Prohledat tento blog

neděle 18. května 2014

Dior vs. Essence (Essence Glow Tinted Lip Balm - 02 Glam Up!)

      Taková malá nenápadná věc ve stojanech Essence. Dá se lehce přehlédnout a já na ni narazila úplnou náhodou, když jsem si zkracovala čekání na kamarádku v místní drogérii. Bloumala jsem sem a tam s tím, že tentokrát si asi fakt nic nekoupím a nakonec mi přeci jen v košíku přistál tento balzám. Vlastně jsem si ho vzala jen z rozmaru a vůbec, ale vůbec  by mě nenapadlo, že o něm někdy budu psát samostatnou recenzi, natož že ho budu porovnávat se rtěnkou Addict od Diora - RECENZE ZDE. No a ejhle, recenze je na světě.




  • Jedná se o tónovaný balzám, který rty skutečně zahalí do transparentní barvy. Dior má lepší pigmentaci, ale ne zas o moc.

  • Má jakoby gelovou konzistenci. O trošku méně hutnější než Dior.
  • Voní dost podobně jako Dior. Jemně po lesním ovoci. Na rtech je velmi lehký, bez chuti.
BEZ BALZÁMU

S BALZÁMEM

  • Dodá jim jemný lesk a především vynikající hydrataci. Vůbec nevysušuje. Je to balzám jak se sluší a patří. Tudíž naprosto stejný efekt jako u Diora.
  • Odstín 02 Glam Up! je klasická růžová, žvýkačková barva a ačkoli to možná na fotce tak nevypadá, je velmi podobná odstínu Icone od diorovic rtěnky.
  • Balení je praktické, plastové. Na to od Diora samozřejmě nemá, i když pokud máte tester jako já, tak ten nemá víčko a tudíž u mě vychází lépe Essence.
  • No a cena, tak tady je to to jasné. Essence 35 Kč a Dior (tester) cca 500 Kč.
      U mě je vítěz jasný, Essence. A vřele tento balzám doporučuji k vyzkoušení všem. Má tuším tři odstíny. Super balzám, který plní i funkci rtěnky, skvěle hydratuje. 


Máte s ním zkušenosti?

27 komentářů:

  1. Nikdy by mě nenapadlo se po něm ani koukat, ale musím uznat, že jsi ho pěkně přijala a popsala, takže to vypadá, že ho chci taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První použití mě přesvědčilo:-).

      Vymazat
  2. Vím, že jsem na něj koukala a říkala si, že to bude jen takový ten laciný balzám. Vlastně nevím, proč jsem ho hned tak odsoudila, protože od Essence balzám na rty mám a jsem s ním spokojená. Hodně spokojená. Takže příště, až ho uvidím, už na něj nebudu koukat skrz prsty a hned ho hážu do košíčku! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně těmito pocity u stojanu Essence trpím taky, ale někdy je to milé překvapení:-).

      Vymazat
  3. Cože? To fakt? (Kouká na kalendář, jestli není 1.4. - ne, není.) Hustý. Tak to vypadá, že si kvůli tobě něco od Essence dobrovolně a sama koupím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no jo no, ale není to první Essence balzám, který je dobrý, ještě Kiss Care Love Lipbalm je vynikající, ten si kupuji opakovaně.

      Vymazat
  4. Tak toto bych do Essence balzámu neřekla, tím spíš jsem překvapená. Musím ho tedy vyzkoušet, lehce barevné balzámy mám moc ráda.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky, nemusím pod to dávat labello, mám to všechno najednou, pro denní líčení paráda.

      Vymazat
  5. Ty jo, tak to je docela šok :-) U mě by se ale asi na stejnou pozici s Diorkami nedostal, protože pokud dobře vidím, tak Essence je čistě krémový a já mám všechny Diorky s lehounkým třpytem a to je to, co na těch odstínech miluju. A taky koukám, že Essence je "tinted", to nemám ráda - tedy pokud opravdu zanechává rty lehce zabarvené - jaká je tvoje zkušenost? Ale stejně na něj asi v drogerce mrknu, musím přiznat, že jsem ho ignorovala a doteď nevěděla, že existuje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám se rtěnkami Dior malou zkoušenost, mám jen odstín Icone a ten je bez třpytu, má gelovou konzistenci a na rtech vypadá skoro stejně jako tento balzám, v podstatě vlastnosti jsou dost podobné, jen ta rtěnka od Diora má přece jen lepší pigmentaci. Balzám od Essence používám vlastně jako rtěnku, protože hodně barví. Super je v tom, že je to výrobek dva v jednom, balzám i rtěnka. Klasické rtěnky od Essence nemám ráda, hodně vysušují. Ještě mám doma rtěnku Dior Nude, ta je ale taky bez třpytu a na rtech vlastně působí vlastnostmi podobně jako tento balzám od Essence. Jak píšu, určitě za vyzkoušení stojí:-).

      Vymazat
  6. Asi se budu muset u Essence mrknout jak na tyto balzámy, tak na ty rtěnky s černým obalem, protože čtu samou chválu :)
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si možná někdy pořídím tu jejich novou rtěnku, ale mám právě strach z vysušování, takových rtěnek mám totiž doma mraky:-)...

      Vymazat
  7. No tak to jsi mě docela navnadila :))) Se půjdu asi podívat na balzámek od essence :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Achjo, já jdu zítra do DMka a jako tohle si asi odnesu :D A v každé recenzi produktu na rty Ti tiše závidím ty rty!!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře investovaných 35 Kč ;-)

      Vymazat
    2. Tak už ho mám, akorát mě stál 59 Kč. Ale je super! :) Jo a krásně voní:) Tvoje recenze jsou pro mě užitečný, vždycky si díky tobě koupím něco super:) Akorát peněženka pláče:) teda dneska ne, ale mám zálusk na ten bourjois 123 z minula:)

      Vymazat
  9. Jednou jsem jej měla, ale koukala jsem na něj jako na hroudu a ani jej pořádně neotestovala - škoda:-)

    OdpovědětVymazat
  10. neskutečný! a to jsem se tomu nadpisu smála. určitě si ho připisuju do wishlistu :D

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to pěkně, Essence mám moc ráda. Člověk by to neřekl, ale některé produkty mají opravdu dobré :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/famous-beauties-tatana-makarenko.html

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to jsem opravdu nečekala :D asi se po něm podívám,když vyhrálo nad Diorem, to musí stát za to :)
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, to je vtipný, zrovna v pátek jsem ho okukovala ve výprodejovým košíku, ale nechala jsem ho tam, páč jsem si myslela, že to budou vyhozený peníze :) Ale dneska si pro něj zajdu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem si ho koupila a jsem nadšená, předčil dokonce můj neoblíbenější balzám od Max Factor. Fakt super výdrž, hydratace, nelepí, akorát z té barvy jsem měla trochu strach, ale zjistila jsem, že i růžovou můžu nosit. Takže díky!

      Vymazat
    2. Skvělé zprávy! Mám radost, že ti sedl, ale vůbec mě to nepřekvapuje. Tak si ho užij, stejně jako si ho užívám já :-)

      Vymazat
  14. No to je dobra zpráva. Zrovinka po nějakém balzámu pokukuju.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...