Prohledat tento blog

pondělí 19. května 2014

Lambre Jantarové Tělové Máslo Proti Celulitidě

      Před nedávnem mi přišla nabídka spolupráce od francouzské značky LAMBRE. Jelikož mám od této značky krémové oční stíny, které jsou mé nejoblíbenější vůbec a zcela jistě si je pořídím opět, spolupráci jsem přijala. Mohla jsem si vybrat jeden z jejich produktů a já si, po dlouhém váhání, vybrala tělové máslo proti celulitidě. No co, léto se blíží a takovýchto věcí není nikdy dost. Zázraky jsem nečekala, ale byla jsem zvědavá na jantarové složení a to, jestli bude máslo alespoň trošičku účinné a bude vonět jak slibovaná zmrzlina stracciatella.




      Tělové máslo má vynikající konzistenci, jako změklé máslo. Stejně tak se i dobře roztírá po pokožce a balení 200 g Vám tak vydrží dlouho. Já se s ním mazala jednou denně a to stehna, boky, zadek a břicho. Má pokožka je díky máslu krásně vyživená, skutečně pevnější a ďolíčky, i díky tomu, jsou méně viditelné. Tělové máslo obsahuje jantarový extrakt, komplex Phytosonic, bambucké a kakaové máslo.




      Musím se přiznat, že na namazání jsem se vždy těšila a to i díky vůni, která mi připomíná skutečně točenou vanilkovou zmrzlinu (stracciatella je prašť jak uhoď) . Máslo se do pleti celkem rychle vsákne a do dalšího natření bude Vaše pleť vyživená, den ode dne hladší a krásnější nejen na dotek, ale i na pohled. Nějakého zeštíhlení jsem se nedočkala, ale to je jasné, nejsem zrovna ve fázi dietního stravování - spíše nedietního přežírání (kebaby v tortile a pizzu jím denně) - a na pohyb mi poslední dobou síly nezbývají (jojo, výmluvy, já vím...).



      Je to jeden z nejlepších výrobků na tělo jaké jsem kdy vyzkoušela a to rozhodně nepíšu proto, že jsem ho dostala zdarma k recenzi. Byla jsem právě zvědavá, zda je něčím výjimečné a jiné, než běžně dostupné podobné výrobky a jednoznačně v této kategorii jsem nic lepšího nezkoušela. Po měsíci používání je má pokožka krásně vypnutá a vyhlazená, takže i pro ty z Vás, které jste na tom momentálně stejně jako já a spoléháte jen na krém, vyzkoušejte, rozdíl je markantní.




      Na druhou stranu, toto tělové máslo není zrovna nejlevnější špás. Pokud škudlíte každou korunu, asi si ho nepořídíte. Pokud ovšem před létem chcete zainvestovat do něčeho opravdu kvalitního se zpevňujícími účinky, tak mohu s klidným svědomím tento produkt doporučit, zklamané nebudou ani hodně náročné spotřebitelky.

200 ml pořídíte za 489 Kč na www.lambreshop.cz.

6 komentářů:

  1. Už jsem na něj jednu recenzi četla a vypadá skvěle. Lambre znám bohužel ty stíny mi přijdou nanic, ale mám ještě krém a lak a to je fajn. Máslo mě láká :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ty samé stíny co ty a určitě koupím další, jsou báječné :) krém by mě ale nezaujal.

    OdpovědětVymazat
  3. dala by som si povedat, momentalne som s cvicenim na bode nula :D len ta cena, ked som si to premenila na eura, tak sa mi trochu pretocili "panenky" ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale za ty prachy stojí, stačí ho málo a dva měsíce poctivého mazání ti vydrží. Stehna mám bez ďolíčků a to necvičím a s prominutím žeru jako čunče:-P

      Vymazat
  4. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Kolektivní rozum Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60% větší šance na výhru

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat
  5. New Diet Taps into Revolutionary Concept to Help Dieters Get Rid Of 15 Pounds in Just 21 Days!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...