Prohledat tento blog

sobota 6. září 2014

Alverde Vlasová Péče s Avakádovým, Jojobobým a Bambuckým Máslem.

Alverde vlasová péče s avokádem je další z produktů, které jsem své vlasy odzkoušela od této německé přírodní kosmetiky. Konkrétně šampon, kondicionér, masku, máslo na vlasy a sérum na konečky. Zatím jsem odzkoušela jen řadu s ibiškem, která mne mile překvapila a musím uznat, že tato řada ji ještě předčila.





Šampon:

Šampon je silnější než ten s ibiškem. Před použitím ho vždy protřepu. Jeho konzistence není čirá, spíše krémová. Krásně medově voní. Vytváří hustou, smetanovou pěnu ve vlasech. Tento šampon jsem si pro denní použití velmi oblíbila, ačkoli po jeho použití musím použít kondicionér, ale to v podstatě po každém šamponu.

Kondicionér:

Pokud jsem tvrdila, že kondicionér s ibiškem je parádní a masku si kupovat nemusíte, v tomto případě platí pravý opak. Kondicionér je podle mě děsný. Nepomůže mi s rozčesáním vlasů, vlasy jakoby ulepí, urousá, velmi rychle se mi po jeho použití zmastí. Tento kondicionér sama za sebe nedoporučuji.



Maska:

Tak tady naopak musím jen a jen chválit a je to pravděpodobně jedna z nejlepších masek na vlasy vyzkoušených za poslední dobu. Vlasy skutečně pomůže ozdravit, ty jsou pak mnohem vyživenější, lesklejší, hladší, měkčí. Pomůže i vlasy velmi dobře rozčesat. Jen je škoda, že v balení je pouhých 100 ml. I tak mi tuba vystačila na měsíc, kdy jsme masku používala v průměru dvakrát týdně. Už mám dokoupenou druhou, která se mnou pojede i na dovolenou. Kombinace šamponu a této masky udělala mým vlasům velmi dobře, takže pokud máte tak jako já vlasy přesušené, krepaté, chemicky ošetřené, vyzkoušejte. Dle mého názoru se tato maska vyrovná i kadeřnickým profláknutým značkám a cena je mnohonásobně nižší.



Máslo na vlasy:

No, tak tady jsem na vážkách. Za prvé, to balení je prostě mega velké a másla potřebujete fakt malinko, jinak vám vlasy nehorázně zmastí. Další věc, má se používat do suchých vlasů a to po mytí, nebo jako kúra před mytím. Nemám dojem, že by se kvalita mých vlasů jakkoli zlepšila po jeho používání, ale dělá mi krásné vlasy, když ho použiji po umytí do suchých vlasů, jemně rozetřu malé množství v dlaních a jakoby ho do délek namačkám. Mám pak vlasy krásně zvlněné a lesklé. Takže nakonec jsem pro máslo využití našla. Za mě tak půlnapůl. Čekala jsem lepší účinky a hlavně vyživení poničených konců, kterého jsem se nedočkala.


Sérum na konečky vlasů:

To, co jsem čekala od másla na vlasy, jsem dostala od séra na konečky. Není to žádný olejíček, ale skutečné sérum. Používá se do vlhkých vlasů do konečků, což mně velmi vyhovuje a hlavně mi s konečky opravdu něco dělá. Uhladí je, nejsou tolik hrubé na dotek a nevypadají jako přesušené seno. Až neuvěřitelné když si pomyslím, že se jedná jen o přírodní kosmetiku bez silikonů a všech těch *raček, které se běžně cpou do klasických šamponů. Za mě velký palec nahoru a doporučuji vyzkoušet všem:-). Taky se mi líbí malé balení s pumpičkou, tento výrobek si jistě taky vezmu sebou na dovolenou.


Kdybych to měla shrnout, doporučila bych Vám určitě vyzkoušet šampon, masku a sérum na vlasy. Opravdu účinné věci, které mi s vlasy něco udělaly. Naopak kondicionér a máslo na vlasy bych si příště už asi nekoupila. I když máslo možná ano, protože mi dělá ten zvláštní tužící efekt a já mám po něm hřívu jak lvice:-).

30 komentářů:

  1. Prosím tě, jak se výrobky pohybují cenově? Konkrétně šampon, maska a to sérum? Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď je v DMku akce minus 25 % na všechny produkty DM (to znamená i pro Alverde), když nakoupíš více jak pět kusů (platí i pro ty malé balení u pokladny), ale jinak šampon cca 60 Kč, maska cca 70 Kč, sérum cca 80 Kč.

      Vymazat
    2. Děkuju, tak to jsou parádní ceny i bez slevy :)

      Vymazat
    3. No právě, za tu cenu není o čem uvažovat :-)...a není zač.

      Vymazat
  2. Tú masku na vlasy asi vyskúšam, aj minule som už po nej hádzala očko v drogérii, len som si nebola istá, či funguje, keďže je bez silikónov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Funguje ;-) ...a to ti tvrdí někdo, kdo silikony v kosmetice má rád :-)...

      Vymazat
  3. Škoda kondicionéru :/ těch moc opravdu kvalitních není.. Ale Alverde mám ráda a tak se po těchto produktech mrknu :)


    Hezkou sobotu,
    http://co-ostatni-nevidi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespoň víš, na čem můžeš ušetřit ;-).

      Vymazat
  4. Já jsem od Alverde ještě nezkoušela vůbec nic, ale díky za tip na masku a sérum na vlasy :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Z vlasovky jsem od Alverde ještě nic nezkoušela, ale tato řada mě tedy dost zaujala. Především ta maska vypadá fakt super účinně. Myslím, že časem vyzkouším :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za sebe můžu masku jen a jen doporučit.

      Vymazat
  6. Teda, divím se, že ti to sérum tak sedlo, za mě to byl totální propadák, který mi konečky naopak nehorázně vysušoval a slepoval... :/ opět se ukázalo, že co člověk, to jiné vlasy :) jinak taky chválím masku, ta mi hodně (spolu s kokosákem) spravila háro...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt mi sedlo, dokoupila jsem si ho jako poslední věc k této řadě, tak můžu posoudit, že bez séra mám konečky mnohem více vysušené, než s ním. Ale znáš to, něco sedne mně, druhému to nic nedělá, to je klasika:-)...

      Vymazat
  7. Ahoj super clanok ;) chcela som sa iba opytat ci sa nerobia lupiny po tom sampone?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že naopak, lupy se mi tvoří spíše po běžných šamponech z drogerky, tyto přírodní mi ni takového nedělají.

      Vymazat
  8. Vždy, když přijdu do DM, nejvíce mě baví pohled na kosmetiku Alverde. Celý regál jen této značky, spoustu druhů a různých variací, akorát je těžké vybrat si :). Hezký článek. Tuto řadu jsem ještě neměla, tak aspoň vím, že to musím napravit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, stejné pocity mám já. Vždy u regálu stojím minimálně deset minut. A občas je to dost nepříjemné s "neviditelnou" ostrahou za zády:-))...

      Vymazat
  9. Tato řada je super. Měla jsem šampon a mám máslo a nemohu si je vynachválit. :-) Ještě je výborná řada citronové květy a meruňka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. citronové květy a meruňku mám taky v plánu vyzkoušet, ale nejdřív chci zkusit řadu s mandlí.

      Vymazat
  10. Mám šampon, kondicioner a sérum. Shodnu se s tebou na šamponu a séru, u kondicioneru zatím nedovedu říct. Poslední dobou jsem dělala s vlasama fakt psí kusy, potřebovala jsem rychle vymít přeliv na 24 umytí (byl fakt hnusnej) a tak jsem to vzala jedlou sodou. Jenže vlasy pak byly jak koudel, tak jsem chňapla v drogerii po téhle řadě a dobrý, vlasy jsou zas krásné. A už se nikdy nebudu barvit :D Jeden pokus po 10 letech a brečela jsem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak tak věřím, že po takovém experimentování si dáš na čas oraz:-)...

      Vymazat
  11. Nejvíc si mě nalákala na sérum na konečky, taky tyhle séra mám radši než oleje :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ještě, že jsem k šamponu nebrala i kondicionér. Těšila jsem se nejvíc, co napíšeš o séru a vypadá nadějně :) Masky mě bohužel vůbec nebaví používat, což je v tomto případě škoda. Díky za recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  13. Za mě toto sérum na vlasy bylo spíš k vzteku než k radosti. Mně akorát konečky slepovalo, asi bude hodně záležet na typu vlasů. Ostatní produkty z této fialové řady jsem nezkoušela. Meruňkovou řadu od aleverde - šampón a kondicionér zase pro změnu ráda doporučím, to byla příjemná záležitost:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Minimálně na sérum se asi půjdu podívat... :) Na máslo na vlasy už jsem koukala, ale nejsem si jistá, že bych si s ním věděla nějak víc rady. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Takže další lákačka za kačku :D. Já se z tebe pominu.

    OdpovědětVymazat
  16. Zrovna tuto sadu také používám a miluju ji, jen tedy nemám kondicionér a to je možná i dobře.. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Zatím jsem této značce nedůvěřovala a kupovala si jen ty malinký věci u pokladny, ale začínám je kupovat pořád dokola a je asi na čase přejít na ty velké :) Moc mě teď potěšil balzám na rty od Alverde. Takže sérum na vlasy a kondicioner budou další :) Díky za článek.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  18. brousím si na tu řadu zuby, ale všechny produkty bych stejně nevyužila, takže děkuju za tipy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...