Prohledat tento blog

pátek 12. prosince 2014

Garniér Fructis Densify Posilující péče na vlasy



      Jedno z největších kosmetických překvapení roku je pro mě bezpochyby tato nová, růžová řada vlasové péče od Garnier. Zatím mi totiž nesedla ani jedna řada a u této jsem si byla skoro jistá, že to bude zase propadák. No a ono ne. Celá řada je určena pro iluzi více vlasů, resp. vlasy jakoby nabobtnají a to díky složení s Fibra-cylanem, který má možnost proniknout do vlasového vlákna a rozšiřuje vlas zevnitř. Účel určitě splnil.




Šampon:

      Krémový šampon, který je velmi silný a stačí ho nanést jen trošku a máte napěněno pro deset hlav. Příjemně voní a vlasy až tak moc nezacuchá, za což jsem nesmírně vděčná. Jinak co dodat, používám ho vždy s kondicionérem anebo s maskou.


Kondicionér:

      Klasický kondicionér. Vlasy pomáhá rozčesat a já ho za celou dobu použila jen párkrát, protože moje srdce si získala maska na vlasy, která mi přijde o pár tříd výš. Jinak není špatný. Pokud potřebujete dodat objem a nemáte barvené nebo jinak poškozené vlasy, tak je zbytečné vlasy zatěžovat právě maskou a tento kondicionér bude to pravé právě pro Vás.


Maska:

      Skvělá, skvělá, skvělá maska. Ačkoli tohle není primárně vyživující řada a je dělaná hlavně na dodání objemu vlasů, tato maska mně přijde snad ještě lepší, než kdejaká maska z kadeřnictví. Vlasy jsou po použití lesklé, nadýchané a vyživené, heboučké, měkké a voňavé. Žádná zplihlá sláma, ale lesklá nadýchaná hříva. Tuto masku doporučím hlavně těm, kteří mají vlasy poškozené a zároveň je běžná maska na vlasy příliš zatěžuje, tudíž pro poškozené jemné vlasy není snad lepší masky. Tuto masku si budu kupovat pravidelně.


Sérum:

      Sérum na vlasy je třešničkou na dortu, používám ho po každém mytí a poté vyfénuju vlasy přes kulatý kartáč. Bez tohoto výrobku nebudete mít tak velký "volume" efekt (zkoušela jsem). Je lehké, má mléčnou konzistenci a opět, jako všechny výrobky, vlasy absolutně nezatěžuje a naopak pomáhá vytvořit dojem většího objemu ve vlasech. Stačí dát trošku do vlasů, balení s pumpičkou je praktické.

Pokud máte jemné vlasy, klidně i namáhané, barvené a melírované, nebojte se této řady. Kondicionér můžete s klidným srdcem vynechat, ale kombinace šamponu, masky a séra je naprosto parádní. Doporučuji.

7 komentářů:

  1. Zadnou podobnou radu jsem nezkousela, ale docela me laka, tahle nevypada spatne.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Vypada hodne lakave.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. To by mohlo být něco pro mě. S objemem teď totiž dost bojuju :/

    Makeup Revolution + 2x Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Toto je zaujímavé, ja som doposiaľ tiež nemala s Fructis dobré skúsenosti, masku by som ale určite skúsila a aj to sérum, pokiaľ to dodáva objem tak som určite za.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za nalákání na masku :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, pro nejlepší výsledky doporučuji kombinaci šamponu, masky a séra. Poté vyfoukat.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...