Prohledat tento blog

úterý 29. července 2014

Face And Body Foundation M.A.C.

      Klasika všech klasik, kdo neokusil, jako by na kosmetickém nebi nikdy nebyl. To je přímo s podivem, jak já ty klasiky lajdám a schovávám si je, až jednou chytnu slinu k psaní...Face and Body stojí za recenzi, stojí za to o něm něco napsat, a proč? Protože v drogérii na nic podobného nenarazíte. Napsala bych přímo, že se jedná o "profi" výrobek. Co jiného Vaší pleti dá přirozené celodenní krytí? Jako samozřejmě, jedná se o naprosto subjektivní recenzi, s tím prostě musíte počítat...


SLOŽENÍ PRO TOHO, KOHO BY ZAJÍMALO.

EXTRA TEKUTÁ KONZISTENCE

  • Má lehké krytí, které můžete BEZ PROBLÉMŮ vrstvit, co hrdlo ráčí.
  • Vůně se přirovnávaná k mandarince (která mimochodem figuruje ve složení). Může být...
  • Výdrž je famózní, dokud ho neodmalujete, existuje.
PŘED

PO (JEDNA VRSTVA)
  • Na pleti vytvoří silikonovou vrstvu, kterou cítíte. Nejedná se o lehkou texturu. Mně ten jemně "lepivý" pocit nevadí, ještě k tomu pudruji, takže za mě úplně v pohodě. 
  • A když už jsme u toho pudru, po zapudrování se zvýší krytí (pokud nepoužijete "transparent")
  • Odstín N1 má spíše podtón do růžova a je vhodný pro světlé typy. MAC má vůbec obrovskou škálu odstínů...
  • Konzistence je tekutá, velmi dobře se roztírá a já doporučuji k nanášení Stipple Brush,  používám ten od ELF a v pohodě mi stačí. Co stačí, je parádní:-).

  • Přirozený efekt je asi jeho největší výhodou. Nikam nezalézá a na pleti není vidět.
ŠTĚTINÁČ:-)

      Za mě doporučuji pro všechny roční období. Maximálně multifunkční výrobek, který můžete využít i na jiné části těla, než jakou je obličej (nohy, dekolt, ruce...). Má neskutečnou výdrž. Face and Body mám už skoro rok a používám ho v průměru jednou za týden. Kdybych si měla vybrat jediný makeup, který budu v životě používat, tento by to nebyl, ale je kvalitní, neb vydrží dlouho, jemně kryje, dá se vrstvit a má velkou škálu odstínů. Do toho praktické plastické balení o obsahu 120 ml cenově vyjde velmi příznivě. Já za něj dávala něco kolem 700 Kč, tak si vezměte, že 30 ml Vás vyjde na zhruba 200 Kč, když hodně zaokrouhlím. 

12 komentářů:

  1. To je jediný makeup od MACu, který bych ráda vyzkoušela. Vypadá zajímavě, navíc ta cena je super, vzhledem k velikosti balení. Jen se teda bojím, že bych ho nikdy nevypotřebovala, vzhledem k tomu, že makeupy ráda střídám, a nesnáším plýtvání / nepoužívání nějakého produktu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tasho, já jsem taky ještě jiný makeup od Macu nezkoušela, teprve mě to čeká:-)...v daleké budoucnosti co spotřebuji hektolitry makeupu co doma mám:-P...

      Vymazat
  2. Pleť udělá hezkou :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Dotaz má při vystrvení vyšší krytí?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, má, ale vyšší jak střední krytí nečekej:-).

      Vymazat
  4. Make-up od MAC je skvělý, teda alespoň pro mě. Byla jsem jednou jako modelka na kurzu make-upu a zrovna tímto mě líčily pleť a od té doby používám.:)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, je to prostě klasika všech klasik:-). Četla jsem rozporuplné recenze, ale mně F&B dokonale sedl:-).

      Vymazat
  5. Dělá opravdu moc hezkou pleť :)
    chickflickcherry.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní12:35:00

    A je vhodný pro suchou plet se šupinkami ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo...na suchou pleť se šupinkami doporučím vhodný krém, to především. No a pak klidně můžeš použít F&B:-)...určitě je vhodnější na sušší pleť. Na mastnou asi ani ne. To jsem zapomněla podotknout v recenzi.

      Vymazat
  7. Mám ho a používám, když chci právě to lehčí krytí. Je bezva na nohy a přijde mi, že neubývá. Super recenze! Pravdivá a přesná, tedy tak to vidím já!

    OdpovědětVymazat
  8. Mám zmiešanú pleť a nemôžem na F&B povedať zlé slovo. vyhovuje mi. Páči sa mi na ňom tá možnosť vrstvenia, pretože je to jeden z mála mejkapov, s ktorým to ide veľmi jednoducho. Inak, doteraz som si tú mandarínkovú vôňu nevšimla, ale niečo tam naozaj je :) U mňa to tiež nie je môj top mejkap, ale mám ho veľmi rada, no tiež ho nepoužívam každý deň.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...