Prohledat tento blog

neděle 1. června 2014

Schwarzkopf Essence Ultime Omega Repair

      Trojici produktů pro poškozené a oslabené vlasy jsem si pořídila asi před dvěma měsíci v Tetě, kde na ně byla dost velká sleva. Váhala jsem mezi nákupem něčeho "lepšího" a drogérkou. Nakonec jsem to riskla a koupila si Essence Ultimate. Jaký na mě udělaly dojem? Čtěte dál.



      Ještě před samotnou recenzí dodám, že mám vlasy melírované, jemné, přesušené. Málokterý výrobek mi vyhovuje a většinou se drogérkovským vlasovým přípravkům vyhýbám jako čert kříži. K samotným výrobkům bych měla ještě uvést to, že mají více řad na různé druhy vlasů. Tato řada na poničené vlasy obsahuje omega oleje, výtažky z perel, keratin, panthenol a zušlechtěný protein.

Šampon Omega Repair:

      Má hutnější konzistenci, stačí ho fakt malé množství, aby vlasy důkladně umyl. Nic jiného od šamponu nečekám, takže fajn. Celá řada těchto produktů je dost silně parfemovaná. Pokud víte, jak voní Armani She - to klasické - nebo Naomagic (tyhle vůně jsou si dost podobné), tak víte, jak voní i tato vlasová řada. Vůně se ve vlasech drží ještě dlouho po umytí. Takže nejdřív vyzkoušejte, než tyto produkty koupíte. Já jsem si na tuto vůni musela hooooodně dlouho zvykat...
Za mě 8/10 bodů.


SLOŽENÍ ŠAMPONU
Kondicionér Omega Repair:

      Tento kondicionér má na rozdíl od šamponu konzistenci tekutější. Nezanechává ve vlasech ten klasický pocit klouzavých vlasů. On vlasy až tak dobře na první dojem nevyživý a nepomůže mi ty moje pavučinky pořádně rozčesat. 
Za mě 4/10 bodů.


SLOŽENÍ KONDICIONÉRU
Maska Omega Repair:

     Úplně skvělé je to, že je to jednominutová maska. Určitě má silnější složení, než kondicionér a tak bude vhodnější pro vlasy skutečně poškozené. Je prostě mnohem, mnohem lepší než kondicionér a příště si pořídím pouze šampon a masku, kdy výsledek je velmi dobrý na to, že se nejedná o profi kadeřnické produkty. Masku nanáším stejně jako kondicionér, vlasy jsou po použití hebké, lesklé, dobře se mi rozčesávají. Vypadají jednoduše zdravěji a nejsou tolik přesušené. Víc si ani nemůžu přát. Maska je pro mě vítězem z celé trojice. 
Za mě 9/10 bodů.


SLOŽENÍ MASKY

      Co dodat? Velmi milé překvapení. Příště akorát nebudu zbytečně utrácet za kondicionér, ale šampon a masku si na léto opět koupím (jen si počkám na nějakou akci). Co se týče ceny, tak si to už přesně nepamatuji, ale maska stála něco přes stovku a šampon taky kolem 100 Kč. Doporučuji k vyzkoušení, jen pokud se vyhýbáte z jakéhokoli důvodu silikonům, tak na tyto přípravky zapomeňte, jelikož silikony obsahují. Já osobně silikony neřeším, naopak mým poničeným vlasům dělají dobře. Tož tak.




18 komentářů:

  1. Já měla šampónu ve vzorku a taky mě moc a moc zaujal, ta vůně ve vlasech drží opravdu dlouho! :)
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Docela jsi mě nalákala, ale mám teď péče na vlasy ještě tak na dva roky a za boha to nemůžu spotřebovat. Tak jestli ještě za nějaký ten rok bude u nás k sehnání tak se po této péči určitě mrknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky chci mít zásoby na vlasy na dva roky!!!:-)))))

      Vymazat
  3. Chtěla bych vyzkoušet, ale tak asi ne :D Mám toho teďka strašně moc, ale zaujala mě hlavně ta maska :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já toho na vlasy právě moc nemám, syslím spíš věci na pleť:-)...

      Vymazat
  4. Masku jsem si nepořídila už strašně dlouho, vůbec svoje vlásky teď docela zanedbávám, tak to bych jim mohla dopřát tuhle :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rory, vyzkoušej, tato maska je fakt hodně dobrá. Kde se hrabe Kérastase (myslím tu tmavě růžovou na barvené vlasy).

      Vymazat
  5. Přesně tyto tři výrobky mám doma, zatím používám jen šampon, ale dopotřebovala jsem starý kondicionér a masku a tak se vrhnu na tyto nové. Jinak ta parfemace je fakt výrazná, a u toho šamponu bych jí snesla i méně, a na masku se díky Tobě těším už teď. Kupovala jsem je v akci 2 plus nejdražší výrobek zdarma. Jinak šampon a kondicionér stojí v dm 169 Kč a maska myslím 199 Kč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upřesnění cen, já to měla se slevou, ale už nevím jak moc velkou, za plnou cenu bych nekupovala. Ta akce, co píšeš, zní dobře, ale asi už není aktuální, což?

      Vymazat
    2. Myslím, že už je po akci :-/. Já jsem právě chtěla nejvíce tu masku, ale šampon a kondicionér se vždycky hodí a byla jsem ráda, že budu mít celou řadu. A dát 338 Kč za tři výrobky mi přijde docela fajn, plnou cenu bych za to ale taky nedala. Ale zase určitě nějaká akce bude! :-)

      Vymazat
  6. Super recenzia ;) určite vyskúšam aj ja
    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY!!!!! http://werushberry.blogspot.sk/2014/05/spring-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Měla jsem vzoreček toho šampónu a musím říct, že mi vyhovoval skvěle, určitě časem pořídím plné balení :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/s-essence-na-cestach-limitka-road-trip.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampon je fakt fajn a kdyby se prodával jako profi, určitě by se neztratil:-)

      Vymazat
  8. Já si koupila přesně tenhle šampon a kondicionér, souhlasím s tvým hodnocením, kondiš opravdu nic moc...

    OdpovědětVymazat
  9. Mám šampon, masku (místo kondicionéru) a BB beauty balm z této řady (ta věc na konečky). Vůně je prostě božská. Po prvních použitích jsem byla maximálně nadšená. Po delším používán mám pocit, že vlasy jsou zdravější, těžší, zplihlejší a což nikdy předtím nedělaly - cuchají se a zamotávají se - mám délku vlasů do pasu. Zatím nejsem rozhodnutá, jestli koupím znovu.

    OdpovědětVymazat
  10. supr, dneska si jdu masku koupit...je ted v tetě v akci za stovku, dlouho mám na ni políčeno, tak aspon ted vím, že se nemám čeho bát :)

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...