Prohledat tento blog

sobota 10. ledna 2015

Balea Oil Repair - Vlasová Péče

      Tyto tři produkty jsem si koupila v září, před dovolenou, jak mělo DMko akci 25 % dolů při nákupu jejich produktů (myslím, že to bylo při koupi minimálně pěti kusů a doufám, že se akce letos zase zopakuje). Moc produktům na vlasy z drogérie nevěřím, ale říkala jsem si, že za ty peníze mé případné zklamání nebude tolik bolestné. Výrobce slibuje výživu pro extrémně poškozené, suché a roztřepené vlasy. Šampon a kondicionér jsou bez silikonů a olej na vlasy naopak silikony ve složení má. Já proti silikonům nic nemám, takže tato informace je spíše pro Vás. 



Šampon Oil Repair:

  • Obsahuje arganový olej, panthenol, glycerin a pšeničný protein.
  • Je bez silikonů.
  • Má spíše hutnější konzistenci, není úplně tekutý a není ani čirý ani krémový, spíše takový zakalený.
  • Já ho hodnotím jako kvalitní šampon, který je dostatečně silný, dobře pění a překrásně voní, stejně jako celá tato řada. 
  • Ovšem bez použití další výživy bych vlasy pravděpodobně nerozčesala, což ale není nevýhodou, jsem na to zvyklá téměř u všech šamponů.
  • Že by vlasy sám o sobě nějak opečoval, to se říct nedá, ale kdo by čekal od šamponu kompletní péči, že?
  • Cena po slevě cca 30 Kč, 250 ml.


Kondicioner Oil Repair:
  • Opět bez silikonů, s arganovým olejem.
  • Jeho konzistence je vyloženě krémová, spíše tekutější.
  • Vlasy pomůže rozčesat, opět krásně voní.
  • Žádné extrémní ozdravení se ale nekonalo, řekla bych, že kondicionér není dostatečně koncentrovaný nebo jak to nazvat. 
  • Vlasy jsou sice lesklejší, měkčí, ale zároveň zplihlé a stále rozlítaně střapaté.
  • Cena něco kolem 30 Kč, 200 ml.


Olej na vlasy Oil Repair:
  • Bude se opakovat, ale nádherně voní. Sladce po medu.
  • Dá se použít před i po umytí.
  • Před umytím žádný výsledek. 
  • Po umytí při jeho použití jsou vlasy opravdu v lepším stavu. Nicméně zázrak prostě nečekejte ani v tomto případě. 
  • Docela rychle se mi po použití vlasy mastí a to i přes to, že vlasy údajně nezatěžuje, s tím já nemůžu souhlasit.
  • Každopádně za tu cenu, kolem 80 Kč/100 ml, určitě stojí a to i kdyby jenom na konečky. Není to vůbec špatný olejíček a při umírněnější aplikaci se ho nemusíte bát dát do celých délek vlasů. Jen počítejte s tím, že se Vám budou vlasy mastit rychleji. Na druhou stranu, pokud máte vlasy suché a ani pokožka hlavy se Vám extrémně nemastí, asi s tímto olejem takový problém, jako já, mít nebudete.


      Suma sumárum, svou cenovou kategorii tyto vlasové produkty přeskočily o několik tříd. Určitě to není to nejlepší, co jsem kdy měla, ale na střídačku s jinými vlasovými produkty jiných značek jsou fajn a neplechu mi s vlasy neudělaly. Doporučit či nedoporučit? Nechám na Vás, zda do toho půjdete:-).


21 komentářů:

  1. Zní to lákavě :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Okrem šampónu mám aktuálne doma všetko, kondicionér sa mi zdá lepší ako bežné, olejček nič moc, ale aspoň mi vďaka nemu rýchlejšie uschnú vlasy a obe produkty majú krásnu sladkú prenikavú vôňu, mne to pripomína vanilku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, vanilka, nemohla jsem na to přijít. Vůně je úžasná, to se musí nechat :-).

      Vymazat
  3. Anonymní11:59:00

    Opět nepoučená blogerka, která vůbec netuší, jak se to se sulfáty a silikony má a proč je tam výrobci dávají. Isi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní2:05:00

      Nepsala jsem poučující, ale nepoučená, to je dost rozdíl. A pokud chceš kvalitu svých příspěvků a také svých vlasů zlepšit, dostuduj si to. Isi

      Vymazat
  4. Mám vyzkoušený olejíček a naprosto boží! Moje konečky jsou mu za mnohé vděčny! :)

    OdpovědětVymazat
  5. já mám produkty od Baley hrozně ráda :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  6. a mne to strašne vyhovovalo :) hlavne olej, mám mastnejšie vlasy a dávam si ho asi tak od tretiny hlavy a vôbec sa mi nemastia

    OdpovědětVymazat
  7. Mám pocit, že jsem měla kondicionér a po několika používáních jsem ho používala pouze jako na "přípravnej balzám" před mytím šamponu apod. Jinak si teď úplně nejsem jistá, jak je to se silikony, ale např. látka Sodium Laureth Sulfate je spíš škodlivá, než účinná. Obzvlášť pokud je hned po vodě nejkoncentrovanější látkou ve výrobku. No nic, za mě už tuhle řadu nejspíš ne. :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Olejček je skvelý, používam ho na končeky a sú spokojné :)
    pozývam ťa na môj blog, kde práve prebieha Giveaway o balíček kozmetiky značky Makeup Revolution
    #myBeautygram

    OdpovědětVymazat
  9. Život bez olejíčku na konečky už si nedovedu představit :-D.. Velmi příjemně voní a nemám u něj problém, že by mi mastil vlasy za tu cenu je to opravdu skvělá věcička :-)
    Všedně a nevšedně o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  10. Měla jsem šampon a kondicionér a docela mi vyhovovaly, o olejíčku slyším poprvé....Až bude potřeba, vím co si pořídit:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní10:55:00

    Díky za zajímavý tip!
    http://rychlapujckabezpoplatku1kc.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Ten olej je skvělý :) Celkově mám Baleu moc rád :D



    LENNY MALI
    z Dánského Království

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, prečo už nepíšeš? Trpezlivo čakáme na ďalšie články :-)

    OdpovědětVymazat
  14. zrovna včera jsem byla u kadeřnice a hned jsem dostala vynadáno, že se o vlasy nestarám :D
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovědětVymazat
  15. Balea je pre mna taky maly zazrak, nakolko je velmi lacna a aspon na mna ucinkuje :)

    http://7bluedots.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem z téhle řady měla jen ten šampon a celkem mi vyhovoval. Určitě souhlasím, že za tu cenu jsou produkty fajn. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  17. Používám momentálně olejíček Dove a tyhle šampony mi od Balea hrozně zatěžují vlasy a jsou hned mastné.. :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...