Prohledat tento blog

sobota 24. května 2014

Lancome Visionnaire multikorekční krém

      Je pro mě velkou ctí Vám představit novinku pro měsíc květen 2014 od firmy Lancome. Krém jsem obdržela k recenzi před více než měsícem a poctivě si ho na svou pleť nanáším dvakrát denně. Mimo jiné jsem i navštívila Lancome Beauty Institute v Praze, což byl pro mě neuvěřitelný kosmetický zážitek. "Pokecat" s profíkem, který mi nic nenutí a má přehled, tak toho si cením vždy, nejen co se kosmetiky týče, a v Institutu se mi toho dostalo přehršel. 




      Nebudu Vás zdržovat fakty, jako že předchůdce krému Visionnaire je sérum, které ovšem není krém a je vhodné ho aplikovat pod krém. Zde se zaměřím na fakta, aneb jaký dojem na mě krém udělal:

  • Tak ad jedna je konzistence, která především v teplejších dnech bude hitparádou pro většinu z Vás. Popsala bych ji jako gelovo-krémovo-našlehanou konzistenci, která se do pleti ihned vsákne a absolutně ji nezatěžuje.
  • Ad dvě je parfemace. V Beauty Institutu Lancome jsem se, mimo jiné, dozvěděla, že jsou výrobky Lancome v drtivé většině parfemované růží (růžovou esencí). Tento krém zcela jistě mezi ně zapadá. Vůně čerstvě utržené růže před rozpukem. Překrásně osvěžující, jemná a neobtěžující vůně. Především přírodní.
  • Ad tři je snášenlivost. Opět jsem se tuto informaci dozvěděla v Lancome Institutu (těch informací bylo strašně moc, i co se odličování a jiný věcí týče a já je zužitkovala ve své denní rutině odličování...prostě nepřenosná zkušenost, za kterou jsem nesmírně vděčná). Lancome výrobky nejsou pro extrémně citlivou pleť. Pokud jste sensitivové, kteří na sobě snesou máloco, určitě je vhodné si pořídit vzoreček před koupí plného balení. Ale jinak je Lancome velmi dobře snášenou kosmetikou.
  • Má pleť je po použití extrémně hladká. Mám ji jako mimino.
  • Barevně je skutečně sjednocená.
  • Úplně nejlepší pro mě je, že mi na krému drží makeup, a to kterýkoli, mnohem déle než u jiných krémů. Nevím, jak je to možné, ale prostě je to tak...
Podstoupila jsem i diagnózu pleti...
  • Nemohu nezmínit krásné bytelné balení v mé oblíbené barvě - zelenomodré. 
Dozvěděla jsem se toho opravdu hodně :-)
  • Krém obsahuje látku LR2412 (molekula, která rovnoměrně proniká do všech vrstev pokožky a má vliv na regeneraci pokožky), adenosin (chrání síť kolagenových vláken) a kyselinu hyaluronovou (zná většina kosmetických maniaček - má silné hydratační vlastnosti).

      Pleť mám po použití velmi dobře vyživenou. Nicméně pro velmi suchou pokožku radím na noc použít jiný, hutnější krém, abyste neměly "šupinky". Pleť mám vyhlazenou, aplikace je pro mne malou denní radostí. Pokud jste náročné a hledáte něco luxusního, co je v mnohém lepší než běžně dostupné, tak neváhejte a vyzkoušejte. Krém bych doporučila především ženám, které mají nerovnou pleť a začínající vrásky. Také ho doporučuji na letní období, kdy se do pleti krém ihned vpije a je tím nejlepším pod bbčko či makeup.

50 ml k dostání za 2.200 Kč.

13 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :-) děkuji, se úplně červenám:-P

      Vymazat
  2. Anonymní23:44:00

    Vyloženě citlivou pleť nemám, ale Lancome na pleti vůbec nesnesu. Svědí to a pálí a ta parfemace mi přijde strašně silná. Jinak je mi značka velmi sympatická, takže mě moje reakce na ni dost mrzí. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to mi bylo řečeno i v Institutu, že Lancome nesnese každý, určitě je před koupí tak drahého krému dobré říct si o vzorečky.

      Vymazat
  3. Já od Lancome krémy a séra nesnesu-vždycky mi pleť zčervená a svědí, ale došla jsem si do Sephory, jak vyměňovali tvůj starý krém za 15ml tohoto Visionnaire krému. A absolutně mi to nedělá neplechu! Krásná pleť, sjednocená barevně a hlavně rychle hojí. No nechápu to, ale budu ho muset koupit. Jinak já ho používám pouze na noc, na den je to pro mě moc hutné.

    OdpovědětVymazat
  4. Videla som ho aj na feelunique a je pravda, ze pri vyuziti nejakej ich akcie, by ta cena ani tak nemusela "boliet" ... (ale urcite nie bez vyskusania). inak je mi sympaticke, ze sama znacka uprimne priznava, ze ich kremy nemusia sadnut kazdemu, myslim, ze to nie je uplne obvykle.

    A suhlas s prvym komentarom, vyzeras vyborne!

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší Ti to! :) Páni, gelová lehká konzistence.. to je rajská hudba pro moje uši!
    <"Wonderfull Today">

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem moc ráda, že jsem objevila tvůj blog! Mám už druhé balení Visionnaire eyes a jsem moc spokojená. Sérum jsem zkoušela, měla jsem cca 3 balení, ale ke konci jsem měla pocit, že se mi dost zhoršilo akné, nevím, jestli to bylo Visionnairem. Každopádně od krému jsem si vzala v Sephoře vzorek krému, ale na mastnou pleť ho snesu jenom na noc. Souhlasím každopádně, že konzistence je skvělá :-)
    Beautypedia by Aja

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ho též12:02:00

    Je výbornej, ale co si budeme povídat.. je to dost divný, čím to je? To složení je dost hnusný, úplně chápu, proč jsi ho sem nedala :), kdo by si to za ty prachy kupoval.. to složení. Tam je dobře jen tak jako pár věcí, zajímavá molekula, ten zbytek - bohužel hned na prvních místech produktu - za tu cenu? Ale co mu nejde prostě upřít, že je funkční - jaksi OPTICKY a HNED, to fakt jo. Ale že by to dlouhodobě něco měnilo, eee.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není pravdou, že jsem zde složení nedala záměrně. K dispozici jsem měla tester, který neměl na sobě žádné složení, které bych mohla prezentovat, jinak bych s tím neměla jakýkoli problém. A složení je !dost hnusný"? To jsou opravdu hodně silná slova. Ale i tak díky za názor.

      Vymazat
  8. Anonymní1:33:00

    Nenapsala bych to tak expresivně, ale složení krému opravdu není nic moc. Od Lancome jsem kupovala Primordiale opakovaně, ale právě kvůli tomu složení jsem přestala. Vyměnila jsem ho za krémy od Sanoflore a potom také REN a Hádka. Účinky přírodnějších krémů nastupují později, ale jsou trvalejší. K chemii typu Lancome se již nevrátím.

    OdpovědětVymazat
  9. Trošku odbočím, ale musím ti pochválit vlasy. Moc se mi líbí tvůj střih i textura. Trošku ti závidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, děkuji. Normálně patka a do vlasů nastříkaný stylingový sprej s mořskou solí pro plážový efekt od Toni&Guy, krásně podpoří vlny a objem vlasů.:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...