Prohledat tento blog

pondělí 28. července 2014

Flormar Pretty Cream & Glaze LIPSTICK

      Občas je potřeba zalovit v neznámých vodách. Pár rtěnek od značky Flormar vlastním a tento nový přírůstek stojí za recenzi. Jde o krémovou rtěnku, kterou jsem si pořídila v přirozeném odstínu. Je velmi dobře pigmentovaná, bez třpytek, s jemným balzámovým leskem. 




      Označila bych ji za dlouhotrvající, jelikož se na rtech udrží několik hodin. Pravda, ztratí svůj lesk, ale pigment drží a drží. Nerozpíjí se i bez použití konturky. Co se týče hydratace, nedejte na první dojem. Když jsem si rtěnku prvně nanesla na rty, měla jsem takový ten šestý smysl, že tohle nebude dost hydratační. Ale i po hodině bez použití balzámu jsou rty zvláčněné a rozhodně nemůžu říct, že vysušené. Musím ovšem podotknout, že já cpu pod JAKOUKOLI rtěnku balzám. Jediné mínus vidím v plastovém balení v růžové barvě, které se mi prostě moc nelíbí.



      Dalším plusem této rtěnky jsou odstíny, kterých je celkem 24. Teď mám na mysli především ten svůj odstín P311 (no jo no, raději bych nějaký název, například Most beautiful pink nude ever, ale tak čert to vem...) Jedná se o sytě růžovou barvu s hnědým podtónem. Prostě přirozená a přitom dostatečně čučavá. Věřím, že je hodně žen, kterým by se tento odstín hodil. Dalším, alespoň pro mě, plusem této rtěnky je jemná vanilková parfemace. Nic úderného, za což jsem ráda. No a dá se samozřejmě použít i jako tvářenka. 

Kupovala jsem v drogérii Teta za nějakých cca 80 Kč. Doporučuji.

18 komentářů:

  1. NO tak to vypadá na úžasnou rtěnku, když má tolik plusů i ta cena :) Mě se zase ten růžový obal líbí
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. nádherný odstín! kdybych neměla rtěnek na pět životů dopředu, tak pro něj hned letím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naty, to já mám rtěnek asi ještě víc jak na těch pět životů...ale stejně syslím:-)

      Vymazat
  3. Moc se mi líbí ta barva! Máš krásné rty a barva rtěnky to hezky podtrhne. Od Flormaru mám zatím zkušenost jen s laky na nehty, očními stíny a duem bronzeru a tvářenky - rtěnky jsem zatím nezkoušela, ale po tom, co vidím tuhle, tak pro ní asi zavítám.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Balení vypadá lacině, ale jinak je rtěnka pěkná. Od Flormaru jsem zatím nic nezkoušela.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji, mají i fajn tvářenky:-).

      Vymazat
  5. to je krasny odtien :-) mam od flormar dva ruze a su dokonale.. hned sa umiestnili do mojej topky a su to odtiene inak velmi vyrazne..

    GIVEAWAY o voňavú bio krabičku

    OdpovědětVymazat
  6. pekný odtieň ale ten balzam by som naň ešte naniesla :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten obal se mi taky moc nelíbí, ale rtěnka vypadá super.
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Odstín je moc pěkný :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Hlavně si nikdo nekupujte frosty odstín č. 314, ten je hrozný. Ale tvůj 311 vypadá slibně :) Jinak mně tyhle rtěnky dost smrdí - cítím kombinaci levného plastu (jako pneumatika) a vanilkové "vůně" a přes to se nepřenesu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak díky Soňo za tip. Pravda, ta parfemace je všelijaká, ale naštěstí já ji vnímám jako hodně slabou, takže mi nepřekáží:-).

      Vymazat
  10. já jsem si sice zakázala rtěnky kupovat, ale myslím, že tuhle ještě snesu :D

    OdpovědětVymazat
  11. Dokonalá růžová! Moooc se mi líbí tvé rty tedy rtěnka, vlastně dohromady :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Máš překrásný tvar rtů, kterým bude slušet jakákoli barva. Tato není výjimkou. A navíc za tu cenu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to teda nevím no:-D...ale tento odstín jim sluší určitě ;-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...