Prohledat tento blog

středa 6. srpna 2014

Nude Magique Eau De Teint Loreál VS Maestro Fusion Makeup Giorgio Armani

      Když mi přišel nový makeup od Loréalu Eau De Teint a já ho prvně použila, nestačila jsem se divit. Okamžitě mi v hlavě naskočila srovnávací recenze. Chvilku jsem vyčkala, abych nesplácala recenzi moc rychle, a je to tady. Loreál versus Armani (na který jsem dělala recenzi ZDE), dva téměř stejné výrobky za naprosto odlišné ceny.




* Extrémně tekutá konzistence je prvním poznávacím znamením obou makeupů.


* Mám úplně ten samý pocit při nanášení. Tudíž pro milovnice hedvábné konzistence a vynikající „klouzavosti“ po obličeji je tento makeup doslova nutností k vyzkoušení.


* Krytí je stejné. Jemné, méně než střední, ale viditelně zlepšující vzhled pleti. Pro větší nedokonalosti je tady stejně korektor. Vždy je lepší jemně krycí makeup a doladit to korektorem, než si na celý obličej napatlat vysoce krycí nátěr.




* Výdrž je stejná. To už je vážně divné. Tady jsem si myslela, že bude Loreál pokulhávat, a ono ne. Celkem solidní výdrž až do večera.


* Má stejný finish. Přirozeně matný. V podstatě už nemusíte použít pudr. Samozřejmě, pro lepší zafixování, ho doporučuji. Teď v létě jsem se ovšem i já bez něj obešla.


* Barevně mi více vyhovuje makeup od Loreál. Odstín Porcelaine (podtón do růžova) vypadá na pleti moc pěkně, není mrtvolně bílý, podtón je příjemně neutrální. Zatímco odstín č. 2 od Armaniho je hodně, hodně světlý (na mě i v zimě) a má podtón do žluta - ovšem uznávám, že tohle je čistě subjektivní pocit a na druhou stranu, odstín "porcelaine" si představuji více světlý, než jaký ve skutečnosti je, ale je léto...




* Jak se chová na pleti? Oba velmi dobře. Nezalézají do pórů, do vrásek. Velmi dobře se roztírají a přilnou na pleť jedna báseň. Makeup od Armaniho mi více vysušuje pleť, proto bych řekla, že bude vhodnější pro velmi mastnou pleť. Naopak EDT od Loreálu je mnohem více příjemnější pro smíšený, sušší a normální typ pleti. Myslím si, že by mohl vyhovovat většině.


* Pokud bych měla zhodnotit balení, tak zde vyhrává Armaniho kapátko, které mi vyhovuje více než lahvička a proces třepání s prstem. Přijde mi více hygienické.

* Parfemace je neznatelná, lehce krémová u obou.

* Paradoxně je na tom opět Loreál lépe s SPF 18. Armani má "pouze" SPF 15.

* Oba makeupy je potřeba před nanášením pořádně protřepat.


      Všeho všudy je to k nevíře, ale zaměnit tyto dva makeupy a dát mi hádat, o který z nich se jedná, nevěděla bych. Oba makeupy mají vynikající vlastnosti, jsou vhodné pro tzv. nahé líčení, na pleti vypadají přirozeně, krásně po pleti kloužou, tudíž nanášení je rychlostí blesku. Ještě bych zapomněla, tento typ makeupu je nejlepší nanášet prsty, štětec k tomu potřebovat nebudete. 

      Ať žije nový Eau De Tein, víc takový výrobků za zlomek ceny v porovnání s dražšími dvojčaty:-). Poznat ho dřív, ten od Armaniho bych si nekoupila. 


18 komentářů:

  1. N mňa pôsobí až moc bledo i ked si stále kupujem čo najbledšie odtiene, tento sa mi zdá až moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají v nabídce i jiné, tmavší...víš jak, chce to vyzkoušet v drogérii, který odstín by ti sedl ;-)...

      Vymazat
  2. znacky patriace do skupiny LOreal si pravdepodobne posuvaju "receptury"... co som zachytila na blogoch, tak podobne dvojicky su ocne tiene Armani Eyes to Kill a LOreal Infaillible a rozjasnovace YSL Touche Eclat a LOreal Lumi Magique.

    Eau de Teint som skusala v drogerii, ale aj ten Porcelain je na mna moc oranzovy a to som ho skusala na ruke, kde som najopalenejsia :-/ skoda, lebo ta textura je vazne cool.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem taky četla...a je fakt, že stíny Infaillible jsou parádní, ale neznám ty od Armaniho...možná na tom něco je. A odstín Porcelaine na mně není oranžový, ono jak se rozetře, tak je hodně světlý...má úplně jinou barvu, než jak vypadá v lahvičce.

      Vymazat
    2. Lumika mam a jestli YSL je jeste lepsi, tak uz si to ani neumim predstavit :)

      Vymazat
    3. Hahaha, a já si zase říkala, že jestli ten Lumi bude stejnej průšvih jako Touche Eclat, tak ho ani nepotřebuji zkoušet :-D...

      Vymazat
    4. Tiež by som povedala, že odtieň Porcelaine vôbec nie je do ružova ale skôr do žlto-oranžova =).

      Vymazat
  3. Eau de Teint mám taktéž a jsem s ním spokojená. Jen si v posledních dnech všímám, že zhruba po 10 hodinách dost mizí z obličeje.. což je škoda, jinak mi ale vyhovuje moc:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dese hodin je u mě hodně slušné skóre:-))))

      Vymazat
  4. Moc díky za takovou recenzi :) Možná si ten make-up od L´Oreálu koupím...už víckrát jsem o něm přemýšlela, ale ke koupi nedošlo...

    Sororessa

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za přečtení :-)...a pokud pořídíš tak ať si z něj minimálně z poloviny tak nadšená, jako já:-)

      Vymazat
  5. Ten Loreal make up sa mi paci. Tu znacku mam rada aked este k tomu je zmatnujuci to je plus navyse. Uz len spravnyodtien :)

    Beauty Bubble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak držím palce při jeho výběru:-)

      Vymazat
  6. To je snad jedina pozitivni recenze, co jsem o nem cetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a já se přiznám, že jsem o tomto makuepu nečetla vůbec nic. Nějak jiné blogy nestíhám číst. Ale v drogérii jsem na něj měla stejně políčeno, zaujala mě ta lahvička:-).

      Vymazat
  7. nebola by som povedala, že sa vyrovnajú predsa len tá cena,....ale tak nie je to prvý výrobok, však:)

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych už takhle sáhla radši po tom od Lorealu, prootže co si budeme povídat, mě prostě nejde kosmetika ke značkám která je především oděvní, byť je to světoznámý Armani. Např. na parfémy od Versace nedám dopustit, ale zase třeba tužku na oči bych si od nich taky nekoupila.. Asi nějaký blok :D Každopádně užitečná recenze :-))

    Hezký večer,
    Skills of Art
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...