Prohledat tento blog

neděle 28. prosince 2014

Letošní Superhvězdy

      Za tento rok, stejně jako  každý předcházející, jsem našla mezi těmi kvanty věcí i pár jedinců, na které nezapomenu :-)...Nebudu to prodlužovat a předem upozorňuji, že tento příspěvek nebude jen o kosmetice a bude dlouhý. To nejlepší, co mi letošní nákupy, zvídavost a štěstí přineslo:


  • The Almost Powder Makeup Clinique - aneb rychlý makeup s pudrem v jednom bez pocitu vysoušení s dostatečným krytím. Je třeba něco dodávat? Musíte vyzkoušet. Ten odstín na obrázku vypadá hodně tmavě, ale ve finále tak tmavý není. A prodávají i mnohem světlejší odstíny. Mám pouze testrové balení, ale příště si koupím origo.

  • Štětce Zoeva - našetřila jsem si a koupila si Zoe Bag s 25 štětci. Ty štětce, do jednoho, jsou to nejlepší, co jsem zatím vyzkoušela. Taštička je praktická a super na cestování, propracovaná.


  • Vlasová péče Garniér Densify - protože jsem od Garniéru nic nikdy nečekala, tedy alespoň co se vlasové kosmetiky týče. A dělá mi tak nádherné, nadýchané a lesklé vlasy, že Kérastase se může jít zahrabat (maska, šampon a sérum). Nedávno jsem recenzovala.

  • Řasenka Avon Color trend - šílené balení, značku nemusím, koupila jsem si ji vlastně se stíny v nějaké internetové akci s tím, že to někomu dám jako dárek a nakonec jsem řasenku vyzkoušela a...ty jo, řasy mám prodloužené a husté, drží celý den jako přibitá, nežmolkuje, neopadává, nedělá šmouhy a dokonce se mě ptají, co za řasenku mám. Neskutečný. A stojí asi 60 Kč. 

  • Noční balzám na pleť značky Inlight. Jsem moc ráda, že ho vlastním, vydrží mi asi věky, protože ho stačí malinko a teď v zimě je snad ještě lepší než v teplých dnech. Večer se vždy těším, jak se s ním natřu. Je to, jako bych vklouzla do měkkých papuček :-). Doporučuji našetřit si, protože tento balzám za ty peníze určitě stojí.


  • Oční stín Inglot v odstínu č. 420 - jedná se o takovou fialkovo-šedo-stříbrnou barvu, na očích vypadá nádherně, je velmi dobře pigmentovaná, nanáší se jedna báseň a drží celý den. 
JE TO TEN VPRAVO, ALE NENÍ POCHYB, ŽE CELÁ INGLOŤÁCKÁ PALETKA JE SUPER.
  • Rozjasňovač od Makeup Revolution London (Vivid Baked Highlighter) v odstínu Pink Lights. Psala jsem o něm zde TADY. Názor přetrvává, je skvělý a používám ho skoro denně.

  • Další rozjasňovač, který mě letos chytl za srdce, je Cindy-Lou Manizer od theBalm. Vynikající výdrž i pigmentace, krásná meruňkovo-růžová barva. Nicméně cenově skoro pětkrát dražší než rozjasňovač od Makeup Revolution...
  • Tvářenka Down Boy od theBalm. Chladná matná růžová, opět určitě recenze bude. Odstín je přesně pro můj typ, vypadá velmi přirozeně, na denní líčení ideální. 


  • Sypký pudr Chanel - já vím, je drahý, ale na mou duši jsem lepší sypký pudr neměla. Recenze bude. Možná v kompaktní verzi se mu přibližuje Healthy mix pudr od Bourjois.

  • Teď si nejsem jistá, zda tuto konturku neznám déle jak rok, každopádně je to věc, kterou si dokupuji neustále, používám ji skoro pořád a nedám na ni dopustit. Je to konturka Essence v odstínu 11 In The Nude. Úplně super barva, která není ani moc dorůžova ani moc dohněda, je to dokonale neutrální barva. Miluju ji.

  • Další řasenka, tentokrát voděodolná řasenka od Essence Get Big Lashes. Fantastická! Ověřeno i u moře. Drží jak přibitá, dělá nádherné řasy a stojí pár korun. Pokud neznáte, tak to rychle napravte :-). 

  • Parfém Addict od Diora znám už léta, ale teprve letos jsem se do něj zbláznila. Líbí se mi ta čokoládová, kořeněná a intenzivní vůně čím dál tím víc...

  • Perly od Guerlain, ty nesmí chybět. Nebo snad smí...? Víte co, mám k tomuto výrobku docela výhrady, rozhodně ho nebudu doporučovat všem. Vlastně mi na nich hodně věcí vadí, ale přesto se jich nedokážu zbavit a používám je čím dál častěji. Takže bych je měla konečně zrecenzovat, hmm...a na co vlastně mají být...?:-D

Letos jsem taky viděla hodně filmů a kdybych měla vypíchnout jeden jediný, byla by to Velká ryba od Tima Burtona. Smála jsem se a brečela zároveň.



Z písniček vedou asi One Republic a to celkově. Jejich Love Runs Out mě vždycky dovede skvěle nakopnout :-).

Uchvátil mě řecký ostrov Samos, rodiště Pythagora. Na každém rohu doslova zakopáváte o památky. Vynikající jídlo a víno, azurové moře a málo turistů...




                              Héraion

Pyhágorova jeskyně - cesta z ní.















         A vaše letošní superhvězdy jsou...?

16 komentářů:

  1. Hmm, tos mi dala :-). Teď tu Zoe Bag potřebuju taky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třípatrová, prostorná, pevná...:-P

      Vymazat
  2. Moc pěkný seznámek, ty perly vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, vypadají skvěle, balení je ťuťuňuňu, ale efekt...kde nic tu nic.

      Vymazat
  3. Ja si moje tohtorocne hviezdy akurat nejako urovnavam v hlave aby som o nich vedela o par dni napisat :) nemame sice nic spolocne ale inspirovala si ma :) Dakujem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já zkusím tu řasenku od Avonu, vypadá tak nelákavě až ji chci vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej, já bych si jí samostatně nikdy nekoupila a už mám tři v zásobě :-))).

      Vymazat
  5. Obě řasenky mám také a mám je velice ráda :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to se tak hezky čte :-)!!

      Vymazat
    2. Nalákala jsi mě na ten Garnier, asi jej vyzkouším. Pro mě jsou letošní superhvězdy rtěnka od Dioruz řady Addict, Urban decay Naked 3 a Tebou zmíněný pudr Healthy balance od Bourjois. Na poli řasenek jsem žádný zásadní objev neučinila, ale tou essence jsi mě tedy zaujala! Přeji Ti krásný rok 2015.

      Vymazat
    3. Garniér pro jemné vlasy fakt paráda. Gueralain koule jsou moc krásné, ale nic víc, než rozjasnění od nich nečekej. A přijdou mi strašně převoněné. Tobě taky krásný rok 2015 :-).

      Vymazat
  6. Rtěnka M.A.C Heroine a Please me.
    Podkladová rozjasňující báze Kanebo Sensai.
    Tónovací make-up YSL.
    Dior Addict Fluid Stick 995.
    YSL Kiss and Blush 4 a 9.
    Carmex třešeň.
    T. LeClerc sypký pudr - přírodní rýžový pudr.
    Guerlain meteoritky.
    Inglot oční stíny.
    Nars Sin.
    Color tattoo Gold pink a On and on Bronzer.
    Rozjasňující pudr theBalm Mary-Lou Manizer a Cindy-Lou.
    Too faced podkladová báze pod oční stíny.
    Holinky Hunter matné-černé se zimními vložkami.
    Barevný svetr Desigual na zimu.
    Květovaný kabát Guess.
    Štětce od Zoeva a RT.
    Kolová šála od Tom Taylor.
    Bali, Maroko.
    Korektor od Nars.

    OdpovědětVymazat
  7. Bali a Maroko, aaaaach!! No tam muselo být krásně:-). Desigual mám moc ráda, mám pár šatů a vždy, když si je dám, někdo mi je pochválí:-). Něco máme i podobného a díky za seznám, moc ráda se budu inspirovat :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Výměna kdekoli - Váš čas je peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...