Prohledat tento blog

sobota 13. září 2014

MAKEUP REVOLUTION - Recenze Řasenky, Rozjasňovače a Paletky Očních Stínů

      Makeup Revolution je nová londýnská značka, která vznikla v březnu tohoto roku. Ještě jsem o ní neslyšela a když mi přišla nabídka spolupráce, byla jsem hodně zvědavá na to, co to bude „zač“. Výrobky  n e j s o u  testovány na zvířatech a to ani prostřednictvím zastupující firmy.


      K recenzi mi dorazily tři výrobky, mnou vybrané. Jelikož je mám už odzkoušené, můžu napsat mé postřehy. Zatím je to tak půl na půl. Jak jinak, když jsem si k testování, mimo jiné, vybrala řasenku, na kterou kladu vysoké nároky. Takže můžeme začít.


(Mám na sobě jak rozjasňovač tak oční stíny a řasenku od této značky. Rozjasňovač jsem použila až na mou oblíbenou tvářenku.)


Řasenka Amazing Volume:


      Měla by to být zhušťující řasenka. No. Pravdou je, že řasy až tak nezahustí, spíše prodlouží. První použití bylo velice, velice příjemné. Vylezl mi dokonale otřený kartáček, kterým jsem nalíčila řasy bez zbytečných nánosů. Bohužel, hned napodruhé mi vylezl kartáček s nánosem barvy, kterou musím otírat. Řasenku používám teď denně, pokaždé mi na kartáčku ulpí příliš mnoho barvy. Takže to je celkem opruz. Balení nic moc, plastové. Na druhou stranu chápu, že řasenka za nějakých 89 Kč nebude v nějakém nadupaném obalu. Další věcí, kterou jsem zpozorovala je, že mi opadává. Co víc dodat. Já řasenku doporučit nemohu:-(.
5,5 ml za 89 Kč.


PŘESNĚ TENTO NÁNOS NA KARTÁČKU MĚ DOKÁŽE DOHNAT PO RÁNU K ŠÍLENSTVÍ




Zapékaný rozjasňovač VIVID Baked Highlighter odstín Pink Lights:

      Od tohoto výrobku jsem nic nečekala. Možná jsem tajně doufala, že bude dostatečně pigmentovaný a já ho budu používat místo tvářenky, ne že bych růžových tvářenek neměla mraky, ale znáte to, když je milujete...:-)




      Jenže ouha, rozjasňovač je skutečně rozjasňovač, velmi světlý, stříbrný nádech s trochou růžové. A co ještě víc, rozjasňovač je to vynikající. Za ty směšné peníze, co za něj chtějí, je to kup století. Absolutně nepráší, je docela jemně namletý. Nečekejte ovšem měkkou, máslovou konzistenci, na jakou jsem zvyklá u jiných značek a podobných produktů. Tvářenka je jakoby tvrdá, ale velmi dobře se s ní pracuje, na štětec díky této vlastnosti nanesete množství tak akorát. Na lících vytvoří překrásný, studený lesk.





      Hlavní výhodou a pro mě naprostou bombou je výdrž. Projasněné tváře mám od rána do večera, kdy to vzdává i samotná tvářenka. Takovouto výdrž bych čekala u nějaké super drahé značky, ne u levnější kosmetiky. V podstatě koupit si tento produkt pod dražší značkou, stejně bych napsala jásavo u recenzi. Jednoznačně všem milovnicím rozjasňovačů doporučuji
7,5 g seženete za 139 Kč. Neváhejte, je to super kup:-). Ostatní odstíny naleznete na těchto stránkách.

Paletka očních stínů Run Boy Run:


      Jak bych jen začala...Tato paletka je vhodná pro přirozené, denní líčení, ale dá se s ní vykouzlit i dramatičtější makeup na večer. Balení je ploché, větší, s velkým zrcátkem a latexovým aplikátorem. Obsahuje 6 matných a 12 metalických odstínů. Všechny barvy z paletky se mi velmi líbí a pro všechny najdu využití. Matné odstíny mají horší pigmentaci, ale ne katastrofickou. Metalické odstíny mají naopak pigmentaci luxusní, velmi dobře se mi s nimi pracuje, jsou jakoby krémové, velmi dobře přilnou k očnímu víčku a drží jak přibité. Paletek mám doma několik, možná i přes dvacet, a tato je jednou z nejlepších a to bez přehánění.





      Nečekala jsem od této paletky takovou kvalitu, to se přiznám. Je vynikající a za ty peníze, za které se prodává, je to skvělý kup. Myslím si, že je odstínově vhodná pro většinu žen. Není co dodat, za mě velká spokojenost. V tomto případě je potřeba zahodit obavy z dosud neznámé značky a risknout to. Paletka má 13 gramů a je k dostání za směšných 269 Kč. Paletku můžete zakoupit přímo TADY.



Značku Makeup Revolution seženete v jejich eshopu www.makeuprevolution.cz, nebo i v jiných eshopech s kosmetikou, jak jsem si stihla všimnout.

25 komentářů:

  1. Mě nejvíc nadchl rozjasňovač, moc ti sluší a vypadá vážně skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už máš zálusk ještě na ten bronzový odstín. Hlavně teda ta výdrž je perfektní, ještě lepší než můj Shimmer Brick od Bobbi Brown.

      Vymazat
  2. Já si chci koupit nějakou tu paletku, ale pořád se nemůžu rozhodnout kterou :D. Všechny jsou strašně krásné :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám v plánu si dokoupit další :-). Snad budou opravdu tak dobré, jako tato.

      Vymazat
  3. Ten rozjasnovac ma zaujal a myslim si ze je to super vec na ozivenie tvare :)

    Beauty Bubble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, když chceš dodat tváři šmrnc, tak není nad rozjasňovač. A tento je fakt dobrý.

      Vymazat
  4. Musím říct, že ti celé líčení moc sluší :-) vypadáš svěže a odpočatě - je to zásluha líčení? :-) Ze všech tří testovaných věcí mne nejvíc zaujal ten rozjasňovač, ale pořizovat jej nebudu, na můj vkus a na mé běžné líčení je příliš výrazný.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jenom důkaz, že dobrý rozjasňovač je k nezaplacení:-D. Svěže a odpočatě možná budu vypadat po dovolené, která mě příští týden čeká, protože tento rok byl pro mě fakt záhul jak pracovně, tak do toho ještě škola...a je fakt, že lesk je docela výrazný, ale vypadá to moc pěkně ;-).

      Vymazat
  5. Tie rozjasňovače si kúpim asi všetky tri..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec to tak dopadne i se mnou, se obávám...

      Vymazat
  6. ježiš ta řasenka, to by mě kleplo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak...a ještě k tomu vytváří na kartáčku taková jakoby podlouhlá vlákna která se lepí i na řasy...už je v koši :-(...

      Vymazat
  7. Na paletku Run Boy Run už jsem četla chválu, ale ty jsi mě hodně nalákala na rozjasňovač. A to jsem myslela, že mi dvě věci od MR stačí :) Matná rtěnka nestojí za nic, ale s paletkou matných stínů jsem moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soni, děkuji ti za tvé postřehy, takže matnou rtěnku si škrtám, tu jsem právě chtěla na zkoušku koupit a matných stínů není nikdy dost, tak možná dojde i ně:-).

      Vymazat
  8. Rozjasňovač mě teda zaujal hodně :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Paletka vypadá skvěle! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní7:18:00

    Já tedy nevím, ale dekorativku vyrobenou v Číně nechci...Již jsem mnohokrát četla, co vše škodlivé dekorativka z Číny obsahuje. Takže za mě ne, i kdyby byla svými vlastnostmi sebelepší a to samé platí pro Sleek. Prostě tomu nedůvěřuji. Carol

    OdpovědětVymazat
  11. Paleta stínů je dokonala moc hezké odstíny a líbí se mi pigmentace :) hned si ji dám na seznam co si koupit :)
    modniblog.com

    OdpovědětVymazat
  12. Paletka asi celá nemá 13g, že ne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gramáž produktu, stejně tak jak u ostatních výrobků, Eliško.

      Vymazat
  13. Od MUR mi dneska přišly paletky Iconic 1 a 2, hned jsem musela do stínů hrábnout prsten a překvapilo mě to. Sleek byl rozhodně horší, a to mi paletka Sunset vyhovuje - dobrá pigmentace a drží to. MUR vypadá ještě o třídu líp...

    OdpovědětVymazat
  14. Rozjasňovač sháním takže super tip . :)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní2:37:00

    Koupit tuto kosmetiku je asi možné jedině na eshopu? Nadchl mě rozjasňovač, ale k pořizovací ceně platit ještě 89 kč za dodání ?( nemám možnost osobního odběru).

    OdpovědětVymazat
  16. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Kolektivní rozum Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60 % větší šance na výhru

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...