Prohledat tento blog

neděle 13. července 2014

Garnier BB krém PureActive

      Pokud toto léto mám svého favorita, je to tento BB krém. Určitě nebude ideálem pro všechny, ale mé požadavky na letní líčidlo splňuje 100 %. Pro mě je toto BBčko překvapením roku, asi těžko ho něco do zimy překoná. Objektivně musím uznat, že má i pár chyb...ale nebudu to prodlužovat a hurá na shrnutí:


  • Krém obsahuje minerální pigmeny, SPF 15 a kyselinu salicylovou.
  • Skvěle se mi na pleť nanáší, mám po použití okamžitý pocit osvěžení a čistoty.
  • Krytí je slabší střední, což mi teď v létě vyhovuje.
PŘED...

...VÝSLEDEK JE PARÁDNÍ
  • Nedělá mi na pleti fleky a nikam nezalézá, večer mám co odličovat, takže výdrž je vynikající. Používám na krém.
  • Nevýhodou je odstín. Teď už jsem chytla barvu a odstín  pro "světlou pleť" je pro mě jako stvořený, ale dovedu si představit ty zástupy bledul, co si koupí tento odstín a budou nemile překvapené z oranžády, co jim z tuby vyleze. Absolutně nechápu, jak může být označen tento odstín "pro světlou pleť"...
TAK TOMUHLE JÁ ŘÍKÁM DARK...


  • Krém má zmatňovat, stahovat póry, sjednotit a hydratovat a se vším souhlasím. Lepší BBčko jsem na léto neměla. Má pleť se neleskne a za ty peníze je to prostě skvělý kup, to bez debat.
  • Vůbec bych tento výrobek nelimitovala věkem (Garnier ho propaguje v řadě PureActive, což je řada pro puboše). Pokud chcete mít sjednocený tón pleti, přirozené zmatnění a příjemný, osvěžující pocit, jděte do něj. Výsledek je naprosto přirozený. Tedy pokud jste opálené...:-P
  • Vyhovuje i mé smíšené pleti. 

  • Má příjemnou, svěží vůni, jako když rozkrojíte salátovou okurku...
      V tomto případě doporučuji předsudky vůči BBčkům z drogerie hodit stranou a tento výrobek vyzkoušet. Pokud tedy nehledáte velké krytí či si nepěstujete alabastrovou pleť...

15 komentářů:

  1. Mě BB nesedí, nevyhovují mi. Stále dávám přednost make-upům, BB použiji max na doma a u moře. Více mi sedí ty z drogerie když už, asijské Skin za mě příšernost. Na Tobě yvpadá ale dobře. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Charmedko, já BBčka vytahuji jen v létě, zbytek roku mám raději makeupy. Asijské BBčka mi sedí dobře, ale zase jak které, ono když si přečteš složení, moc se to ve většině případů neliší od těch asijských...

      Vymazat
  2. To složení je normálně stejné (až asi na poslední dvě složky) jak u BB krému dream pure od Maybelline. To mě docela potěšilo, protože ten mi moc vyhovuje složením, ale ne odstínem (i ten tmavší je na mě moc světlý a to nejsem zrovna černoška :-)). Takže děkuji moc za tip, určitě po něm mrknu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. já mám ráda to jejich na mastnou pleť, ale taky bojuju s odstínem, můžu ho mít jen v létě :(

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní6:54:00

    teraz som sa sice opalila,ale co budem s nim robiť v zime ked budem znova bleda ako stena...radsej nekupim:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, pro mě v zimě taky naprosto nenositelný odstín...

      Vymazat
  5. Ja som bledula a hned som vedela že problém bude odtien...mám doma neodskúsanu vzorku tak som zvedavá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá fajně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Já vůbec nechápu, jak může někdo srovnávat tohle "BB" s některým z pravých asijských krémů. Mám zkušenosti s oběma a je to jak nebe a dudy! Samozřejmě chápu, že ne každému sedí to samé (to je jasné!), a proto se určitě najdou lidi, kteří asijská bíbíčka rádi nemají, ale když někdo řekne, že "složení je stejné", a tedy je to ten samý výrobek, tak se mi chce skoro brečet. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to myslela tak, že jsou tam parabeny a silikony. Ve většině případů. A nenapsala jsme stejné, ale že se to moc neliší.:-) A mluvím jen o svých zkušenostech, samozřejmě. Všechny BBčka na světě jsem nezkoušela a nezkoumala složení.

      Vymazat
  8. ajajaj, ten odtien, ten odtien, ja to proste nepochopim... to je jak ked som skusala BBcko od L`Occitane, light nepouzitelny a medium vzorku som uz nemala odvahu otvorit, dam ju sestre, ona je sneda, takze nastastie mam komu taketo mne nevyhovujuce "oranzady" posuvat.

    OdpovědětVymazat
  9. mám ho doma, a na mě je bohužel tmavý :-/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...