Prohledat tento blog

úterý 20. května 2014

Gel Finish Avon - Nový lak od Avonu

Tím bych se chlubit neměla, ale co už. S kolegyní, která je Avon lady, jsem byla na avoňáckém sezení. Propašovala mě tam, jelikož já žádná lady, natož pak avoňácká, nejsem. A já tento lak vyhrála v jejich soutěži. Ale pro Avon žádná ztráta, však čtěte dál...




Vyhrála jsem odstín Glimmer, což je fakt pěkná barva hozená do zlata. Jak jinak popsat lak, který má, dejme tomu, tmavě béžový podklad s mnoha zlatými třpytkami. Určitě se mi ta barva líbí víc, než klasicky zlatá. Asi bych si ji sama nekoupila, ale ve finále super, protože je to jeden z mála odstínů, co doma nemám. A teď k vlastnostem:

  • Kryje v první vrstvě 100 %, alespoň v tomto odstínu. Podle mě bylo zbytečné si na nehty dávat dvě vrstvy, ale zvyk je železná lady, pardon...košile:-P

  • Rychle schne.
  • Parádně se mi pracuje se štětečkem, který je tak akorát. 

  • Lak na nehtech vydrží dlouho, několik dní.
  • A mají docela slušný výběr odstínů. 
  • Nepruhuje, nedělá bublinky, má vysoký lesk.
Jelikož se nějakých 10 ml laku dá sehnat v akci kolem 70 Kč tak doporučuji k vyzkoušení. Je to první lak od Avonu, který mě nezklamal.               

17 komentářů:

  1. Asi do něj taky půjdu, chválí ho i kamarádka, co je jinak hrozná frfňa. Tkž věřím, že za to fakt stojí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem si objednala takový tmavě hnědočervený odstín. No nečekala jsme takovou kvalitu. Kdysi jsem měla od nich speed dry nebo jak, přesně nevím, a ten byl otřesný, takový vodový a nezasychal...:-)

      Vymazat
  2. když mě se nelíbí ty jejcih barvy :( :D škoda no, ale alespoň ušetřím, dokud teda neudělají nějký, co se mi budou hodit, pač vypadají fakt super

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  3. já mám objednané dva tyto laky v jiných odstínech. tento není tak úplně pro mě. doufám, že i ty dva mé odstíny na tom budou co do kvality stejně ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tomuto som zatiaľ odolala, ale avoňácke laky ma poslednú dobu prekvapujú...

    OdpovědětVymazat
  5. Nejsem moc fanynka Avonu, i když dřív jsem jejich výrobky často kupovala. Ale tenhle lak se mi líbí, tak asi kouknu jaké mají odstíny a zase si něco po letech z jejich katalogu objednám :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé věci mají fajn, jako každá značka:-)...

      Vymazat
  6. Nedoporučuji. Speed Dry od Avonu jsou mnohem lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, tak to já zase nedoporučuji speed dry, ten je děsný. A taky je to důkaz, jak je kosmetika individuální.

      Vymazat
  7. Koupila jsem si Creme Brulee a Wine and Dine Me a kryjí oba opravdu dobře, mám nalakováno jeden den, tak těžko zatím soudit výdrž, ale jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak uvidíš, no...ty tři dny mi vydržel, což je u mě velký úspěch.

      Vymazat
  8. Mám niektoré odtiene a kvalita laku je super, avšak tento odtieň ma rozhodne nedostal, akosi ma tieto metalické verzie nechytajú za srdce.
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni mají v nabídce metalické snad jen dva odstíny

      Vymazat
  9. Barvičky se mi tam líbí, gelový finish láká. Měla jsem v ruce jen jeden nude (béžový) a ten se mi nelíbil, ale pár šťavnatých korálových a podobných odstínů by stálo za zvážení... Kouknu do katalogu. Dík za tip.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  10. Zařekla jsem se, že si už další laky nebudu kupovat, protože mi vůbec neubývají, ale.. :) Ač nejsem fanda zlaté, vypadá velice pěkně!
    <"Wonderfull Today">

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní9:05:00

    já mám teda negativní zkušenost s tímto lakem, dlouho trvá než zaschne (nekonečně dlouho) a vydrží tak nanejvýš do druhé dne. Za mne škoda peněz :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...