Prohledat tento blog

neděle 3. srpna 2014

Pure Poison Dior

      Tato vůně je jedna z mých stálic a teď, v těchto neutuchajících vedrech, je i mým pomocníkem.  Něco o ní napsat mě napadlo až dnes, jak se na mně tak krásně, svěže a přitom intenzivně rozvoněla a já si řekla, že by bylo fajn tuto vůni potkávat častěji, než jen na zahraničních dovolených. 



      Jak voní? Představte si kytici bílých květin, kterou poslíček donese do takového toho starého holičství, kde se mísí vůně tužidla na vlasy a krému na holení. Tato scénka se odehrává v jižní Itálii. Kytici donese překrásné Italce, která svou krásu bere jaksi samozřejmě a nikterak výjimečně. Ani neví, od kterého ctitele tato omamně vonící kytice je, je jich přece tolik... Italka vychází ven z holičství s lesklou, tmavou hřívou, na jejím těle ulpívají zbytky vůní z onoho holičství, kolem jemně vane vůně z kytice a vlasy ji čechrá slaný mořský vzduch. Někde v dáli rozkvétají pomerančové květy. Vše je rozpálené, ale příslib chladnější noci všechny konejší...Ona voní úžasně, klasicky a přesto moderně. Nepřehlédnutelně, ale přesto ne vulgárně. Luxus, naprosto samozřejmý stejně tak, jako je ona sama.

zdroj www. swide.com
      Určitě nebude vonět všem, ale já tuto čistou, elegantní a přesto ne snobskou vůni prostě miluji. Forever. 


Co v těchto teplých dnech používáte za vůně?

8 komentářů:

  1. Škoda, že to nejde cítit přes internet :D Já se teď voním Heidy Klum :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Aj mne sa táto vôňa neskutočne páči, ale na môj vkus je veľmi silná, po chvíli mi dáva hlavybôľ :(
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá krásně! Ještě mi dej čuchnout :P :D Já mám oblíbenou od Versace O:)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  4. Juuj, tak túto som mala niekedy veľmi rada. Teraz mám síce doma jej verziu Elixir, ale tam už nie som si taká istá, takže je zatiaľ odložená v škatuli. Snáď ju zasa vytiahnem :)
    Akurát minulý mesiac som sa voňala Hypnotic Poison, no tú môžem nosiť len krátkodobo, potom ju musím striedať Miss Diorkou (mojou obrovskou láskou) <3

    OdpovědětVymazat
  5. No jasne, hneď som mala pred očami Malenu :D
    Túto vôňu nepoznám, ale teda celkovo v lete skôr dávam prednosť ľahším, po ovocí voňajúcim telovým sprejom, ktoré zároveň aj chladia...

    OdpovědětVymazat
  6. Nikdy jsem si v parfumerii nezkoušela, ale asi budu muset! Já už dlouho sháním nový parfém, ale mně jich moc nevoní, takže zatím neúspěšně :/.

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ji doma a je naprosto skvělaaaa. Paní to popsala skvěle. Úplne ji vystihuje

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...