Prohledat tento blog

neděle 22. června 2014

Zuii Certified Organic Flora Liquid Foundation

      Poslední dobou se opět vracím k přírodním produktům. Mám takové vlny, kdy pár let používám přírodní produkty a pár let zase jedu na vlně chemie. Teď jsem dostala přírodní kopanec právě díky tomuto makeupu a už mám doma pár věcí, včetně vlasových produktů, které jsou co nejvíc přírodní. Značka Zuii Organic pochází z Austrálie a její bio kosmetika je celkem dost známá. Výrobky nejsou testovány na zvířatech, jsou bez chemických látek z ropy, parabenů, mastku a geneticky modifikovaných složek. Kosmetika Zuii obsahuje především tzv. ZUII kytici:

před


po




před


po

  1. Poupata růže damašské
  2. Poupata pravého jasmínu
  3. Květy heřmánku pravého
      Makeup od Zuii používám měsíc. Musím říct, že má pleť se mi po něm hodně zpravila a že mi tento výrobek trošičku poopravil můj názor na přírodní makeupy, který byl asi takový, že nic nevydrží, nekryjí a jsou celkově na houby. Tak tento makeup:


  • Velmi dobře kryje
  • Vydrží celý den
  • Má matný finish
  • Nevysušuje
  • Na pleti vypadá velmi přirozeně
  • Krásně voní, jako kytice čerstvě nařezaných květin, každé ráno se, kromě snídaně, těším na použití tohoto makeupu:-)
  • Odstín Natural Fair je vhodný pro světlý tón pleti, ale na výběr je i světlejší odstín pro úplné bledule
  • Ach, to složení:

      Nečekejte takový ten silikonový, mnohdy i příjemný, klouzavý pocit při nanášení. Toho se nedočkáte z důvodů absence silikonů ve složení. Textura je hutná, krémová a já ji doporučuji rozetřít prsty. Makeup k pleti přilne, přizpůsobí se tónu pleti (na výběr je 9 odstínů). Mimo jiné obsahuje měsíček, aloe veru, vitamín E a C. Pro pleť je to učiněný balzám. Tím, že ho budete denně používat, svou pleť budete hýčkat. V podstatě se jedná o makeup a zklidňující hydratační krém v  jednom. Skvělá věc i na léto, kdy se pleť více mastí a potí. Můžete si být jisté, že si v klidu po ránu vystačíte jen s tímto makeupem a vydrží Vám na tváři neuvěřitelně dlouho bez toho, aniž by dělal mapy a zalézal do pórů. Výrobky Zuii rozhodně stojí za pozornost a můžete je zakoupit zde: www.biorganica.cz. Výrobky jsou dražší díky vysoce kvalitním rostlinným složkám. Za makeup dáte 1.045 Kč za 30 ml.



* Makeup jsem vyhrála v soutěži na blogerky.cz a tím děkuji za možnost vyzkoušení:-)...Dále jsem obdržela pár pytlíčkových vzorků značky Inlight a to stačilo pro naprosté zamilování se do jejich nočního balzámu, který si pořídím i kdyby na chleba nebylo...

32 komentářů:

  1. íí, tak teď jsi mě velmi nalákala :) dlouhá výdrž, světlý odstín, matný finish? a ještě k tomu přírodní složení :D to zní jako perfektní makeup. bohužel se bojím tolik investovat bez vyzkoušení, škoda, že nemají vzorečky. třeba jednou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za ty prachy ale určitě stojí, stačí ho málo:-)

      Vymazat
    2. vybrané odstíny našich voňavých a báječných makepů můžeme v malých plastových flaštičkách poslat k vyzkoušení na udanou adresu za manipulační poplatek 100 CZK. Stačí kontaktovat info@biorganica.cz

      Vymazat
  2. Vypadá to fakt dobře :) strašně se mi líbí když lidi používaj přírodní kosmetiku :)

    http://berrytheblue.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. ten noční balzám je něco neskutečného. prodávám ledvinu, protože ho musím mít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Já jsem z toho pytlíčku ždímala zbytky týden...fakt něco neskutečně úžasného!

      Vymazat
  4. Teda to vypadá výýýborně! Jen mám strach z těch olejů, že by ucpávaly póry :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec nic takového se mi neděje, používám ho i místo krému a pleť je prostě na tom dobře, beru ho jako krém co mimo jiné kryje. No a až budu mít ten noční balzám Inlight, tak budu mít tu nejhezčí pleť co jsem kdy měla :-)

      Vymazat
  5. Vyzera a znie to velmi dobre, som prekvapena. Odtien - keby bol malinko viac do zlta - by mi aj vyhovoval.

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá teda skvěle. složení je super a celkem se mi líbí i odstín :)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tahle značka je pro mě nová, neznala jsem:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už jsem na ní, na zahraničních blozích narazila:-)

      Vymazat
  8. make-up vyzera velmi dobre..len sa obavam toho krytia..ja pouzivam takmer plne krycie a toto mi pride stredne.. ale s korektorom by som to asi nejak uhrala..:-) dakujem za tip

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, úplně krycí fakt není, ale na léto i tak lepší než super krycí nátěr. S korektorem úspěch zaručen.

      Vymazat
  9. Hmmm to krytí není úplně zlé, nevíš kde se dá sehnat v Praze v kamenné prodejně?

    OdpovědětVymazat
  10. Šárka Stará
    Karoliny Světlé 299/12
    110 00 Praha,
    Starodejvická 4, 160 00 Praha 6,
    Husinecká 808/5, Žižkov
    130 00 Praha 3,
    Husinecká 808/5, Žižkov

    :-)
    130 00 Praha 3

    OdpovědětVymazat
  11. Super , díky juknu se tam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. najdete také v lékárně v Paládiu v -2P

      Vymazat
  12. Já ho mám taky , je moc příjemný, na pleti lehoučký, ale to krytí pro mě dostatečné není, rozhodně byl neřekl že kryje dobře, kryje maximálně středně...to je taky jediné, co jsem mu vytýkala, jinak je super, hlavně na léto...ale bohužel jsem si vybrala moc světlou variantu My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, tak pro mě středně = dobře, plné krytí očekávám od korektoru a i tak jsem spíše pro nedokonalosti, než pro to plné krytí.

      Vymazat
  13. Děkuji za rozšíření obzorů. Výhledově na něj určitě nezapomenu:-).

    OdpovědětVymazat
  14. dakujem za zoznamenie s novou znackou, ja moc nie som na tieto bio veci, ale je dobre mat prehlad :) mimochodom na tej druhej foto vyzeras ako Julia Roberts ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na bio taky moc nejsem, o to víc mě překvapil tento makeup, jinak díky, s Julií si mě dobře pobavila ;-)

      Vymazat
  15. ach to fakt???? Bože, tak to musím šporiť...ja mám lícenku.....a nemôžem ľutovať, pretože je super....ale tiež som uvažovala nad týmto makeupom....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže tvářenka taky dobrá? Hm...nějakou zrovna potřebuji, když mi došla Hervana, tak popřemýšlím nad Zuii:-)

      Vymazat
  16. Škoda, že je tak drahý. Tahle značka mě láká, to složení je super, ale ty ceny už moc ne : (

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ta cena je fakt vysoká, ale zase kvalitní suroviny a funkčnost. :-)

      Vymazat
  17. Make-up jako takový nemám moc ráda a ani tenhle mi moc pod nos nejde. Složení má krásné, ale přijde mi takový 'suchý' a příliš hutný, špatně se mi na pleti roztírá.. Jasně, nejsou tam silikony, ale přesto bych čekala bych více 'user friendly' konzistenci.
    <"Wonderfull Today">

    OdpovědětVymazat
  18. mají mi přijít vzorky, těším se na něj

    OdpovědětVymazat
  19. Jaaaj,ta cena)o; Hned by som ho vyskusala)o; Hoci mi make-up zvycajne vydrzi viac ako rok, ale aj tak)o; gomistories

    OdpovědětVymazat
  20. vyzerá takmer dokonale, ale predsa len by som ho radšej nanečisto vyskušala:), btw. musím sa ísť pozrieť na ten balzám, lebo tu o ňom neskutočne básnite:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...