Prohledat tento blog

pondělí 18. srpna 2014

Skvělá dvojka za pár korun

      Dnes to bude takový bleskový tip pro krásné, přirozeně vybarvené rty. Tuto dvojici už používám hodně dlouho, ale až nedávno mě napadlo o tom napsat i Vám (nejenom šířit slovní osvětu v mém okolí:-))).




      Rtěnka Lasting Finish od Rimmelu v odstínu Asia je kultovní záležitostí. Asi ani nemá  cenu o ní nic dalšího psát, vše už bylo napsáno a není nic jednoduššího, než si tuto rtěnku zajít vyzkoušet do nejbližší drogérie. Krásná, přirozená barva (hnědo-růžovo-fialová), která jde ale mírně do fialova, krémová bez třpytek a jiných blýskajících se záležitostí... Taková ta mauve barva. Skvěle pigmentovaná, vynikající výdrž, jemně vysušuje, což jí odpouštím, stačí pod ní jednou máznout nějaký jelení lůj...Pak že jí nebudu popisovat. To prostě nejde, no...

NA SLUNCI

VE STÍNU

      Pokud budete chtít mít rty naprosto dokonale vytuněné (nebo potřebujete sjednotit asymetrii rtů), neváhejte s pořízením konturky Essence v odstínu 06 Satin Mauve. Barva konturovací tužky je hodně, hodně podobná právě odstínu Asia. Velmi dobře se mi s koturkou maluje, je dobře pigmentovaná, tak akorát měkká/tuhá, stojí asi třicet korun. Mám snad všechny odstíny těchto konturek a nemůžu si je vynachválit a pokud jste je ještě nevyzkoušely, určitě to napravte. 

Tak to je vše. Máte taky nějaký takový levný tip :-)?

20 komentářů:

  1. Nádherný odstín rtěnky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám od Essence odstín cute pink a klidně jí používám i k odstínům rtěnky do hněda.. jak se ty barvy sjednotí, tak vytvoří přesně barvu, která mi sedí nejvíce.. :-) Tahle Rimmel je krásná, ale na mě je příliš výrazně růžová.. :-)

    Hezký den,
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, tento odstín, ač se to nemusí z fotek jevit, je velmi výrazný, nicméně když se trošku opálím, tak i na mně vypadá celkem přirozeně. Cute pink znám taky, ale mně ty rtěnky od Essence moc nevyhovují...

      Vymazat
  3. Ta rtěnka je vážně krásná, zajdu se na ni podívat :). Konturky moc nepoužívám, když už to chci mít přesné, tak použiju štětec. Já mám z levných drogerkových řasenek ráda Dermacol, takové ty cvakací :). Jsou skvěle krémové a pigmentace je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty dermacol rtěnky znám díky kamarádce a souhlasím, jsou fantastické a moc se mi líbí ten klikací efekt :-)

      Vymazat
  4. Barva vypadá úžasně, ale mě jaksi mauve odstín na rtech nesluší. Vypadám jako čerstvě vynořená mrtvolka :D To spíš mrknu po Essence konturkách, ty jsou dost chválené.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S korturkama nelze šlápnout vedle:-)...

      Vymazat
  5. Nádherná barvička, vypadá moc dobře :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Měla jsem tento odstín a musela ho dát pryč. Na fotkách vypadá krásně studeně, ale na mých rtech působil teple. Vůbec mi to neslušelo. :-(

    OdpovědětVymazat
  7. tuto rimmel rtěnku mám doma a odstín jsem si zamilovala je to moje nejoblíbenější nude rtěnka!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná rtěnka i konturka, perfektně Ti sedí.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná rtěnka! Moc ti sluší :)
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Tahle rtěnka je moje velmi oblíbená, nosím ji vždycky celou zimu a na léto ji odkládám do pozadí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám zase přesně naopak :-).

      Vymazat
  11. Tak po tých kontúrkach najbližšie mrknem...

    OdpovědětVymazat
  12. Barva je nádherná a moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ta rtěnka je nádherná .:)Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  14. No asi ji chci taky :). Každopádně patřím k těm co o rtěnce čtou prvně, takže díky za onu osvětu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na ní v drogérii podívej, možná i Tobě udělá radost :-).

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...