Prohledat tento blog

neděle 24. srpna 2014

Bourjois Volume Glamour Mascara

      Několikáté balení mě nakoplo napsat recenzi. V podstatě se jedná o kultovní věc mezi kosmetickými výrobky a já se tomu vůbec nedivím. Řasenka splňuje většinu požadavků na řasenky kladené:

JEDNA VRSTVA (VÁM URČITĚ NEROSTOU ŘASY NA VŠECHNY STRANY KŘÍŽEM KRÁŽEM TAK, JAKO MNĚ)

BEZ ŘASENKY (NE, ŽE BYSTE TO NEPOZNALY)

  • Neopadává.
  • Nežmolkuje.
  • Je dostatečně černá - odstín 06 Noir Ébéne (nad E po B je čárka naopak a já netuším, jak jí na mé nové klávesnici napsat, nu což).
  • Klasický kartáček je zárukou dobře namalovaných řas, ať už se jedná o řasy jemné a dlouhé, nebo silné a krátké.
  • Nádherně květinově voní.
  • Vykouzlí překrásné řasy, kterým délka a hustota rozhodně nechybí.

  • Vhodná i pro citlivé oči.
      Skvělá řasenka, která vám vydrží celý den na řasách bez nechtěných žmolků pod očima (které NEMÁM ráda). Velmi dobře nalíčíte spodní i dolní řasy. Jediná věc, kterou bych vytkla je, že ze začátku se na kartáček nabalovalo až příliš mnoho barvy, kterou musíte otírat. Nicméně časem tento nešvar přejde. Řasenku používám spokojeně už druhým měsícem a stále je ve formě. 

      Mám minimálně páté balení a koupím si ji znovu. Tento konkrétní kus jsme kupovala ve Fannu v akci za 170 Kč/12 ml (její běžná cena je něco přes 300 Kč, což mi přijde, vzhledem ke kvalitám řasenky, i tak skvělá cena). Doporučuji k vyzkoušení.

A vaše oblíbená řasenka je...?:-)



27 komentářů:

  1. Taky jsem tuto řasenku nedávno zkoušela a opravdu super :). Momentálně je však má NEJ od MaxFactor 2000 Calorie :) jen tak už ji z ruky nedám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ta je taky fajn, ale nevím čím to, vždy jsem dostala do ruky vysušený kus...

      Vymazat
  2. Řasenku od Bourjois jsem nikdy neměla, ale tahle mě vždycky lákala. Teď ale používám od Max Factor Clump Defy, a mám už asi 4té balení a budu si ji kupovat asi i nadále :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tuho řasenku jsem chtěla už dlouho vyzkoušet, ale zatím se nezadařilo...Musím to napravit, slyšela jsem na ní už tolik chvály.

      Vymazat
  3. Mám ji teď nově koupenou, tak už se moc těším na první použití. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Řasy dělá fakt krásné :) Řasenka, která mi vyhovovala nejvíc byla BigShock z Avonu a pak VeryMe od Oriflamu :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Big Shock mi bohužel opadávala a s Very Me souhlasím, za pár korun hodně dobrá řasenka:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si vždycky nějakou řasenku oblíbím a oni mi ji pak přestanou dělat, je to jako prokletí :/ :D Momentálně jsem opět ve fázi hledání... pak dám vědět, co zas přestanou dělat :D

    OdpovědětVymazat
  7. ako to robis, ze si tak krasne odfotis oko? :) s mascarami od Bourjois nemam zatial skusenosti, ale laka ma najnovsia 1 second

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty já ani nevím, jak to dělám, prostě vezmu foťák a cvakám :-D...1 second mascara?? Tu budu muset určitě testnout!:-D

      Vymazat
  8. Míša1:37:00

    Já mám řasenky od Bourjois obecně moc ráda a ve všem s recenzí souhlasím. Teď zkouším L'Oréal Paris Volume Million Lashes a je taky úplně senzační! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tu Million Lashes jsem ještě nezkoušela, budu to muset napravit :-).

      Vymazat
  9. No tak to vyskúšam, aj keď uprednostňujem skôr plastové kefky... Na moje pidi-riasy mi celkom vyhovovala Sexy Pulp od Yves Rocher, alebo wonderlashka z Oriflame...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wonderlash je i má oblíbená řasenka, řekla bych, že se klidně vyrovná této od Bourjois :-)...

      Vymazat
  10. aký máš pls tieň na očiach? Vyzerá super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je paletka pěti stínů od Diora (mám ji v testrovém balení) odstín 254 Bleu de Paris ;-). Hlavně ten stříbrný stín z paletky je něco úchvatného.

      Vymazat
    2. naozaj krasna atypicka farba :)

      Vymazat
  11. Já jich mám hned několik jedna z nich je teď nová Dermacolka ;).
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní14:22:00

    Moje nejoblibenejsi rasenky jsou od Lancome a to Hypnose Drama, dela mi opravdu dlouhe rasy..

    OdpovědětVymazat
  13. moje nejoblíbenější! :)

    OdpovědětVymazat
  14. V konecnom dosledku su vsetky maskary rovnake. Lisia sa akurat v cene. Moja oblubena je ta najobycajnejsia maskara od Rimmel za cca 3 €.
    Kaviaren-u-macky

    OdpovědětVymazat
  15. No to bych zrovna netvrdila. Essence řasenky mi všechny opadávají pod oko. Samozřejmě, nejde o to mít co nejdražší řasenku, ale levnější řasenka, která by mi sedla a hlavně neopadávala pod oko, tak to splňuje jen Wonderlash od Oriflame a i tu mi nedávno reformulovali, tak snad jen obal a obsah zůstal...

    OdpovědětVymazat
  16. Nádhera! Ta modrá ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  17. Zrovna jsem si ji pořídila. Řasenky od Bourjois mi celkově vyhovují mám je ráda. Nejoblíbenější je pro mě Mascara Volume Glamour Max ta je fakt nej....
    modniblog.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...