Prohledat tento blog

úterý 6. ledna 2015

Organic Night Balm Inlight 100% Bio - Intenzivní Omlazující Balzám

      Přírodní kosmetiku mám ráda. Minulý rok jsem jí hodně používala a to hlavně po vyzkoušení Makeupu od Zuii, což je čistě přírodní makeup (někde najdete i mou recenzi), který nádherně květinově voní a co víc, je to hlavně kvalitní makeup, dobře krycí s dlouhou výdrží. Makeup jsem vyhrála v soutěži a jako bonus navíc jsem dostala pár vzorečků pleťové kosmetiky Inlight. Mezi nimi byl i vzorek nočního balzámu a po jeho vypotřebování jsem byla tak nadšená z výsledků, že se balzám zařadil na vrchní příčky mého tužebníku :-). Z něj se záhy přesunul na mou poličku v koupelně a doteď mě mé nadšení neopadlo. 



  • Určitě bude skvělý pro zralejší, unavenou a dehydratovanou pleť. Píší, že je vhodný i na pleť zarudlou, citlivou, zanícenou, s akné a růžovkou. Já můžu pouze konstatovat, že mé suché (teď v zimě je to hodně špatné), již zralejší pleti vyhovuje maximálně. 
  • K balzámu je přibalená dřevěná špachtlička, kterou nanáším balzám na pleť. Stačí nanést minimum množství, na pleti roztaje do podoby oleje a roztírá se jedna báseň. 
  • Balzám je vyroben z nejkvalitnějších přírodních surovin jako je olej ze semene mrkve (vitamin E), makadamový olej, sezamový olej, jojoba, slunečnicový olej, bambucké máslo, výtažek z měsíčku lékařského, hořký pomeranč, levandulový olej, olej z růže a takto bych mohla pokračovat do aleluja...
SLOŽENÍ

  • Do pleti se vstřebá poměrně rychle a překrásně bylinně voní. Na té vůni jsem závislá, každý večer mi zpříjemňuje den (jo, zní to blbě, takže si klidně dosaďte noc :-D)
  • Vynikající vyživující schopnosti a vyhlazení pleti je samozřejmost. 
  • Taky je to skvělá věc pro masáž obličeje. Ověřeno.
  • Balení 60 ml vydrží klidně rok, protože produktu stačí jen málo a to ho nanáším i na krk a dekolt.
  • Balzám je čistě přírodní, není testován na zvířatech a přímo i výrobce píše, že se jedná o účinný bio výrobek, který je v souladu s homeopatickými principy, vhodný pro vegany a vegetariány.
  • Cena je 1.725 Kč.
  • Vyroben ve Velké Británii.
  • Můžete koupit na internetu TADY.
      Měla bych určitě dodat, že mám nesčetné zkušenosti s pleťovými oleji značek Saloos a Original Atok. Značky jako takové mám velmi ráda, ale jejich pleťové oleje (všeho druhu), na mě nebyly dostatečně výživné, silné nebo jak to nazvat. Po delším používání se mi vždy vytvořily "šupinky" na obličeji a následně s použitím mekeupu má pleť vypadala doslova tragicky. Proto tak oceňuji tento noční balzám, který o mou pleť dostatečně pečuje a já netrpím pocitem pnutí a šupinky jsou minulostí. Občas si po nanesení dělám masáž obličeje, což jeho výsledky ještě znásobí.  

      Dobré video jak na masáž obličeje má třeba Lisa Eldridge, naleznete ho v jejím videu ZDE.

      Pokud chcete své pleti dopřát takové malé wellness potěšení každý večer s úžasným výsledkem v podobě vyhlazené, prozářené a hlavně odpočatě vypadající pleti, zkuste zvážit jeho pořízení. Jako obrovský bonus vidím přírodní složení a možnost použití k masáži obličeje. Fajn péče nejen pro obličej, ale i krk a dekolt. Za mě 10 bodů z 10 :-).

12 komentářů:

  1. ten miluju! ale měla jsem jen vzorek... na plné balení si zatím šetřím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) tak snad se poštěstí a našetříš si brzy ;-).

      Vymazat
  2. Mne hodne vyhovuje ruzovy balzam od Saloosu. Tenhle - no ja nevim, bez vzorku do nej rozhodne nejdu a i tak je ta cena vysoka...ale zas o nem vsichni basni...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, to chápu, já ho nevyzkoušet ze vzorku, tolik peněz bych za něj nedala, ale je opravdu dobrý. Na druhou stranu, pokud ti vyhovuje Saloos, proč investovat do něčeho jiného, mně právě Saloos a spol. moc nevyhovoval co se výživy mé suché pleti týče.

      Vymazat
    2. Jo, taky si říkám :-) Tak zatím můžu být v klidu a má peněženka taky :D

      Vymazat
  3. Vypadá velmi dobře, děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle balzám je super. Mám i denní olej a čokoládovou masku. Ještě se chystám zkusit Mulondon, ale Saloos pro atopiky taky není vůbec špatnej! :-) Až sem se divila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mulondon neznám, budu muset napravit :-), díky za tip. Jinak nic proti Saloos, mám ho moc ráda a od Atoku hydrofilní odličovače, ty přímo miluji :-).

      Vymazat
  5. Mám už přes půl roku a nejsem ani v polovině, nelituju ani jedné jediné koruny. :-) Díky pravidelnému používání se mi zlepšila pleť - hlavně se stáhly póry a barva pleti je jednotnější. Je mi 33, nevím, jak moc by byl vidět účinek na mladší pleti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně je třicet, taky si myslím, že pro příliš mladou pleť bude spíše drahou zbytečností:-).

      Vymazat
  6. Ďakujem za tip. Toto ma nadchlo a zaradila som tiez do svojho zoznamu, resp. "tuzobniku" ako si to krasne pomenovala o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...