Prohledat tento blog

sobota 20. prosince 2014

Schauma souboj: Výživná péče z nektaru aka Keratin Strong plus suchý šampon Cotton Fresh a Sprej na narovnání vlasů

      Pokud šetříte každou korunu nebo prostě jen za kosmetiku nechcete utrácet horentní sumy nebo máte krásné vlasy od boha a chcete je jen umýt, jedno čím, možná Vám tato recenze k něčemu bude. Teda minimálně pro mě skýtá jedno ponaučení, a to, že někdy produkty k recenzi Vám mohou pootevřít oči. Já Vám teď něco povím o dvou řadách na jemné a slabé vlasy a na vlasy suché a vyčerpané, obojí od Schaumy. 




Pojedou najednou:
  • Obě řady, dle mého, krásně voní. Fialová s keratinem jak nějaký luxusní parfém a oranžová s nektarem voní jak nějaký řecký koláč zalitý sirupem, prostě mňamózně. 
  • Co se týče šamponu, tak oba šampony jsou fajn, umyjí vlasy, nejsou bůhvíjak silné, musím umývat nadvakrát u každé řady. 
  • Kondicionér je u toho fialového s keratinem možná více nadupaný silikony, každopádně mi pomáhá rozčesat vlasy o mnoho lépe než ten s nektarem. 
  • Vlasy po fialové řadě mám jedním slovem hrozné. I když po jejich použití použiji bozoplachovou péči, mám je rozlítané a zároveň zplihlé. Bohužel 
  • Zato výživná péče s nektarem mé vlasy, kupodivu, uhladí, nezatíží, nejsou tolik střapaté a suché. Kdo by to byl čekal? Na rovinu, já ne. 
  •  Pokud máte suché, jemné vlasy, doporučím Vám oranžovou řadu s nektarem jako levnou péči o vlasy, která nestojí za výhoz do koše. Fialová mne naprosto zklamala, ačkoli voní opravdu moc pěkně. Takže vítěz je jasný :-). Více o konkrétních řadách se dozvíte na těchto stránkách.

Got2b Straight on 4 days: 




  • Jedná se o sprej na narovnání vlasů aktivovaný teplem.
  • Vlasy mají vydržet rovné a hladké až 4 dny.
  • Je odolný proti teplotám až do 200 °C.


      Takových přípravků jsem vyzkoušela mraky, protože si denně žehlím ofinu, mrcha se mi kroutí na všechny strany. Hlavně nemám ráda, že na druhý den po vyžehlení si ofina zase žije svůj vlastní život a já zase ráno musím žehlit...Jedná se vlastně o tužidlo, po vyfénování mám vlasy opravdu rovné, uhlazené, jemně natužené. Poté vyžehlím ofinu a tento efekt vydrží i tři dny (v mém případě s použitím suchého šamponu, jinak bych si vlasy mohla umývat dvakrát denně, bohužel). K těm čtyř dnům bez umytí se nedostanu, psychicky bych to asi neunesla :-D.


      Hodnotím kladně, vůbec neubývá, dobře se díky rozprašovači nanáší a vlasy jsou po použití hebké a rovné jako hřebíky déle, než jeden den.


Suchý šampon Cotton Fresh: 



  • Čekala jsem vůni bavlny, takovou tu čistou, vyžehleně naškrobenou vůni povlečení. A ono nic. Spíše jemně citrusová s příměsí zeleného čaje. Po této stránce zklamání, ale kdyby neměl v názvu "cotton", tak bych si jen řekla "fajn svěží vůně" :-).
  • Na suchých šamponech ujíždím, respektive jsou pro mne nutností vzhledem k jemným vlasům a jejich rychlému maštění. Takže když porovnám všechny, co jsem kdy vyzkoušela, řekla bych, že pro časté použití fajn.
  • Nicméně nemá takový ten echt odmašťovací efekt, je spíše jemnější, ale ne zas tak moc, že by se výsledek nedostavil. Pro ty z Vás, které používáte suchý šampon výjimečně, bude zajisté tím pravým. Rozhodně to není propadák a mile mne překvapil.
  • V podstatě mohu doporučit, i když já zůstanu u své osvědčené, silnější klasiky. Tento si pořídím třeba na dovolenou nebo ho daruji ségře, která má jiný typ vlasů.

      Více se můžete dočíst ZDE. Snad Vám má recenze k něčemu byla. Žádný z výrobků není extrémním trhákem v oboru, ale řadu s nektarem mohu doporučit, protože výsledky po delším používání má. Suchý šampon není vůbec špatný, ale já mám už ten svůj, který mi prostě vyhovuje víc a i "narovnávač" od Got2b stojí za vyzkoušení.  A co vy, máte nějaké zkušenosti s těmito výrobky?

1 komentář:

  1. Já jsem měla od Schaumy často šampony a kondicionéry a s těmi jsme byla spokojená :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...