Prohledat tento blog

pátek 2. ledna 2015

Guerlain Kiss Kiss Le Rouge Creme Galbant 325 Rouge Kiss

       Chcete si tento rok pořídit červenou rtěnku? Tak třeba tato novinka od Guerlain Vás bude zajímat a tento skvostný kousek  si nakonec pořídíte a to i přes nemalou cenu. Možná taky ne, ale jedno vím jistě, já své koupě nelituji.

                                                                                  zdroj: www.romagnolaprofumi.com






Začněme pár fakty:

  • Jsou to takové malé černé v podobě rtěnky, proto ten černý plastový obal, který se mi docela líbí, ale klasický zlatý (stará verze Kiss Kiss), který nahradil právě tento černý, se mi přeci jen líbil víc.
  • Na výběr je ze 30 odstínů.
  • Není nový jen obal, ale i složení rtěnky. Dokonce mohu porovnat, neb vlastním i původní verzi. Nová, černá verze, má jinou texturu, mnohem lehčí, jakoby gelovou. Krytí je také jiné. Tato nová verze je poloprůhledná, méně pigmentovaná, spíše se blíží velmi dobře zabarvenému balzámu na rty, ale to jen tím pocitem na rtech. 



  • Hydratace rtů je fenomenální. Naprosto bravurně zastoupí balzám na rty. To o staré Kiss Kiss říct nemůžu, protože ta mi rty trochu vysušuje.
  • Parfemace je pro mě taky mnohem lepší. Starší verze je hodně silně pudrově parfemovaná, tato nová černá voní jen velmi jemně, nasládle, ačkoli údajně opět voní po fialkách (tentokrát měli s parfemací, díky bohu, lehčí ruku). Hlavně sotva neznatelně. Vím, že mnohé z Vás si v silných parfemacích libují, takže to může být mínus, ale pro mě jednoznačné plus:-).
  • Při nanášení po rtech klouže jako máslo, ale i přes silné hydratační vlastnosti má skvělou výdrž, cca 4-6 hodin. Neslévá se do vrásek, nerozpíjí se, mizí rovnoměrně, nedělá takový ten ošoupaný efekt. Dokonce rty vyhladí a vyplní, opravdu vypadají plnější a naducaně měkké :-), ale bez nějakého vedlejšího efektu brnění nebo pnutí. Proto bych i starším rtům tuto rtěnku vřele doporučila.
  • Ve složení najdete kyselinu hyaluronovou a olej z myrhy. 

  • Odstín 325 Rouge Kiss je klasická, neutrální a dalo by se říci ideální červená barva, která se mi moc líbí a i na denní nošení je fajn (má jí na sobě Natalia Vodianova v reklamní kampani), obzvláště pak, jste-li začátečnice co se červené na rtech týče. Nemůžu říct, že bych červenou nosila denně, ale tato rtěnka to pomalu, ale jistě mění. Stačí si nalíčit řasy, sjednotit pleť a dát si tento odstín. 
  • Za celou inovací Kiss Kiss stojí Olivier Echaudemaison, kreativní ředitel Guerlain:
                                          Docela fešák, což?
  • Na rtech se chová tak, jako bych na nich vůbec nic neměla. 
  • Mám cestovní balení (1,4 gramů) a co dodat? Zamilovala jsem se a pokud budou letos prémie, koupím si plné balení, protože tato rtěnka za to vážně stojí :-).
  • Pokud by Vás zajímala má recenze na původní Kiss Kiss, tak ji naleznete tady. 
Klasické balení seženete cca za 1.000 Kč.

18 komentářů:

  1. mna vždy neskutočne hypnotizujú červené rúže najradšej by som ich mala doma všetky :
    Beauty Bubble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, já mám ten samý problém :-).

      Vymazat
  2. Mně se líbí i ten černý obal. I zlatý dobrý:-) barva je krásná, taková společensky přijatelná rudá. Nové kiss kiss jsem ještě nezkoušela, teď se ovšem moc těším:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jo, mně se líbí i ten černý, ale zlatá KK je taková bytelnější a těžší.:-)

      Vymazat
  3. úchvatný odtieň, netradičný, nositeľný červený :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný obal, odstín, moc Ti sluší :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Barva je krásná a to povídání o rtěnce zní jako pohádka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnka je jak z pohádky, se pak nediv recenzi ;.-)

      Vymazat
  6. Předtím než se vyjádřím ke rtěnce, můžu se zmínit, jak seš krásná? Vždyť ty by si mohla dělat princeznu v pohádkách! :) A k tomu pohádkově balená rtěnka a měla by si vystaráno. :)
    Já jsem rtěnkový maniak, bohužel v rodině to znamená "zase seš zmalovaná". Já přesto sním o dnu, kdy vytasím peněženku bez sebemenšího studu a koupím si takovouhle pecku jako je rtěnka od Guerlainu. :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anet, děkuji :-), já chtěla hlavně ukázat, že rtěnka na rtech nevypadá nijak násilně, ačkoli je červená. Jednou ten den přijde, rtěnka se za pár let bude dát sehnat za mnohem méně, jak se říká, kdo si počká, ten se dočká, podobné je to i s parfémy. :-)

      Vymazat
  7. krasne rtenka pre krasnu zenu :) a pan Echaudemaison je sympatak, trochu mi pripomina Jeana Marais

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je mu podobný :-), není to můj typ, ale má něco do sebe :-).

      Vymazat
  8. Anonymní11:40:00

    Dobrý den, mohla bych se optat, kde jste tuto cestovní velikost koupila? Ráda bych si ji také pořídila. Děkuji, Tereza N.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Terezo, koupila jsem jí na internetu v inzerci. Možná vyzkoušet ebay a tak...ale to jsem se nedívala.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná rtěnka, sluší :))

    OdpovědětVymazat
  11. Super recenze! A je super že rtěnka hydratuje. ty vysušující rtěnky jsou - alespoň pro mě - zlo :D už tak mám suchou kůži (i rty) a dycky pak člověk vypadá..no..minimálně nedobře :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...