Prohledat tento blog

pátek 9. května 2014

Další novinky od Garniér

       Opět mi dorazil testovací balíček od Garniér a je na čase se podělit o své dojmy s Vámi. Začnu tělovým mlékem Oil Beauty Nourishing Lotion:




  • Tělové mléko má hutnější konzistenci, která se ale kupodivu velmi dobře roztírá.
  • Po nanesení se téměř ihned vsákne.
  • Dlouhodobě hydratuje.
  • Obsahuje 4 druhy olejů a to arganový, makadamiový, mandlový a olej z růží.
  • Doporučila bych ho na všechny typy pokožky vzhledem k vynikající vstřebatelnosti. I ta velmi suchá pokožka si přijde na své.
  • Balení je skvělé díky pumpičce. Mně to mnohem víc usnadní práci než něco nandavat z dózy. 

SLOŽENÍ TĚLOVÉHO MLÉKA

      Toto tělové mléko se jednoznačně povedlo. Jak účinky - jako je velmi dobrá hydratace a rychlá vstřebatelnost - tak jemnou, neobtěžující parfemací. Navíc balení s pumpičkou je navýsost praktické, k tomu není co dodat. Doporučuji všem a výrobek si v budoucnu koupím znovu.

250 ml jsem v drogérii viděla za něco kolem 100 Kč

      Další dva výrobky je dvojice šamponu s kondicionérem Garnier Ultra Doux Trésors De Miel:

  • Opravdu nádherně voní, alespoň teda mně. Nasládle, něco mezi vanilkou a medem.
  • Obsahují mateří kašičku, propolis a med.
  • Složení bez parabenů, nikoli však bez silikonů.
  • Mé melírované jemné vlasy jsou zvyklé na výrobky z kadeřnictví, určitě bych si tento šampon a kondicionér nekoupila v obchodě. Mám vlasy hodně poničené, špatně rozčesatelné, extrémně jemné. 
  • Zázrak se nestal. Ačkoli při aplikaci šamponu a následně kondicionéru to vypadalo nadějně, vlasy po uschnutí vypadaly jako vyschlé seno lítající na všechny strany a rozhodně se nedá říct, že by byly vyživené, posílené, chráněné, obnovené až ke konečkům a snadno se upravující. Zároveň odolnější a vypadající zdravěji. Teď mě z toho opisování slibovaného efektu z lahvičku kondicionéru chytl regulérní hysterický záchvat :-)))))))))))...ne, fakt jsme se tohoto efektu nedočkala, spíše naopak.
SLOŽENÍ ŠAMPONU
  • Zároveň však netvrdím, že pro vlasy normální, nebarvené, jen lehce přesušené, nebude tím pravým ořechovým. 


SLOŽENÍ KONDICIONÉRU

       Já tyto výrobky sama za sebe nemohu doporučit. Nedá se to srovnat s tím, co běžně používám a co mi jakžtakž pomáhá. Znovu bych si je nekoupila. Pokud ovšem nemáte tak moc poničené a hlavně barvené vlasy, možná Vám zrovna sednou.

Šampon 250 ml, kondicionér 200 ml, oba po cca 60 Kč.

18 komentářů:

  1. Vyzerá to celkom na zjedenie ;)... dosť možné, že vyskúšam...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tělové mléko určitě, to neváhej, ale ty vlasové věci...to už je na tvém uvážení:-)

      Vymazat
    2. Mne sú aj tie dosť sympatické, vzhľadovo :)

      Vymazat
  2. Hrozně mě láká tělové mléko, myslím, že ho brzy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Plánuju koupit všechny tři výrobky a uvidím jaké budu mít dojmy. Ještě nedávno jsem Garnier tolik nemusela, spousta jejich výrobků mi neseděla, ale dávám mu další šanci. V poslední době u mne zabodoval ten nový oční odličovač a i antiperspirant Neo :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/himalaya-herbals-krasa-z-himalaji.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já ještě přidávám do výčtu skvělých výrobků i Garnier Spot Corrector, který jsem si zase pořídila na noc a je to jeden z nejlepších pleťových krémů, které jsem kdy vyzkoušela:-).

      Vymazat
  4. Tak teď jsi mě navnadila na ten tělový olej :)
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. já přemýšlím nad tím peelingem, ten nemáš? mazadel mám dost a vlasovky taky a tam spíš kupuju buď dražší nebo přírodní. ale na pohled vypadají tak hezky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peeling nemám, ale pořídím a něco o něm napíšu. Já teď mám tělový peeling od Avonu, stál mě kolem 60 Kč a voní jako kakaový termix, má žlutý obal. Ten je parádní, tak jestli budeš mít možnost, vyzkoušej.

      Vymazat
  6. Tělový olej vypadá moc hezky, ale to složení se mi už tolik nelíbí:/
    Simushka in Wonderland

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to mně zas docela jo, je tam velký podíl olejů a za tu cenu je to zázrak.

      Vymazat
  7. mě hodně láká tělové mléko :) o této kolekci garnier teď slyším na každém rohu :D

    OdpovědětVymazat
  8. Původně jsem přemýšlela na tím šampónem ale jelikož obsahuje silikon, tak jsem do něj nešla. Za to, až narazím v drogérii na to tělové mléko, tak ho beru všemi deseti.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  9. Šampon a kondicionér už mám doma :) Na to tělové mléko ze zatím jen lačně koukám, protože mám doma ještě nějakou zásobu :)

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co na ten šampon s kondicionérem říkáš?

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...