Prohledat tento blog

středa 20. srpna 2014

Dior 5 Couleurs 030 Incognito

      Pokud by mi někdy někdo dal tak životně zásadní ultimátum, jako že si musím vybrat jedny jediné stíny, se kterými se budu líčit po zbytek života a na ostatní budu jen smutně pokukovat, byly by to tyto stíny :-). Ale pozor, tohle rozhodně nebude jen chválící recenze, protože jak už to tak v dlouhodobém vztahu chodí, musím taky pár věcí tolerovat a sem tam přehlídnout, aby to mohlo fungovat. Na oplátku já dostávám to, co opravdu potřebuji a co je pro mě důležité...a možná se jednou vezmeme, za chvíli budeme mít výročí :-D...



FOCENO VE STÍNU
       Já už kdysi tyto stíny měla, ale testrové balení. Nechtěla jsem dělat recenzi na tester a  jak jsem ty stíny používala, říkala jsem si, že o nich vlastně není ani co psát. A používala jsem je dál a dál a dál...a furt jsem měla ten samý pocit. Až najednou stíny nebyly. Od té doby mi bylo smutno a já zjistila, že mi chybí. Chyběly mi tak moc, že už jsem nechtěla jen tester, chtěla jsem je mít i s krásnou krabičkou a aplikátory a zrcátkem. Chtěla jsem je prostě se vším všudy:-). No a na internetu jsem na ně narazila (díky ti, Marianno) za super cenu a tak jsem neváhala ani vteřinu. 





A teď už konečně k těm stínům:

      Barvy - tak barev je, jak už z názvu vyplývá, pět. Začnu prvním nahoře, což je 1) tělová/žlutá barva s jemně růžovým odleskem. Teplá, velmi dobře pigmentovaná barva, skvěle se nanáší, výdrž celodenní. Používám ho na přechody tmavších stínů (hlavně tedy toho hnědého pod ním).


 VE STÍNU

NA SLUNCI
      Hnedka druhý stín vedle něj je tak trošičku na zabití. Jedná se o 2) bílou barvu s obřími zlatými třpytkami. Nakonec i k tomuto odstínu jsem si cestu našla, protože když chci líčení ozvláštnit, použiji ho na závěr celého líčení na oční víčko a ono to celé dostane takový jakoby ojíněný, zastřený dojem, vzhled, look chcete-li. Ty velikánské třpytky opadávají a během dne je máte pod očima. Nesnáším to a i přesto tento stín sem tam použiji. Není dobře pigmentovaný. Už chápete, jak velká láska z mé strany to musí být, že i tento odstín mám potřebu obhajovat?:-)))





    Pod tím bílým stínem se nachází stín asi nejoblíbenější. Nádherně přirozený 3) šedo-stříbrno-fialkový odstín (občas se tomu říká taupe). Výborně pigmentovaný, měkkoučký jak ručníky z reklamy na aviváž. Vynikající záležitost na denní nošení. Výdrž opět celodenní. Vůbec všechny stíny z paletky - až na černou (bílou) třpytkatou ovci - vydrží celý den a večer vypadají na víčku úplně stejně jak těsně po nalíčení. Toho si cením o to víc, že odstíny jsou opravdu jemné a co nejpřirozenější, žádného tmavého kouřového líčení s těmito stíny nedosáhnete.

VE STÍNU


NENECHTE SE ZMÁST, STÍNY VYPADAJÍ MÁLO PIGMENTOVANÉ, ALE NENÍ TOMU TAK, JEN JSOU HODNĚ SVĚTLÉ. FOCENO NA SLUNCI.

      Vedle něj je další krasavec v podobě 4) hnědé barvy s jemným zlatavým odleskem - trošičku do bronzova. Je to spíše teplý odstín, hnědá je opravdu jemná, světlá, opět ideální pro denní, nahé líčení. Skvělá pigmentace, krásně měkká konzistence, příliš nepráší a samozřejmě i tady platí to, co jsem psala výše.

      A poslední odstín je ten uprostřed. Extrémně slušivá 5) tělová barva s růžovými odlesky. Jemně do meruňkova. Super na celé oční víčko jako základ. Opět se budu opakovat. Velmi dobrá pigmentace, výdrž, měkká konzistence. 

      Balení je pěkné - bytelné. Tedy alespoň pro mě. Líbí se mi diorovic obaly odjakživa. Pro ty co nevidí, tak tmavěmodré barvy se stříbrným nápisem Dior. Se zrcátkem a aplikátory, které běžně k líčení používám a maluje se mi s nimi dobře.

      No a tak je mám a zvesela je používám každý den dál a dál a dál a dál...  Je to moje životní Láska - z každé ženy je po použití přirozená kráska:-).

6 gramů - cena okolo tisícovky na netu.


23 komentářů:

  1. Krásný obal, pěkné barvičky :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. krásne farbičky, milujem zemité :)

    OdpovědětVymazat
  3. dik za tip, uz viem, kam pojde cast augustovej vyplaty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře investované peníze, paletka ti vydrží min. dva roky intenzivního používání a pro denní líčení bys těžko hledala něco lepšího:-)...

      Vymazat
  4. Mě nikdy Dior stíny a celkově Dior kosmetika nelákala, ale musím uznat, že tyhle stíny vypadají moc hezky a ty barvy jsou krásné, určitě bych je využila :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak v podstatě tyto stínu už jsou klasikou...a nedivím se tomu.

      Vymazat
  5. Pre mna uplne idealne odtiene, na denne nosenie take pouzivam asi najcastejsie. K dokonalosti mi tam chzba uz len nejaky najtmavsi tien, aby sa dali pouzit aj na dymove licenie.

    OdpovědětVymazat
  6. tieto si kúpila mama a čo čert nechcel zdedila som ich ja...na oku pôsobia veľmi príjemne:)

    OdpovědětVymazat
  7. Teda Dioří obaly se mi moc nelíbí, ale ty barvy jsou vážně parádní.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tyhle stíny jsou krásné, moc se mi líbí odstíny a celkově samozřejmě i obal :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadají vážně dobře:)

    OdpovědětVymazat
  10. A kde že mají ty super ceny?:)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné odstíny, tyhle přesně zbožňuji :).. Moc pěkná recenze docela si mě na ně nalákala :)...
    modniblog.com

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za milé komentáře:-).

    OdpovědětVymazat
  13. Paletky stínů od Diora miluju :-). Byly to moje úplně první, "luxusní" stíny. Co do pigmentace i originality odstínů jsou podle mne nepřekonatelné.

    OdpovědětVymazat
  14. Hmm, asi je budu potřebovat, hnědých stínů mám málo..:D Vážně jsou moc hezké;)

    OdpovědětVymazat
  15. Tiež som milovníčkou Dior tieňov a vždy boli pre mňa jednotkou. Teraz ich síce asi predbehla čokoládová paletka Too Faced, ale aj tak sa chystám na jesenný nákup dioráckych noviniek. Incognito ešte nemám, hoci som ju tiež chcela. Páči sa mi v nej najmä ten taupe odtieň, to je niečo pre mňa.

    OdpovědětVymazat
  16. Hmm, ja mam radsej palety s kontrastnymi farbami. Momentalne som spokojna s paletou ocnych tienov Gosh.
    Kaviaren-u-macky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...