Prohledat tento blog

středa 16. července 2014

Levně

      Zde tak trošičku rozsáhlejší recenze levné kosmetiky. Docela se mi to hromadí, mnoho věcí jsem samozřejmě vyhodila, ale pár věcí zůstalo a to i na delší dobu. Představím Vám pár evergreenů, ale taky zároveň pár propadáků. Docela mě zaráží fakt, že některé levné věci se doteď drží na žebříčku mých TOP produktů, i když má ochota utrácet za kosmetiku vyšší částky je obrovská. Ne, že bych se tímto faktem chlubila, to je spíš ostuda, i vzhledem k mým zkušenostem, ale stále patřím k ovcím, béééé...:-( A mimochodem, už se těším na můj další přerod, kdy mě drahé značky nechají chladnou, dávám tomu takových...dvacet? let:-P...



Vážení, začínáme:
  • Modrou Indulonou...už ani nevím, kolikáté balení, ale to je jedno. Tento krém je prostě skvělý. Vynikající snášenlivost, používám ji na celé tělo. Když nemám pleť v pohodě, sáhnu po Induloně. Když mám suché ruce, sáhnu po Induloně. Když mám suché nohy, sáhnu po Induloně. Když jsem líná, namažu se celá Indulonou. Když jedeme na chatu, beru si většinou JEN Indulonu. Miluji modrou Indulonu. To Vám asi už došlo...:-D
  • Kiss Care Love Lipbalm Essence. Taky už několikáté balení. Tento balzám se na rtech chová jako TOTO - stokrát dražší verze téhož, včetně barvy. Jen mi u Essence nepřekážejí ty třpytky. Děs pro ty, co maj' Sisley a dobrá zpráva pro ty, co maj' Essence :-D
  • Laky na nehty Rimmel by Kate. Vydrží mi na nehtech věčnost a mají moc pěkné odstíny. Dovedu to posoudit, neboť laků mám jak mraků...heh...má RECENZE z pravěku na můj nejoblíbenější odstín mě dost pobavila. Pravda, od té doby se toho dost změnilo :-D...foto jako důkaz...

  • Krém na ruce s mateří kašičkou od Avonu - další skvělá věc. V akci stojí kolem třiceti korun. Nikdy bych si ho nekoupila. Levná řada z Avonu, hnusný obal atd...ale mám kolegyni, která mi ho dala vyzkoušet...byl fajn a já si ho objednala. Prvotní hutný silikonový nátěr se po pár minutách vsákne a vy máte skvěle hydratované ruce. Vynikající je i na nohy. Krásně voní. Prostě za ty peníze hodně muziky a kdo nevyzkouší, neuvěří. Všem doporučuji.
  • Sprej na dlouhé vlasy pro lepší rozčesávání od Nivey - jedna věc se mu upřít nedá. Pomáhá skutečně rozčesat vlasy. Nastříkám a češu si o stošest...ale tím to v mém případě končí. Výživa nula, uhlazení nula, lesk nula. Po uschnutí jsou mé vlasy stejné jako bez použití péče. Jemný vatový chumel :-(... Prostě dost málo pro to, abych tento výrobek doporučila.
  • Rtěnka Rimmel Lasting Finish - ať už sáhnete po kterémkoli odstínu, tyto rtěnky nezklamou. Na rtech vydrží opravdu dlouho a nijak extrémně nevysušují. Samozřejmě, znám i větší kabrňáky, ale k těmto rtěnkám se i tak stále vracím. Momentálně nejpoužívanější odstín je Asia.
  • Truth or Dare Naked by Madonna - Pamatuji si, jak jsem prvně, asi před více jak rokem, vyzkoušela ve Fannu tuto vůni. Tenkrát se jednalo o novinku a chtěli za ni určitě něco kolem tisícovky. Velmi jsem po ní toužila, ale říkala jsem si, že ji koupím až bude někde v eshopu. Trvalo to sice dlouho, ale čekání se vyplatilo, aneb kdo si počká ten se dočká. Vůni za nějakých 250 Kč seženete třeba na elniňu nebo kdekoli jinde. Samozřejmě nutno před nákupem vyzkoušet. Mé dojmy: Horký písek, někde opodál stojí na stole vychlazený pohár na jehož dně jsou broskve, kopeček kvalitní vanilkové zmrzliny, čerstvé, přezrálé jahody a na vrchu pravá šlehačka. Mísící se horkost písku s takovouto dobrotou...A je to držák. Překrásná, ženská vůně. Ani ne pro školačku, ani ne pro paní v důchodu. Pro ženu, která je jako zralá broskev:-). A pak že nemám ráda celebritní vůně, kdežéééé!
Ty špatné věci jsem bohužel vyhodila, takže vesměs chválení. A co vy? Máte nějaké tipy na levnou, dobrou kosmetiku?

16 komentářů:

  1. Rimmel by Kate beru jako nejlepší laky z drogérie a mám je hrozně ráda a to samé s balzámy Essence, strčí do kapsy hravě i ty drahé. Miluju jaký nechává na rtech "pocit" a jak po něm rty vypadají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě k tomu tento balzám voní jako banánová zmrzlina a je sladký...no prostě úžasná věc na rty za pár korun:-).

      Vymazat
  2. To je riadna zbierka lakov :D ja som mala podobnú ale 80% som povyhadzovala :D a rúž od rimmelu mám taký istý odtieň a je super súhlasím s tebou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta má sbírka je jedna velká ostuda, furt dokupuji další a další...potřebuju odvykačku:-/...

      Vymazat
  3. Ta Madonna mě dost zaujala:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta Madoňácká voňavka zní docela dobře. Jdu se na elníňo kouknout. Jsem fakt zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle Rimmelku taky miluju a zaujal mě parfém! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Laky rimmel su fantastické. Maju krásne odtiene a dobre drzia naviac flakon je fakt krasny. A nejaky moj tip na lacnu dobru kozmetiku asi ruzovy gel na holenie od Balei.Kupujem ho stale a nedam nan dopustit.

    OdpovědětVymazat
  7. ja som sa nedavno bola schovat pre burkou v DM (LOL) a doniesla som si odtial dva laky na nechty Maybelline Super Stay, Salt Spray od Tony and Guy a telove mlieko Mixa a so vsetkym som velice spokojna ;) teda, to telove mlieko som este neotvorila, ale od Mixy som zatial nemala zly produkt, takze dufam, ze toto nebude vynimka. Inak telove mlieka vseobecne kupujem na 90% z drogerie a som spoko - Niveou alebo Garnierom sa neda nic pokazit.

    OdpovědětVymazat
  8. Indulonu mám taky ráda :) jinak zkušenost nemám s žádnou z Tvých zmíněných produktů. No z těch levných věcí mě napadají akorát odličovací tamponky z Lidlu jinak teďka nic :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní13:30:00

    Vřele doporučuji pleťové krémy zn.Astrid.Vyzkoušela jsem všechny,ale zakotvila a už roky používám regenerační s koenzymem Q 10.Noční i denní v jednom.Mnohokrát jsem už podlehla reklamě a koupila jiné,dražší krémy/nevím teda proč/ abych je nakonec vymazala aspoň na ruce,protože už po jednom použití mi vyrašily pupínky.Na krabičce od Astridu je poloviční soupis chemie než na jiných krémech.Stojí kolem 60,- Kč.

    OdpovědětVymazat
  10. Indulona je skvělá :) používám ji už taky dlouhé roky a pořád si drží stejně dobrou kvalitu :)
    modniblog.com

    OdpovědětVymazat
  11. Indulona je prostě tou nejlepší klasikou :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  12. Na modrou Indulonu taky nedám dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  13. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Přidejte se k úspěšným - Spojte se s více než 4 miliony investorů a obchodníků ze 170 zemí

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...