Prohledat tento blog

pátek 6. června 2014

Rimmel Scandal Eyes Rockin' Curves a Scandaleyes Voděodolná Oční Linka


      Opět mi došel balíček od Rimmel a v něm řasenka a oční linky. Musím pravdivě přiznat, že když jsem viděla obal a posléze kartáček řasenky, bylo to pro mě velmi nepříjemné překvapení. Kartáček je divně zahnutý a obrovský, černé oční linky mám doma od několika značek, takže taky nepotřebuji, ale na druhou stranu mám alespoň s čím srovnávat. Tak jak dopadlo testování?




Řasenka Rimmel Scandal Eyes Rockin' Curves:

  • Kartáčkem se mi kupodivu velmi dobře malují řasy. Teda ty horní. Dolní řasy s touto řasenkou nejsem zaboha schopná namalovat, musím použít vždy jinou řasenku s tenčím kartáčkem, bohužel.
  • Barva je skutečně černá, ale tak kdo by čekal něco jiného.
  • Výdrž řasenky na řasách celý den, ale bohužel se mi po pár hodinách začíná drolit. Mám tenké řasy, tak asi je problém, aby mi na řasách barva dostatečně dobře přilnula či co. Každopádně pro mě zásadní nedostatek.
  • Prodloužení  a zhustění řas je tak průměrné bych řekla.
  • Řasenka taky slibuje natočení řas. Za mě ne, bohužel.
  • Balení je inspirované 80. léty a mně se prostě nelíbí :-(.
  • Tuto řasenku sama za sebe doporučit nemůžu, ale určitě se najde spousta žen, kterým tato řasenka vyhovovat bude. Takže za mě ne, ale vy klidně riskněte nákup:-).
  • Doporučená cena je 189 Kč/12 ml.



Scandaleyes Voděodolná Oční Linka:

  • Perfektní gelovo-krémová konzistence, velmi dobře se mi s linkami pracuje a používám je momentálně velmi často.

  • Přiložený štěteček v balení je funkční a určitě ne jen na okrasu.
  • Vydrží mi na očích celý den bez pohnutí.
  • Tady můžu jenom chválit, linky stojí za koupi a patří mezi ty lepší.
  • 149 Kč/2,4 g
A co Vaše dojmy??

12 komentářů:

  1. Linek mám habaděj, ale jinak se mi moc líbí. To řasenka mě nezaujala vůbec a naštěstí evidentně o moc nepřicházím :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/spotrebovano-kveten-2014.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ta riasenka ma vobec nelaka..mam pocit, ze kozmeticke firmy maju stale snahu vyrabat nove a nove tvary a pritom je to uplne jedno..hlavne aby dobre malovala riasy (aj dolne) a nedrolila sa :))
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  3. Čím dál více mě řasenka láká! i když na první pohled jsem z ní zrovna nebyla odvařená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní10:35:00

    je ta linka skutocne vodeodolna ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, zkoušela jsem ji ve sprše a držela úplně v pohodě.

      Vymazat
  5. Teda a ja som na ňu tak pozerala v drogérii, mne práveže ten obal pripadá pekný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak on je stylový, o tom žádná, jen ne můj vkus ;-)

      Vymazat
  6. Hm, ty linky mají stejný obal jako ty od Maybelline a i ten přiložený štetček vypadá na 90% stejně. č nemám Rimmel moc ráda, tak pokud jsou ty linky skutečně voděodolný, tak bych si je i koupila.

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní5:51:00

    Chcem len upozorniť, že na základe odporúčaní mnohých blogeriek som si zakúpila gelové linky a musím konštatovať, že je to niečo otrasné. Linky boli použiteľné len po vypotrebovaní vrchnej vrstvy. Zvyšok bol tvrdý, hrudkovitý, nepoužiteľný, rovno na vyhodenie. Pritom je to novinka, takže nemohli byť po expirácii. Tak neviem, či Rimmel rozdáva blogerkám niečo kvalitnejšie a do obchodov ide len shit? Zase nejaky marketingový oblb.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...