Prohledat tento blog

sobota 26. července 2014

Nude Magique Blur Cream Loréal

      Letní vedra rozhodně nejsou tím pravým pro dokonale krycí nátěr. Jenže člověk chce vypadat dobře, mít pleť v co nejlepší kondici, i když je venku 50 °C ve stínů. Tedy v rámci možností, samozřejmě. Jednu takovou "možnost" právě používám. Nikdo v mém okolí nepoznal, že nemám makeup. Nejvíc na Nude Magique miluji to, že při jeho nanášení nepotřebuji snad ani zrcátko a naplácat si ho můžu i v kanceláři u počítače během pár sekund. Opět v bodech:

  • dokonale vyhladí pleť
  • póry jsou méně viditelné
  • pleť jakoby zahalí do mlžného oparu, vím, zní to srandovně, ale je to tak, pleť je po jeho použití rozostřená, krásnější, nedokonalosti jsou méně viditelné a HLAVNĚ na pleti nejde vůbec vidět

PO A PŘED (fotila jsem se těsně po cvičení, tak omluvte můj zpocený (ne)účes a vůbec...:-P Hlavně jde vidět to zmatnění a celkově pleť vypadá prostě líp.

  • odstín Light to Medium je vhodný i pro úplné bledule, tudíž pro mě vhodný i na zimu
  • krásně zmatní pleť a během dne můžu kdykoli vrstvičku přiživit 
  • technologie Micro-Blur zaručuje rovnoměrné vstřebání krému do pleti
  • skvělá věc pro maximálně přirozené "nude" líčení
  • po použití nemám žádný pocit pnutí, jako bych na pleti vůbec nic navíc neměla.
      Pokud preferujete přirozené líčení, nemáte rády ve vedrech na pleti jakékoli nánosy navíc, tak potom Vám tuto novinku vřele doporučím. Pokud se ovšem vyhýbáte silikonům ve složení, ať už z jakéhokoli důvodu, tomuto výrobku se vyhněte obloukem. 



12 komentářů:

  1. Tak tohohle ''zázraku'' jsem si nikde nevšimla :/ takže už vím, kam příště v drogerii poběžím :)
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá dost zajímavě, už jsem ho viděla v drogérii, ale nezastavila jsem se u něj, myslela jsem že je to jako perfect blur od garnier

    http://www.svetsminek.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dost podobný, ale tento je tónovaný:-).

      Vymazat
  3. Jelikož budu po zbytek léta chodit do práce, tak po lehčím make-upu sahám radši.. přeci jen:) ale tohle vypadá jako skvělá alternativa, jen bych si asi přišla, že na obličeji nic nemám.. a to nemám moc ráda, když jsem mezi lidma.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozdíl tam je, a když ještě zapudruješ, krytí se zvýší.

      Vymazat
  4. Pleť vypadá líp :) a ten krém má teda zajímavou konzistenci, roztírá se dobře?
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Možno to bude otázka od veci, ale nie je problém si dať následne na pleť aj make-up ? Ak si to skúšala, ako to vyzeralo ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Makeup se na bázi nanáší lépe než na nahou pleť a také déle vydrží:-).

      Vymazat
    2. Ja viem :), len ak som správne pochopila, toto nie je báza, ale krém, ktorý však podľa Tvojho popisu mne stačiť nebude a bez make-upu sa aj tak nezaobídem.
      Tak či ho môžem použiť ako bázu alebo ho brať len ako tónovací krém ?

      Vymazat
    3. Můžeš i jako bázi i jako tónovák, pokud potřebuješ plné krytí.

      Vymazat
  6. Anonymní12:08:00

    Ten bych fakt uvítala...jenže po fiasku s Perfect blur chápu, že tyhle přípravky pro mě nejsou. Škoda, vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...