Prohledat tento blog

pondělí 2. června 2014

Oční Krém Guy De On

      Pokud nepoužíváte oční krémy, tak byste měly začít. Je jedno, kolik Vám je a upřímně, čím méně Vám je, tím lépe. Protože není nad prevenci a až Vám bude 50+ budete na mě vzpomínat s láskou, milé drahé. Vždy mě dokážou vytočit diskuse na internetu, kde se oční krémy shazují a mluví se o nich jako o reklamních tazích. Není tomu tak a mohu to s odstupem minimálně deseti let posoudit. A co víc, mohu to posoudit i s odstupem třiceti let na mojí mamce, která měla vždy stejný přístup k očním krémům jako já (možná to zní fakt blbě, ale já Vám chci zachránit svěží pohled:-)))))))))...Prostě a jednoduše, pokud používáte pravidelně oční krém, zabraňujete tím nástupu vrásek. Paráda. Ještě stále ho nepoužíváte?


       Když jsem přijala spolupráci s touto značkou, nevěděla jsem, do čeho jdu. Co se týče očních krémů, mám toho vyzkoušené neúrekom a jen tak něco mě nenadchne. Od očního krému čekám 100% hydrataci po celý den, okamžité vsáknutí a nejlépe vyhlazení či udržení vrásek na uzdě. To fakt není málo, co si budeme vykládat. Guy De On je značka, která vyrábí kosmetiku z Mrtvého moře - podrobnější info  ZDE.


  • Oční krém především skvěle hydratuje a ihned se vstřebá.
  • Vhodný pro kohokoli. Já bych ho doporučila od, dejme tomu, osmnácti let.
  • Příjemně, svěže a jemně voní.
  • Balení s pumpičkou je ideální i pro líné holky, jako jsem já. 
  • Používám krém přes měsíc a ubylo mi minimum.
  • Vhodný celoročně.



     Tento oční krém je fakt super. Kdyby nebyl, nenapíšu to. Balení 30 ml Vám vydrží celý rok bez přehánění a nyní je na stránkách v akci za 489 Kč www.guydeon.cz, což je skvělá cena vzhledem k množství.Vynikající oční krém.



6 komentářů:

  1. Já od značky Guy De On testuji sérum a s tím to tak super bohužel není :(
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo no, ono kolikrát je to risk, ale od toho je testování ;-)...

      Vymazat
  2. Tuhle značku vůbec neznám, ale oční krémy používám pravidelně vždycky na noc a to bez výjimky :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/s-essence-na-cestach-limitka-road-trip.html

    OdpovědětVymazat
  3. značku neznám, ale na oční krém určitě juknu, jinak s používáním očních krémů zcela souhlasím :)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  4. Súhlasím s tým, že by sa malo starať aj o očné okolie. Už tak úplne nesúhlasím, že na to potrebujem "očný krém". Myslím, že si v kľude vystačím s dobre hydratačným hypoalergénnym krémom, ktorý používam na pleť. Totiž keď koľkokrát porovnám ich zloženie, tak si nie som až tak istá, že potrebujem špeciálny a tento, ma, bohužiaľ, tiež nepresvedčil...

    OdpovědětVymazat
  5. Tento krém mě tedy velmi zaujal! :) Momentálně používám jiný od Institute Esthederm, ale tento vypadá moc dobře. Já jsem dnes psala recenzi na peeling stejné značky, který jsem rovněž dostala k testování ;-).

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2014/06/peeling-na-oblicej-textura-guy-de-on.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...