Prohledat tento blog

sobota 1. listopadu 2014

Novinky od Rimmel plus SOUTĚŽ-UKONČENA

      Ahojte, po delší době jsem opět zde s recenzí na nové produkty od Rimmelu, konkrétně dva makeupy, bázi pod makeup a řasenku. Poctivě jsem zkoušela měsíc a zde jsou mé dojmy:



Makeup Lasting Finish 25 HR - Full Coverage:

  • Mám ho v odstínu 100 Ivory, což je nejsvětlejší odstín na trhu. Makeup je opravdu hodně světlý s podtónem do růžova. 
  • Obsahuje tzv. Comfort sérum, které má pokožku zklidňovat.
  • 30 ml/219 Kč*
  • Konzistence je krémová, tak akorát. Nejlépe se mi aplikuje prsty
  • Balení s pumpičkou
      Tak tedy co já na to. Rozhodně nečekejte plné krytí. Je to hodně dobrý průměr. Myslím si, že na zimu bude tento makeup velmi vhodný. Pleť mi nevysušuje (mám pleť sušší), zároveň ji příliš nemastí a není ani moc hutný. Voní typicky jako většina makeupů od Rimmelu. Krásně se mi s ním pracuje a výdrž je slušná, kolem sedmi hodin. Při použití báze téže značky je výdrž o něco lepší a po přepudrování není co řešit. Na druhou stranu nečekejte, že Vám i tak makeup vydrží neporušený na obličeji až do večera, to podle mě nesvede žádný makeup. 



      Další jeho možnou nevýhodou je nejsvětlejší odstín. Ne pro mě, protože na mě je stále moc světlý, ale pro hodně velké bledule bude podle mě stále tmavý. Chce to prostě vyzkoušet v drogérii, nedá se nic dělat...Zvláštní je, že jeho méně krycí brácha je mnohem, mnohem světlejší.

      A když už jsem o něm začala, tak tady ho máte: Lasting Finish 25 HR Nude - Medium Coveraga:
  • Odstín 010 Light Porcelain je opravdu světlý, vhodný pro úplné běloby s podtónem do růžova
  • Má hydratační gelovou texturu
  • SPF 20
  • 30 ml/189 Kč*
      Za mě, no...Krytí je slabší střed. Tento odstín je na mě velmi světlý, takže jsem ho zkoušela jen párkrát. Výhrady k tomuto makeupu nemám, dělá krásnou pleť, nikam mi nezalézá. Výdrž slabší než výše zmiňovaný makeup. Tento makeup bych volila spíše pro normální, sušší pleť, spíše na léto. Pokud máte pleť bez zjevných nedokonalostí, mohl by Vám vyhovovat celoročně. Jediná věc, která pro mě není úplně ideální, je balení v tubě se šroubovacím uzávěrem, které mě mnohdy dost štve, já raději ráno jen pumpnu z pumpičky, je to tak pro mě pohodlnější...ale to je jen taková maličkost. Opět vůně typická pro makeupy této značky.

PO ROZETŘENÍ

      Makeupům tedy mohu udělit vysoké hodnocení, za mě na zimu jasný vítěz ten více krycí. Už jsem za svůj život vyzkoušela tolik makeupů, že tyto můžu bez obav doporučit. Určitě nejsou to nejlepší, co jsem kdy měla, ale ve své cenové relaci určitě vynikají jak výdrží, tak krytím a konzistencí.



Dalším výrobkem je Lasting Finish Primer:
  • Vyhlazuje pleť
  • Prodlužuje životnost makeupu až o 8 hodin
  • 30 ml/169 Kč*

      Hned na úvod se přiznám, že nejsem fanynkou primerů. Nemám ráda na sebe patlat několik vrstev. Úplně největším peklem je pro mě ta klasická silikonová průhledná báze. No, takže když se mi do ruk dostala tato báze, chtěla jsem jí šoupnout do jednoho  z balíčků, o který si budete moci zasoutěžit. Zvědavost mi ovšem nedala a dobře jsem udělala. Pro mě naprostý favorit těchto novinek. 

      Báze má totiž krémovou texturu, nemám pocit, že si na pleť natírám lubrikační gel. Naopak, mám pocit, že si na pleť natírám jemný, neparfemovaný krém, který se ihned vsákne. Úžasně pleť vyhladí, póry jsou méně viditelné, pleť je jako v bavlnce. Normálně ho používám přes běžný denní krém. Skutečně dovede prodloužit životnost makeupu. Používám ho i místo makeupu, kdy pleť pak jen přepudruji. Pudr mi tak k pleti lépe přilne a já se nemusím po ránu zdržovat s makeupem (někdy prostě není vyhnutí:-))...


Poslední věcí k testování je Wonder'full řasenka s arganovým olejem:
  • Má delší, plastový kartáček
  • 11 ml/189 Kč*
  • Pěkné, bronzové balení, za které se rozhodně nemusíte stydět
      Řasenky a já, to je věčné téma, když pominu makeupy. Málokterá řasenka mi vyhovuje a tato je takovým tím zlatým středem. Samozřejmě záleží, co vůbec od takové řasenky očekáváte a jaké řasy vůbec máte. Na mé dlouhé, jemné řasy je celkem dobrá. V první vrstvě je jen jakoby obarví, druhá vrstva už je udělá i objemnějšími a delšími. Dobře se mi s kartáčkem maluje, a to i spodní řasy. Neslepuje (pokud to nepřeženete s množstvím).



    Hlavní výhodu je, že mi z řas po celý den neopadává, nežmolkuje, nerozmazává se. Prostě drží. Paráda. A zároveň vyživuje řasy. Co dodat, za zkoušku určitě stojí.

      Tak a teď k balíčkům. Mám pro Vás dva: balíček 1) a balíček 2). Pro výhru jednoho z nich stačí napsat do komentáře o jaký balíček máte zájem (1 nebo 2) a napsat mi svůj e-mail. Další a poslední podmínkou je být mým pravidelným, viditelným čtenářem. No a za nějaký názor či tip na produkty rimmel budu ráda, samozřejmě:-)...

                BALÍČEK 1)                             BALÍČEK 2)

Soutěžícím přeji hodně štěstí, soutěž končí příští týden v sobotu, tzn. 8.11.2014.




*Všechny ceny uvedené zde jsou neakční a v akci je seženete mnohem levněji, však to znáte...


74 komentářů:

  1. Sleduji, od Rimmelu mam nejraději laky na nehty. Líbí se mi balíček 1.
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Líbil by se mi balíček č. 2. Sleduji :)
    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi balíček č.2 :))
    GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji už dlouho :-) Víc se mi líbí balíček č. 1. Mail mám na seznamu: USedmikrasky.
    Co se týče Rimmelu, tak mám jednoznačně nejradši jejich laky na nehty, protože mi vydrží neporušené až 5 dní. Vyhovují mi i rtěnky. Naopak mě moc neoslovil všemi milovaný Stay matte pudr - moji smíšenou pleť prostě na celý den nezmatní, ať dělám co dělám :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Potesil by ma balicek c. 1.
    Od Rimmelu mam rada ruze.
    skalinky@post.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Toužím vyzkoušet balíček číslo 2: :)
    Já mám Rimmel ráda, dle mého za tu cenu dělá dobré produkty. Miluju jejich laky a rtěnky z řady Kate Moss, jsou super! :)
    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. ach, brala by som tú jednotku :)
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Balíček číslo 1
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám od Rimmelu nejradši rtěnky, doporučila bych ale i tužku na oči Scandaleyes. Je voděodolná a perfektně drží.
    Líbil by se mi balíček č. 1.
    Sleduju přes GFC jako Haňule Strakovic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Málem bych zapomněla.
      E-mail na Seznamu: Strakova.H

      Vymazat
  10. Moc pěkné! :) Od Rimmel jsem pár věcí měla, ale už je to delší dobu, takže si nepamatuji přesně. Jejich řasenky jsou fajn. Kdyby se usmálo štěstí, moc by mě potěšil první balíček. :)
    Sleduji GFC - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ještě kdyby k nám začali dovážet 010 od mého oblíbeného Match Perfection a byla bych úplně spokojená :)
    líbil by se mi balíček č. 2, nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Super recenze. Na produkty jsem se dívala včera ale zatím nekoupila :) Rimmel mám moc ráda jejich makeupy jsou skvělé .
    Líbí se mi balíček číslo 2.
    Sleduji jako Kleer B
    Kler.B@seznam.cz


    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
  13. Balicek c.2 je fajn :) Rimmel ma fajn make-upy, pudr Stay matte, tuzky na oci Scandaleyes a rtenky Kate (obecne Lasting finish).
    amyle@ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. 1
    Radoslava.20@seznam.cz
    Od Rimmelu mám ráda laky na nehty

    OdpovědětVymazat
  15. Mně se líbí balíček č. 1 :) A od Rimmelu používám klasicky pudr Stay matte, naopak řasenky mě moc nenadchly, takže pokud bych vyhrála, budu na ni moc zvědavá ;)
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Vybrala bych si balíček č.1 :). A obecně Rimmel kosmetiku mám moc ráda :). Jejich make-upy jsou opravdu na jedničku a pudr Stay matte je jeden z nejlepších pudrů v drogérii ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Nalakala jsi me na primer, ktery normalne nepouzivam. Zamloval by se mi balicek c.2
    Limettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Od Rimmelu u mě vyhrávají rtěnky, mám jich několik. Make-upy nedělají vůbec špatné, jen bohužel dost tmavé. Konečně se k nám probojovávají nejsvětlejší odstíny...3x hurá!!! Balíček bych si vybrala 2., sice je v něm make-up tmavší, ale asi by mi lépe vyhovoval na mastnou pleť.
    hancqa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. sleduji =) ráda bych balíček č. 1 =) rimmel je dobrá kosmetika, s touto novinkou make upu nemám zatím zkušenost, hodila by se =) starý make up došel:(

    krybea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Když už si kupuji make-up v drogerii, tak jedině Rimmel. Hodně mě zaujal i ten primer. Mými dalšími favority od Rimmel jsou tužky na oči, ty mají v krásném nude odstínu do waterline, pak oční stíny v tužce a matné rtěnky Kate Moss. Případně by se mi hodil druhý balíček.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji jako Kriss
    kiss.iii@seznam.cz
    S makeupem z balíčku číclo 1 jsem spokojená, ráda bych vyzkoušela také ten druhý :)

    OdpovědětVymazat
  22. Juu me by se libil balicek c. 2 ;) Rimmel make- upy jsou super a na rasenku jssem mooc zvedava.
    Gwyn.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Do sutaze davas kozmetiku, ktoru si predtym vyskusala/pouzila?
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  24. Mám hodně světlou pleť a je pro mě problém sehnat akeup, který by mi sedl. Proto bych měla zájem o balíček číslo 1 :)
    ann.absolonova@gmail.com
    btw: v odběrech budu možná jako Erunis, blogger mi to někdy nechce měnit :/ ale fotka by měla být stejná :)

    OdpovědětVymazat
  25. balíček 2 :-) já mám od rimmelu tu modrobílou bázi, je to to samý jen jiný obal? thessa@email.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní8:00:00

    Balíček č. 2, tvůj blog čtu již dlouho, chtělo by to častější příspěvky, ikdyz chápu, ze času je málo....fialkakyticka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Potěšil by mě balíček číslo 1.
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Anonymní8:18:00

    Já mám Rimmel moc ráda, ten makeupy podle mne fakt umí. Mne zrovna dochází Match Perfection 100 Ivory, který je na mne malicko tmavsi, proto by mi udelal radost balicek 1 :)
    GFC: Terka Nonam
    Email teria@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  29. V případě výhry by mi bylo jedno, jaký balíček. :) Ale asi 2. teda :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    GFC: Terka Černá

    OdpovědětVymazat
  30. To je moc pěkná soutěž :) Mě by udělal radost balíček č. 2
    Od Rimmelu mám doma 3 laky a jsem moc spokojená s výdrží :)
    VeruKru@seznam.cz a blog sleduji :)

    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  31. Sledujem tvoj blog ako Janka Bianka cez GFC, páči sa mi balíček č. 2. Môj e-mail: jana.basistova@gmail.com. Nuž a k Rimmelu majú skvelé riasenky tie Scandaleyes, aj táto nová sa mi pozdáva, určite vyskúšam, z make-upov som skúšala Stay Matte, teda no vlastne ešte len teraz skúšam, je svetlý, ružovučký a dobre kryje, takže čo viac dodať. No a laky na nechty Salon Lycra Pro sú vynikajúce, síce nekryjú v jednej vrstve, ale majú parádne odtiene.

    OdpovědětVymazat
  32. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    Víc by se mi líbil balíček č. 2 :)
    Od Rimmelu mám moc ráda jejich báze pod make-up, hlavně Stay Matte :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Libil by se mi balicek č.2 :-) s rimellem moc zkusenosti nemam... Spise jsem se mu vyhyblala... Urcite bych rada vyzkousela makeup... Treba by me mile prekvapil :-)
    Email: the.best.way.is.my.way@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Balíček č. 2 :)
    S tými bázami s Tebou úplne súhlasím, to mastné, klzké niečo je fakt des, takže táto báza by asi stála za skúšku...
    Mail na blogu ;)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  35. Make-up od Rimmelu bych jednou moc ráda vyzkoušela, zatím jsem se k nim ale nedostala. Já jsem naopak primery od této značky už úplně zavrhla. Měla jsem dva a oba byly stejně hrozné, ucpávaly mi póry, takže bohužel..
    Jinak by se mi asi více líbil balíček č.1, od make-upu nepožaduji až takové velké krytí:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Sleduju tě na GFC jako LiannaCZ

    Rimmel beru jako lepší průměr, líbí se mi make-upy a řasenky.

    č. 2

    lady.lianna@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Sleduji jako Charmedka
    Líbí se mí více asi č.2
    charmedka92@gmail.com
    Od Rimmel jsem toho zatím moc neměla, snad jen make-up a řasenku, ale s tou nyní bojuju :D

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj, já potřebuji vyšší krytí, tak by se mi hodil balíček č.2, sleduji jako Šárka Beranová, sabera@hotmail.cz
    Měla jsem nedávno makeup od rimmelu, podobná lahvička ale s modrým uzávěrem, ale poslala jsem ho dál kvůli nízkému krytí, jinak jsem mívala nějaké řasenky od Rimmelu, ale vzhledem k tomu, že si je nepamatuju, tak to asi nebyly ty nejlepší ŕasenky co jsem měla:)))
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  39. sleduji, líbí se mi č. 2
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Vybrala bych si balíček 1, protože přes zimu jsem opravdu hodně světlá a tento makeup by mi mohl sedět. :) Luciie.tuckova@seznam.cz
    Jinak od Rimmelu u mě vedou jednoznačně rtěnky!

    OdpovědětVymazat
  41. Sleduji už dlouho jako Lucie Martináková.
    A víc by se mi líbil balíček číslo 1.
    lucie.martinakova@email.cz

    REALASH GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  42. Sleduji pres gfc jako miska
    balicek c. 2
    od rimmel jsem vyzkousela jen laky a jeden makeup a zatim spokojena.
    Misa.pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Tak mně by udělal obrovskou radost balíček 2, ten s více krycím make-upem. Od Rimmelu mám ráda Match Perfection make-up, ten jsem používala celou loňskou zimu a byla jsem moc spokojená. Taky jsem ho měla v odstínu 100 ivory a seděl mi dokonale.
    Arganový olej už i v řasence? No to zní zajímavě. :-) Jinak Rimmel mám celkově ráda, sice jejich produkty nepoužívám tolik jako dřív, ale oblíbence mám a ta značka je pro mě tak trochu srdcovka, protože jsem s Rimmelem hodně začínala.
    jana.cvrkalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Líbí se mi balíček č. 2. Už delší dobu chci vyzkoušet tento nový make-up od Rimmelu. ;)
    t.brychtova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Balíček č. 2.
    vera.p@centrum.cz
    Makeupy Rimmel mám celkem ráda, jsou levné a zároveň mi docela vyhovují. Je to pro mě kompromis mezi cenou a kvalitou.

    OdpovědětVymazat
  46. Sleduji přes FB :) Jinak Rimmel je značka, která mi velmi vyhovuje. Používám korektor Match Perfection, makeup Wake Me Up, občas koupím i Match Perfection, který je také naprosto perfektní :) Oblíbený mám i pudr Stay Matte a rtěnky :)
    Líbí se mi první balíček díky světloučkému makeupu :)
    Email: andymikol9@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. mě by udělal větší radost balíček č. 1
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. paci sa mi cislo 1, je krasne svetly :D
    malicious.moon@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Balíček 1. Od RImmelu mám nejraději korektor Match Perfection a rtěnky od Kate.
    alltinygems@email.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Sleduji a líbí se mi balíček číslo 2. Jinak já mám make-upy od Rimmelu strašne ráda a doporučit ti můžu i pudry. Ty jsou za mě taky suprový ;).

    izzie-blossom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Jsem moc a moc ráda za tuhle soutěž, protože už delší dobu pokukuju po makeupech od značky Rimmel a stále váhám zda jeden pořídit. Tohle je skvělá příležitost, která by mě mohla mého dilematu zbavit. Navíc mám poměrně světlou pleť, ale zase ne úplně porcelánovou, takže si myslím, že by mi odstín vyhovoval. :)

    Balíček: č. 2
    E-mail: Anyzekp@gmail.com

    Jo a doporučuju řasenku Rimmel Scandal Eyes Rockin´Curves, tu si zamiluješ! :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Už jsem tyhle make-upy obhlížela a vypadají dost dobře :) .. A brala bych č.1 :)
    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. ahoj:) vzhledem k tomu, že make-up z balíčku č. 1 vlastním, ráda bych vyzkoušela ten v balíčku č. 2, takže za mě by se mi hodil právě tento 2. balíček. Od rimmelu používám už asi tak 5 let pudr stay matte a jsem s ním naprosto spokojená a make-up excellent cover, který ale není moc na zimu, protože mě trochu vysušuje. Teď zkouším ten z balíčku č. 1, ale moc nadšená z něj nejsem... Proto ráda vyzkouším další. A o té řasence jsem slyšela jen samou chválu. Hlavně je a arganovým olejem a prý kdo ho nemá, je totálně mimo, takže bych jej ráda vyzkoušela. sleduji pod celým svým jménem:) pěkný den:) verča ver.langerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Líbil by se mi číslo dva. Ten druhý MU by na mě byl asi moc světlý. Ale hlavně mě nejvíc zajímá ta řasenka - tvar kartáčku mě velmi zaujal a myslím, že by mi sedla. Tipů asi moc nedám, neboť od Rimmelu doma nemám jedinou věc.. :-) Ale vizážistka mě líčila rtěnkou Kate a musím říct, že se mi líbila. Nicméně asi ne natolik, abych jí musel neprodleně koupit.

    OdpovědětVymazat
  55. Anonymní15:03:00

    Líbil by se mi balíček č. 2. Sleduji
    Marie1177@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Volila bych balíček č. 1.
    ekar@seznam.cz
    Make-up od Rimmelu jsem neměla už roky, tak bych ráda nějaký zkusila :)

    OdpovědětVymazat
  57. Libí se mi balíček č.1 :)
    Sleduji tě přes gfc jako Eiffelek :-)
    helena.gajova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Líbí se mi oba balíčky :)
    Sleduji pod svým jménem.
    adriana.martinovicova@gmail.com
    A tip na Rimmel přidávám zde :)
    http://something-times.blogspot.cz/2014/10/make-up-of-day-rimmel.html

    OdpovědětVymazat
  59. Ráda se zúčastním GA. S Rimmel make-upy zatím nemám zkušenost, ale řasenku této značky již jsem vlastnila + nějaké laky. GFC jako Hana Svobodová. Líbí se mi balíček č. 2.
    hanka.nesty(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Balíček č. 2 ;-)
    sifaldova.alzbeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Sleduji :)
    luskova.alena@gmail.com
    Víc se mi asi líbí (respektive odstínově vyhovuje) balíček č. 2

    OdpovědětVymazat
  62. Sledujem :)
    michaela.birova@gmail.com
    Viac by mi vyhovoval balíček č. 2 :) odporúčam make-up match perection.

    OdpovědětVymazat
  63. sleduji pod tímhle profilem, littlegem seznam cz
    víc by se mi líbil balíček č. 2, protože ten Nude makeup už doma mám a přijde mi dost slabý, skoro nic nevydrží, to se mi s MU neděje, že by mi slézaly z obličeje...

    OdpovědětVymazat
  64. Zkoušela jsem ten Nude v odstínu 100, přišel mi ještě poměrně tmavý, ale jeho vlastnosti se mi dost líbily, takže určitě zkusím tu 010 :) Balíček č. 1 by se tedy velice hodil :)
    krecek.jana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Ahoj, skvělá giveaway. Sleduji :-).
    Líbí se mi oba balíčky, ale přednost bych dala č. 1 kvůli nejsvětlejšímu odstínu MU, ten mě fakt zajímá.
    Rimmel mám hodně ráda, zvlášť MU Match perfection a Stay matte. Rtěnky od Rimmelu jsou podle mě nej z drogerie.
    katusha.simova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Já s Rimmel moc dobré zkušenosti zatím nemám, ale je fakt, že jsem od nich toho nevyzkoušela zase tak moc, na mysli mám zejm. makeupy, řasenky laky na nehty apod. jsou zase moc fájn... Takže na druhou stranu bych ráda tentoktát vyzkoušela:) Lépe by se mi hodil asi balíček č. 1. fijalova.kfjetina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. 1 tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Balíček číslo 1, odjogurtukelimek@seznam.cz
    Od Rimmelu mám ráda jejich korektor a pak rtěnky od Kate :)

    OdpovědětVymazat
  69. 2
    gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. balíček čislo 2 :) GFC: Sima a mail:sima.bellova@gmail.com a tip od rimmel - skus bronzer alebo laky maju skvele :)

    OdpovědětVymazat
  71. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Obchod odkudkoli - Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...