Prohledat tento blog

pondělí 14. července 2014

Avon Extra Lasting Eyeshadow Inks

      Nevím proč zrovna zase Avon, když ho zas až tak nemusím, ale tyto stíny jsem si pořídila ze zvědavosti a taky mě lákaly odstíny v přirozených barvách. Krémové oční stíny preferuju pro běžné denní líčení, neb na očním víčku drží celý den bez porušení a to se mi líbí, líbí, líbí...oujé. 



      Mám samozřejmě ráda ty od Maybelline, ale už mě omrzelo nanášení. Ještě k tomu odstín Permanent Taupe se mi nenanáší tak dobře, jako odstín bronzový (cuckuje). Proto jsem se rozhodla pro další, podobnou dvojici od Avonu. Odstíny Forever Bronze a Totally Taupe:

  • Konzistence je pudrovo-krémová.
  • Na očním víčku se stín necuckuje, dobře a jednolitě se nanáší. 
  • Pigmentace je střední. Na denní nošení paráda, pro extrémní večerní líčení mínus. V podstatě jsem za tu nižší pigmentaci ráda. Ráno prstem máznu po víčkách a mám vystaráno. Nemusím se bát, že bych to se stínem přehnala a výsledný efekt je velmi pěkný, přirozený.
  • Výdrž je skvělá, celodenní. Stín mi nezalézá do záhybů očního víčka, drží jako přibitý, pigmentace zůstává stejná po celý den. Bázi pod oční stíny nepoužívám.


  • A teď k samotným odstínům. Oba jsou velmi přirozené a dá se říct univerzální. Málokdo při jejich výběru šlápne vedle. Forever Bronze je neutrální hnědá, spíše jde do studena a má jemný zlatý třpyt. Odstínově hodně podobná barva s On and On Bronze od Maybelline. Kdybych ty dva odstíny měla srovnat, tak tento od Avonu se mi lépe nanáší a výdrž je stejná. Maybelline má zase lepší pigmentaci. Totally Taupe momentálně používám denně, odstín jsem si doslova zamilovala. Na rozdíl od Permanent Taupe od Maybelline je ostín třpytivý a mně se prostě mnohem víc líbí. Je šedo-fialový se stříbrno-zlatými odlesky.
STÍN V AKCI (TOTALLY TAUPE)
  • Balení je ve skleněném, bytelném kalíšku s plastovým uzávěrem. Jeden stín mě vyšel na zhruba 70 Kč?...už ani nevím...
      Nákupu nelituju, stíny předčily moje očekávání a já je můžu doporučit dalším. V nabídce má Avon celkem šest odstínů (modrá, fialová, bronzová, taupe, vínová a zlatá). Tohle se Avonu vážně povedlo.

14 komentářů:

  1. Totally taupe je naprosto překrásná barva. Škoda, že já tomu Avonu ani tak moc nevěřím:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těmto stínům věřit můžeš ;-).

      Vymazat
  2. Z avonu som si vždy objednávala len telové spreje a inak nič viac už len pre tie prehnané ceny :) ale vyzerajú fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako co je dobré, jako se vším...ale avon maniačka ze mě nikdy nebude:-)...

      Vymazat
  3. Jsem teda příjemně překvapená. Bála jsem se, že se právě do záhybů očního víčka slévat bude, ale vidím, že jsem se mýlila, což je fajn. Moc ráda je vyzkouším, díky za tip :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/yves-rocher-jahodova-laska.html

    OdpovědětVymazat
  4. Když je viděla v katalogu, byla jsem k nim skeptická. Myslela jsem si, že nebudou vůbec držet. Na základě tvé recenze bych ráda vyzkoušela ty barevné. Doufám, že budou fungovat stejně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen počítej s tím, že ve skutečnosti jsou barvy světlejší, než v katalogu...

      Vymazat
  5. Teď jsi mě dost nalákala na koupi těwchto stínů. Nedávno jsem viděla v katalogu krásný tyrkysový odstín, který by se dal použít jako linka na horní víčko..tak ho asi zkusím :) Děkuji za recenzi :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nevím nevím, zda tyto stíny budou použitelné i jako linky, ta pigmentace není tak vysoká a odstíny v katalogu klamou. Na obrázku ten fialový vypadá sytě, ve skutečnosti je to světle fialová barva...

      Vymazat
  6. Mam objednany tien Totally Taupe a veeelmi sa uz nan tesim :) A vdaka tvojej recenzii snad este viac ^^
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dej mi pak vědět, zda i ty jsi spokojená:-).

      Vymazat
  7. Ahojky, mám taky totally taupe, barva krásná, ale teda já je mám nějaké tuhé... štětečkem nanést nejsou vůbec, musím do nich silně prstem, abych něco nabrala.. máš to tak taky?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...