Prohledat tento blog

neděle 14. prosince 2014

Vánoční Kosmetika Z DMka - Balea a Alverde

      Ahojte, dnes bych Vám ráda předala své dojmy z vánočních limitek tělové kosmetiky z DMka. Je to už skoro měsíc, co jsem neodolala a pořídila si tělový krém se sprchovým gelem od Baley a tři roztomilé malé balení tělových másel od Alverde. Doporučím Vám je?



Začnu Baleou. Na fotkách jsou už pouze obaly. Jako první si dáme třeba sprchový gel:


SLOŽENÍ SPRCHOVÉHO GELU
      Co se týče kvality, popsala bych ho spíše jako podprůměrný, levný sprchový gel. Po jeho použití mám vysušenou pleť, hned po spláchnutí pěny mám takový nepříjemný, drhnoucí pocit. Jako bych se umyla jarem. Co se týče vůně, tak nečekejte skořici, perníčky, nic podobného. Vůni bych popsala jako kandované ovoce silně pocukrované a možná ještě polité karamelem. Balea má vesměs fajn sprchové gely a krémy, ale tento zrovna nedoporučím.
200 ml.

Je na tom lépe tělové mléko?


                             SLOŽENÍ TĚLOVÉHO MLÉKA                    JEŠTĚ MI TROCHA VYTEKLA:-)


      No, o fous lepší. Tělové mléko je hodně, hodně tekuté. Do pleti se poměrně rychle vsákne, hydratace o.k., ale ta mega tekutá konzistence byla nepříjemná, mléko mi po otevření vytékalo. Parfemace stejná jako u sprchového gelu výše. Takže přeslazená umělotina, výrazná, pro mě celkem nepříjemná. Vánoční vůni si představuji trošku jinak. Věřím ale, že se může někomu líbit, já mám za ty léta parfémových orgií svůj nosánek rozmazlený :-D. Už bych si ho nikdy nekoupila, pořízení, vzhledem k ceně, samozřejmě nechám na Vás.
200 ml.

Oba výrobky jsem koupila ve vánočním balení a pořizovací cena byla něco kolem stovky.


Úplně jiné kafe je trojbalení tělových másel od přírodní značky Alverde:



  • má tři vůně: skořice a vanilka,brusinka s čokoládou a červený pomeranč. Vůně jsou přírodní, velmi příjemné a opravdu navodí vánoční atmosféru 
  • složení fantastické, bohužel obal jsem vyhodila, ale studovala jsem ho, bylo více méně stejné, ne příliš odlišné od klasického másla s makadamiovým oříškem, které má Alverde běžně v nabídce 
  • máslo je baleno ve šroubovací dózičce
  •  stačí ho nanést málo, krásně po pokožce klouže a dostatečně ji zvláční na dlouhou dobu


  • stojí taky kolem stovky, jako vánoční dárek pro někoho úplně skvělá věc, nebo jen pro radost sama sobě:-) 
  • gramáž 3 x 50 ml, což vydá za jedno klasické balení 
  • doporučuji vyzkoušet, dokud je ještě mají. 

Máte taky nějaký tip na pěknou vánoční limitku? 




15 komentářů:

  1. Limitku od Baley jsem ještě vůbec neviděla...Nebo spíš jsem se po ní nijak cíleně nekoukala :-)
    Máslíčka naopak mám a miluju je, ty vůně jsou úžasné a vyhovují mi i co se týče výživnosti.
    Jen opravím: vůně jsou vanilka a skořice a brusinka s čokoládou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem oslík, děkuji za opravu, hned opravím, děkuji ti:-).

      Vymazat
  2. Díky za recenzi ;) Dlouho jsem se na ty Balea sady dívala a nekoupila si je a teď jsem ráda ;)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo. Kdyby ty Balea věci nebyly zabalené v balíku a mohla bych je oňufat, k nákupu by nedošlo:-).

      Vymazat
  3. Já si něják vánočních edicí nevšímám.Prototože mi příjdou úplně zbytečné.Ale članek jsi napsala opravdu hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-), já naopak ujíždím, mám i vánoční aviváž, osvěžovač vzduchu, svíčky, oleje...na to jsem ulítlá.

      Vymazat
  4. Másílka mám taky, ale nechala jsem si jen pomerančovou verzi, ostatní dvě budou ve vánočních balíčcích pro kamarádky, protože ty vůně mi nevyhovují..ale to pomerančové je super - jak funkčností, vůní i konzistencí, takže komu voní vanilka a čokoláda, tak rozhodně doporučení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som si kúpila tie telové maslá ešte z predchádzajúcej limitovanej edície a voňajú síce pekne no účinkom ma strašne sklamali, ťažko sa zapracovávajú do pokožky, hydratácia takmer žiadna a vôňa tiež dlho nevydrží.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ty máslíčka a jsem z nich nadšená :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, tady této limitky jsem si v DMku nevšimla, naštěstí jak tak čtu :D
    Ale pořídila jsem si peeling z limitované edice, s vůni hruška a skořice... A z toho jsem nadšená :)
    Právě o něj probíhá GIVEAWAY na mém blogu, kdyby tě zaujal, můžeš ho zkusit vyhrát :)
    www.beauty-an.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Baleu miluji.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. tie masla od alverde už musim niekedy vyskušať aj ja

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se staršně líbí kolekce z Yves Rocher :)

    OdpovědětVymazat
  11. O těch máslíčkách od Alverde čtu už poněkolikáté a ty jsi mě utvrdila v názoru, že je asi potřebuji :D Děkuji za tip :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Tuhle limitku od Balei jsem neviděla, ale už jak jsem viděla ty obaly, tak se mi jich hned zachtělo, ale po přečtení recenze je spíš oželím :). No a na máslíčka slyším chválu ze všech stran, ale nevyšlo na mě v obchodech :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...