :) Sama sa divím :)... Takže ďalší budem kupovať až keď miniem môj od La Roche Posay... Ale treba uznať, vyzerá na Tebe dobre!

      Vymazat
  6. Musím se zeptat: jakou máš pleť? Na mou normální (místy mírně sušší) mi absolutně nesedl a to ho testuji už několik měsíců... :-( a ty odstíny! Dokázala bych si tě představit v o něco tmavším, já to řešila mícháním 31 a 32.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romčo, já mám smíšenou pokožku - okolo pusy sušší pleť, nos a čelo mastnější, zbytek normál.

      Vymazat
    2. V tom případě se nezastavuj a zkus Bourjois Healthy mix serum gel, mohl by ti sednout ještě o něco víc :-) pleť máš super a škoda pudru na ni. Ať se ti daří!

      Vymazat
    3. Ten už doma mám taky:-P A máš pravdu, je skvělý a možná i o fous lepší než toto CCčko.

      Vymazat
  7. Pouzivam ho cca dva tyzdne, pripravujem recenziu a uz teraz viem, ze bude v podobnom pozitivnom duchu ako tvoja:) akurat ja ho radsej aplikujem stetcom, prstami mi to az tak dobre nejde.

    OdpovědětVymazat
  8. Na tvé pleti vypadá krásně, líbí se mi, že ti jakoby zakryje to začervenání na pleti, ale přitom úplně neschová pihy, což je paráda :) Dost si mě na něj nalákala, akorát já jsem hodně bílá, tak nevím, jestli by byl pro mě vhodný odstín...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky hodně bílá, vůbec se nemusíš bát, krém se skvěle roztírá a pokud vyloženě nejsi zimní typ bez kontaktu se sluncem, můžeš do něj jít i naslepo.:-)

      Vymazat
    2. To jsem chtěla slyšet :-P

      Vymazat
  9. Ja ho mam tiez, ale bohuzial jena mna pritmavy :( Skusala som si vzorku na ruku, ale nie je to ono..na mojej tvari posobi ako bezova maska. Mala by som uz vyrobit na blogu kolonku Blogsale, lebo veci, ktore mi nesadli na prve pouzitie, sa mi doma hromadi cela kopa a neviem co s nimi :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ten jsem měla o víkendu v ruce v Boots v Londýně a nevzala jsem ho. A to měli přitom akci 2+1 výrobek zdarma. Proč jsem to nečetla dřív? Fňuk.

    OdpovědětVymazat
  11. Poslední dobou čtu na bourjois samou chválu a jsem nalomená, že se na léto po tomhle krasavci porozhlídnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bourjois je skvělá, skvělá, skvělá značka, kdy dostaneš kvalitu Chanelu za cenu L'Oreálu. Nepřeháním.

      Vymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Mám úplně stejnou zkušenost a jsem tímto CC krémem nadšená....

    OdpovědětVymazat
  14. Mám úplně stejnou zkušenost a jsem tímto CC krémem nadšená....

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá vážně skvěle, make upy od Burjois mám ráda a co teprve CC? Uvidíme! :D :)

    OdpovědětVymazat
  16. Bourjois je moje asi nejoblíbenější značka dekorativky. Má neuvěřitelně kvalitní výrobky za poměrně nízké ceny. :-) Tento CC jsem ještě nezkoušela, Ty mi teda dáváš. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Bourjois ja naozaj skvelá značka.. Určite si chcem kúpiť aj Healthy Mix Serum Gel (snáď som dobre napísala názov). :) Mám klasický Healthy Mix a je veľmi dobrý..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sérum je skvělé, určitě doporučuji, pokud nepotřebuješ maxi krytí. Strašně mi vyhovuje konzistence, je jakoby gelová, velmi dobře se nanáší...no parádička.

      Vymazat
  18. Ach jo, ten vypadá tak skvěle... Ale mám teď ten Healthy mix a vydrží mi asi ještě dlouho. A ksicht mám jen jeden :-D. Ale recenze je super, moc se mi líbí, jak vypadá na Tvé pleti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá skvěle a je skvělý:-)...co máš z toho, ksicht mám taky jenom jeden a makeupů tak deset...prostě to musím všechno vyzkoušet.

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...