Prohledat tento blog

sobota 12. července 2014

Rimmel Sweetie Crush

      Nové laky od Rimmelu jsou celkem povedené, určitě jsou mi bližší, než předešlá kolekce od Rity Ory (nebo jak se to její jméno píše...)...Jedná se o takovou tu pískovou konzistenci, kterou nejspíš důvěrně znáte od GS a spol.





      Odstín 008 Sherbet Sweetheart je originální a na to, že se jedná o žlutou, tak i nositelný odstín. Obsahuje zlaté třpytky, které jsem se snažila zachytit foťákem. Bude slušet jak světlým, tak tmavším typům pleti. 


      Se štětečkem se mi velmi dobře pracuje, je plochý a dostatečně tlustý na to, aby mi stačily tři tahy pro nalakování. Schnutí laku nic moc, zrychlení docílíte použitím nějakého nadlaku, já používám urychlovač schnutí od Essence.


      Pro plné krytí je potřeba dvou vrstev. Výdrž na mých nehtech maximálně dva dny, takže za mě nic moc. Ten neotřelý odstín a celkem čučavý efekt však za nalakování stojí. Obzvlášť teď v létě je krásný. Samozřejmě i další odstíny stojí za hřích a za těch pár korun...no kdo by je nebral:-).


Děkuji Rimmel za poskytnutí laku k recenzi.


6 komentářů:

  1. WAU! presne taký potrebujem na svadbu tak si poň pôjdem dakujem za typ :) je aj v ružovej? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je i v růžové http://www.rimmel.cz/produkt/sweetie-crush-x2/ :-)

      Vymazat
  2. Moc nádherný lak jsem z něj úplně nadšená.. Vůbec mi nevadí, že má malou výdrž. Hlavně, že nadělá tolik parády :)

    modniblog.com

    OdpovědětVymazat
  3. hmm, na pískáč nic moc výdrž. mně tahle kolekce naopak vůbec nezaujala, odstíny mi přijdou mdlé a efekt takový nijaký

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se ty pastelové bary právě líbí:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...