Prohledat tento blog

neděle 17. srpna 2014

Alverde vlasové produkty s aloe vera a ibiškem

      Šampon, kondicionér a maska na vlasy od Alverde jsou určeny pro suché a poškozené vlasy a pro mě nikdy velkým lákadlem nebyly. Moc jsem nevěřila tomu, že by mým barveným, poškozeným vlasům mohla příroda nějak pomoct. Jak se říká, svůj ke svému. Takže jsem se dostala do bludného kruhu silikonů, které mně sice pomohly vlasy rozčesat, ale při dlouhodobém používání byly vlasy stále víc zplihlé a bez objemu. A ještě jedna myšlenka se mi honila v hlavě. Jak mi pomůže kondicionér bez silikonu s rozčesáváním toho mého jemného chumle, co mám místo vlasů. Na fotce bohužel nevidíte obal od kondicionéru, neb jsem ho v pomatení mysli vyhodila do koše hned po vypotřebování.



      Jenže poslední dobou jsem začala více věřit přírodní kosmetice. Zjistila jsem, že čistě přírodní makeup může být ještě lepší, než ten se silikony. Že přírodní krém na obličej může mít lepší výsledky než krém značkový s chemickým složením. No a nedalo mi to, a pořídila jsem si tuto trojici (na fotce dvojice, ehm, no co už...). A můj dojem?


  •  Voní jako drtivá většina výrobků od Alverde, tudíž příjemně nasládle, bylinně.


  •  Všechny jejich přípravky na vlasy jsou bez barviv a silikonů.


  •  Samotný šampon (200 ml) je slabší a musím ho na vlasy dát více a umýt si je nadvakrát. Po umytí šamponem neexistuje, abych si na vlasy už nic nedala, to bych si musela vlasy oholit, nikdy bych je už nerozčesala.


ŠAMPON


  •  S tím mi ovšem zdárně pomáhá kondicionér a maska. Není to tak, jako u většiny vlasových produktů co jsem kdy vyzkoušela. Kondicionér je totiž přibližně stejně dobrý jako maska.


  • Kondicionér a maska (200 a 150 ml) krásně vlasy vyhladí, pomůžou s rozčesáním (z toho jsem měla největší strach). Vlasy mám po dlouhodobém používání jakoby více nadýchané.


MASKA (KÚRA)

  •  Mně se osvědčilo střídat tyto bez-silikonové výrobky s výrobky se silikony. Tak dosahuji nejlepších výsledků.



      Suma sumárum jsem ráda, že jsem Alverde zařadila do mé vlasové péče a budu i nadále výrobkům věrná. Momentálně mám avokádovou řadu a jsem opět spokojená - možná ještě o kapku víc. Jak jsem již psala, střídám tuto přírodní péči s profi výrobky z kadeřnictví a je fajn, že si vlasy nenavyknou jen na jeden druh péče. Na zadek jsem nepadla, ale jedná se určitě o zdravý, svěží vítr v mé vlasové péči. Cenově mě výrobky vyšly na cca 100 Kč za kus.

A co vy říkáte na značku Alverde?


29 komentářů:

  1. Od alverde som mala na vlasy zatial iba jeden sampon a to ten na farbene vlasy ale strasne mi smrdel a naviac sa mi vlasy strasne zauzlili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, samotný šampon bych mít nemohla, on opravdu strašně cuchá vlasy. To je prostě ta bezsilikonová daň, no:-))...

      Vymazat
  2. Já od Alverde zbožňuju především rodinný šampon ve velkém balení (krásně voní a dodává objem) a šampon s kondicionérem s mandlovým a arganovým olejem, to je snad jediná přírodní řada, která mi opravdu uhladí vlasy jako klasické drogerkové šampony, ty opravdu doporučuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristýno, moc děkuji za typy, určitě vyzkouším jak velký rodinný šampon tak řadu s mandlemi a arganovým olejem, vůbec jsem si té řady v dmku nevšimla:-).

      Vymazat
    2. Ten rodinný je jediný velký se zeleným uzávěrem, olejové jsou se žlutým s obrázkem mandle, snad najdeš :) ten o kterém píšeš jsem si koupila v malém balení na cesty ale šíleně se mi po něm cuchaly vlasy, tak si raději vozím ty větší :)

      Vymazat
    3. Aha, děkuji ti, příští týden koupím ten rodinný, dochází mi avokádový a já přemýšlela, jaký další dokoupit, možná vyjde i cenově líp:-).

      Vymazat
  3. Od Alverde jsem zatím nezkoušela nic, ale chystám se vyzkoušet ten jejich šampon, který je bez silikonů, parabenů a dalších věcí
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,máš krásny blog,už ťa sledujem dlhšie a bola by som veľmi rada keby si ma tiež podporila sledovaním ♥ http://eeverywomen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Já měla šampon od Alverde,ale už si nepamatuji jaký.Krepatěly mi po něm vlasy takže putovál dáL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No možná že to chtělo použít balzám, možná prostě nesedl...i to se stává:-(

      Vymazat
  6. Alverde mám celkem ráda, dlouho se chystám na jejich meruňkovou masku na vlasy, tak jsem zvědavá. Vyzkoušela jsem pár šamponů, to bylo tak půl na půl. Kondicionér z téhle řady jsem už měla, ten byl moc dobrý, s tím jsem byla spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maska z meduňkou, to zní taky dobře :-).

      Vymazat
  7. Já si ted nedávno pořídila masku na vlasy od Alverde a je super. Jen konzistence je trošku tuhá, takže je složitější ji nanést na vlasy ale jinak jsem moc spokojená :). Mám v plánu vyzkoušet šampon i kondicionér, hned jak mi dojde soućasná péče o vlasy.

    OdpovědětVymazat
  8. Měla jsem ten kondicionér a byla jsem s ním moc spokojená:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt dobrý, že? Líbí se mí, že mi vlasy opravdu pomůže rozčesat a přitom neobsahuje silikony.

      Vymazat
  9. Já mám od alverde jenom korektor, jsem s ním velmi spokojená, krásně kryje a hezky voní :-)
    A taky je cenově dostupný :-)

    www.lifebysimm.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom jsem už taky slyšela, ale po fiasku s korektorem od Lavery se stále tak trošičku těch přírodních korektorů bojím, no...

      Vymazat
  10. Anonymní5:44:00

    ja mam vlasy prirodne takze mne bezsilikonova kozmetika vyhovuje a naopak silikonova nie..mam ultra sensitive sampon a na prd peni ale vlasy uplne umyje,mam po nom take vlasy az vrzgaju :-D su pekne,hladke atd..kebyze mam vlasy znicene kvoli farbam,tak by som taktiez pouzivala chemicku kozmetiku..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já musím střídat, jinak by to taky nebylo vončo. Tento šampon taky nepění bůhví jak skvěle, o to víc mě překvapil ten avokádový, který se sice musí před použitím protřepat, ale pění fantasticky a přijde mi mnohem silnější, než tady tento s ibiškem.

      Vymazat
  11. Alverde mám moc ráda, značka je mi velmi sympatická. Akorát zrovna ten šampón s Ibiškem mi moc neseděl... Teď používám šampón Hrozen a Avokádo, ten je docela obyčejný, ani katastrofa, ani pecka. Ale nedávno jsem si koupila právě ten s Mandlovým a Arganovým olejem (včetně balzámu), jak zmínila Kristýna v komentáři, protože jsem na něj četla chválu, a zatím jen můžu říct, že voní hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně ten avokádový vyhovuje právě víc v tom, že péče je jakoby silnější, možná se mi to zdá...a určitě líp voní. Časem vyzkouším i ten mandlový, teď vyzkouším to rodinné balení:-).

      Vymazat
  12. Kedysi som na Alverde šampónoch fičala, hlavne na hennovo-olivovom, ale buď ho prestali dovážať alebo vyrábať a ten bol vznikajúci, obrovská škoda..Možno skúsim ten mandľovo-arganový, ktorý spomínali baby vyššie..:)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ho vyzkouším, láká mě čím dál víc.

      Vymazat
  13. Alverde je fajn. Používám výrobky od něj už minimálně šest let a pořád mě baví. Musím ale říct, že tahle řada na vlasy mě moc nenadchla. Lepší výsledky jsem pociťovala právě s Avokádovou řadou, nebo s řadou Meruňka-Citron. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Zrovna jsem na začátku a avokádovou řadou a vypadá to na objev roku! Rozhodně se mi to moc líbí. Alverde mám pořád víc a víc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, mně se ta řada taky moc líbí, včetně toho másla na hlavu...teda vlasy:-D

      Vymazat
  15. Mala som jeden kondicionér (či to bola kúra), ale veľmi ma nezaujala, čakala som od nej viac. Alverde je mi ale sympatická značka, tak možno ešte niečo na vlasy vyskúšam.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...