Prohledat tento blog

sobota 3. května 2014

Řasenka z NASA - Aero Volume Mascara Avon

      Má touha zkoušet nové je silná. Je tak silná, že si dokonce koupím novinku od Avonu v podobě této řasenky slibující převratnou technologii s názvem Zero Gravity, která má obsahovat komplex dutých vláken poskytujícím řasám objem bez zatížení. Zní to slibně, nemyslíte? Abych to uvedla na pravou míru, má převelice hodná kolegyně mi ji poskytla v nějaké avoňácké promo akci za zhruba 80 Kč a já prostě  neodolala. Asi bych o ní ani nepsala, ale mám silné nutkání to udělat pro případ, že byste za ni chtěly utratit své peníze. 


PŘED

PO

Opět to shrnu v bodech:
  •  Řasenka je skvělá v tom, že řasy obalí barvou, nikoli hutným nánosem. Řasy jsou lehké jako pírko, přirozeně zvýrazněné, husté.
  • Kartáček je klasický, tvrdší, já bych uvítala menší a tenčí, ale dá se na něj zvyknout.
  • Bohužel na mých řasách tvoří žmolky.
  • Co mě překvapilo je, že trvanlivost po otevření je pouhé tři měsíce.
  • Bohužel opadává a to je pro mě konečnou. Ty černé kusy ženskou hyzdí, vidím to dnes a denně na tvářích mnoha žen. Jakmile se podíváte do  zrcátka a vidíte pod očima kusy řasenky, vyhoďte ji. Věřte mi, zasloužíte si řasenku, která Vám tohle dělat prostě nebude.

      Sice super, že nám Avon chtěl nabídnout vytuněnou vesmírnou řasenku, ale záměr se jaksi - přinejmenším v mých očích - nezdařil. Možná někdy příště. Držím palce a snad to vyjde.

7 ml můžete sehnat za cca 120 Kč



22 komentářů:

  1. Trvacnost na obale 3 mesiace, ale mne vyschla hadam po dvoch tyzdnoch!

    OdpovědětVymazat
  2. mně tohle teď dělá řasenka od Estée Lauder, sice vyloženě nepadají kusy, ale maže se mi ze spodních řas, na nich nic nezbude a pod očima panda :-/ ještě, že je to jen vzorek z časopisu, kdybych ji kupovala za plnou cenu, tak bych byla hodně naštvaná a asi bych jim to šla hodit na hlavu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je ještě větší katastrofa než u Avonu. Já absolutně nechápu, jak někdo může na trh vypustit řasenku, která opadává. O to víc to naštve, když se nejedná o main stream.

      Vymazat
  3. Už dávno jsem domluvená s kamarádkou, že kdybych si něco dobrovolně objednávala od krAvonu, nechá mě zbavit svéprávnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))))))...taky bych potřebovala takovou kamarádku.

      Vymazat
  4. Jsem tak ráda že okolo sebe nemám žádnou Avon lady.. nebo bych těma časáky listovala pořád :D
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což o to, pár dobrých věcí od Avonu mám a časopisem se pročítám velmi velmi ráda:-). Teď naposledy jsem si koupila od Avonu hodinky a každý se ptá, odkud je mám, fakt pěkné:-).

      Vymazat
  5. Já jsem si ji chtěla pořídit, tak asi odolám :)
    Jinak trvanlivost řasenky 3 měsíce by měla být standart, protože po této době bys ji měla vyhodit a to kvůli bakteriím apod. i když řasenka maluje pořád dobře. Zvlášť pokud máš citlivé oči nebo nosíš čočky. Dostat totiž zánět není nic extra :(

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/spotrebovano-duben-2014.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, já vím, mně trvanlivost 3 měsíce nevadí, řasenku stejně po měsíci vyhazuji, mně spíš vadí to opadávání.

      Vymazat
  6. Já si tuto řasenku nemohu vynachválit, neopadává mi a dělá mi krásné řasy, ani mi zatím nevyschla a to ji mám už dlouho. Myslím že volba řasenky je velmi rozdílná a individuální u každé z nás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, určitě máš pravdu, já ale píšu své dojmy a ty bohužel dobré nebyly.

      Vymazat
  7. Nemám ráda řasenky od Avonu :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Na to, kolik toho slibovala je to prostě propadák. A já jí chtěla zkusit v naději, že konečně najdu perfektní řasenku :(
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej třeba profláknutou Wonderlash od Oriflame, ta je bezvadná a drží celý den. Dá se sehnat pod stovku.

      Vymazat
  9. Hmmm, mě docela nalákal pěkný obal, modrou barvu mám ráda, ale jsem ráda, že jsem si přečetla tvou recenzi, než m napadlo si ji koupit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že díky mně ušetříš peníze, fakt za to nestojí:-).

      Vymazat
  10. mám ji doma taky, ale okamžitě jak si napsala že odpadávají malé kousky tak ji ani neotevřu :D :D

    OdpovědětVymazat
  11. Vypad docela dobře. Ten obal je sic otřesný, ale...
    Jednou z mých nejlepších řasenek je Avoňácká Super Shock, takže jsem očekávala něco super, ale koukám, že teda nic moc.... :/

    OdpovědětVymazat
  12. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Připojte se k úspěchu Spojte se s více než 4 miliony investorů a obchodníků ze 170 zemí

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...